Foto ze stavby nove masinky
Tak jsem dorazil hrubou kostru a trochu pojezdil.Jezdi to moc dobre.
Bohuzel video nedokazu na forum protlacit.Pokazde to spadne.Tak jen par fotek.
Bohuzel video nedokazu na forum protlacit.Pokazde to spadne.Tak jen par fotek.
Naposledy upravil(a) Pupak dne 4. 1. 2010, 6:44, celkem upraveno 1 x.
Drazky jsou dve proto,aby byl sroub chranen pred sponami.Pokud udelas jednu,je cely sroub vystaven bordelu.Takhle je zastinen a tim padem daleko lepe ochranen.Take uchyceni je lepsi,protoze je na sirsi zakladne.
Já bych spíš řekl, že ty drážky tam Pupak udělal docela chytře, protože bez nich by tou osou ten motor jaksi nemohl vůbec hýbat. Prostě nějak musí být mechanicky spojena matice kuličkového šroubu s pojezdem ne?
Tomáš
Tomáš
Nerjakym zpusobem prece musis zajistit spojeni mezi matici sroubu a pohanenym vozikem.Jak jinak by se pohyb prenasel.Sroub je uvnitr,vozik venku.
Nic si z toho nedelej.Horsi by to bylo takhle postavit a pak se divit. 

Snad se to povedlo.
Naposledy upravil(a) Pupak dne 4. 1. 2010, 6:44, celkem upraveno 1 x.
To je prece dost nesmyslna otazka.Nejak se prece pohyb matice na vozik prenaset musi a to spojeni musi byt pevne,nebot silne ovlivnuje presnost stroje.Na zaklade zkusenosti s jednou drazkou,kde byl sroub primo na ráně a schytal veskerej bordel z prvni ruky,jsem zvolil variantu se dvema
drazkami,kde je sroub dobre zastinen proti naletum spon. Je pochopitelne treba to standardne krytovat gumovym pasem,ale i pod nej se spony dostanou a padaji na sroub.
Navic tohle spojeni s vozikem je na vetsi plose a tim padem stabilnejsi s moznosti pouziti vetsich sroubu,coz zase priznive ovlivnuje kvalitu spojeni.
Dalsi moznost je dat sroub dozadu za sloup a vozik udelat dokola.Spojeni je pak na zadni strane a sroub nepotrebuje krytovani.
Pripadne udelat drazku dozadu.Moznosti je cela rada.Ja se snazim,aby spojeni matice a voziku bylo co nejpevnejsi bez moznych deformacnich ramen a tenhle aspekt preferuji.
drazkami,kde je sroub dobre zastinen proti naletum spon. Je pochopitelne treba to standardne krytovat gumovym pasem,ale i pod nej se spony dostanou a padaji na sroub.
Navic tohle spojeni s vozikem je na vetsi plose a tim padem stabilnejsi s moznosti pouziti vetsich sroubu,coz zase priznive ovlivnuje kvalitu spojeni.
Dalsi moznost je dat sroub dozadu za sloup a vozik udelat dokola.Spojeni je pak na zadni strane a sroub nepotrebuje krytovani.
Pripadne udelat drazku dozadu.Moznosti je cela rada.Ja se snazim,aby spojeni matice a voziku bylo co nejpevnejsi bez moznych deformacnich ramen a tenhle aspekt preferuji.
Tie pružné spojky na osiach motorov sú na to aby si niekto nevypichol oko , keď sa bude z blízka dívať ako sa motor točí , alebo majú aj inú funkciu ? 

Nemáš CNC - nič neznamenáš.
30.01.10 pokusne spustené CNC. Neviem, ako som mohol doteraz bez neho žiť. ><((((º>
http://www.fishpol.sk
30.01.10 pokusne spustené CNC. Neviem, ako som mohol doteraz bez neho žiť. ><((((º>
http://www.fishpol.sk
Ty spojky jsou tam na to,aby me,kdyz tocim rucne, nebolely prsty. 
