Lineární vedení a pneu terminál

Sekce se vypíná, inzerujte v našem novém bazaru https://www.strojirenstvi.cz/bazar .


Vyžadujeme: !!! prodejní cenu !!! nasledné smlouvání o ceně je přípustné. Smysluplný, výstižný a nejlépe stručný popis zboží. Doporučená je kvalitní čitelná fotografie. Zakazujeme: !!! Nabízet zboží pocházející z trestné činosti !!! Pomlouvat zboží, zesměšňovat cenu, nebo prodejce. Inzerovat s odkazem na komunikaci mimo forum (e-mail, telefon a podobne) vyjma bazaru na www.strojirenstvi.cz/bazar. Nesplnění podmínek vede k okamžitému smazání inzerátu, v krajním případě k BANu. Aukce vyjma Holandské dražby je zde přísně zapovězena!
Kupujici vzdy musi nejprve reagovat verejne do vlakna a az pote psat soukromou zpravu. Jde o to aby bylo verejne jasne kdo byl prvnim zajemcem.
Zamknutí/odemknutí inzerátu, smazání a moderaci administruje Ben Ash
Pravidla fóra
Sekce se vypíná, inzerujte v našem novém bazaru https://www.strojirenstvi.cz/bazar .


Vyžadujeme: !!! prodejní cenu !!! nasledné smlouvání o ceně je přípustné. Smysluplný, výstižný a nejlépe stručný popis zboží. Doporučená je kvalitní čitelná fotografie. Zakazujeme: !!! Nabízet zboží pocházející z trestné činosti !!! Pomlouvat zboží, zesměšňovat cenu, nebo prodejce. Inzerovat s odkazem na komunikaci mimo forum (e-mail, telefon a podobne) vyjma bazaru na www.strojirenstvi.cz/bazar. Nesplnění podmínek vede k okamžitému smazání inzerátu, v krajním případě k BANu. Aukce vyjma Holandské dražby je zde přísně zapovězena!
Kupujici vzdy musi nejprve reagovat verejne do vlakna a az pote psat soukromou zpravu. Jde o to aby bylo verejne jasne kdo byl prvnim zajemcem.
Zamknutí/odemknutí inzerátu, smazání a moderaci administruje Ben Ash
Odpovědět
Vlada7
Příspěvky: 23
Registrován: 8. 10. 2007, 7:01

3. 10. 2016, 6:17

Prodám následující ležáky z mojí dílny - ceny jsou uvedeny u fotek. K cenám bych připočítal poštovné.
Nový vozík Hiwin HGW15CC 3kusy - cena 400/kus
Nový vozík Hiwin HGW15CC 3kusy - cena 400/kus
Nový komplet osazený ventilový terminál SMC - 2 ventily SY3320-5LOU-C4-Q 1 jeden ventil SY3120-5LOU-C4-Q - Cena 800,-
Nový komplet osazený ventilový terminál SMC - 2 ventily SY3320-5LOU-C4-Q 1 jeden ventil SY3120-5LOU-C4-Q - Cena 800,-
Přírubová lineární pouzdra MISUMI LHFRD20 2kusy - Cena 100/kus
Přírubová lineární pouzdra MISUMI LHFRD20 2kusy - Cena 100/kus
Naposledy upravil(a) Vlada7 dne 9. 10. 2016, 6:39, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5248
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

4. 10. 2016, 8:58

Ahoj, libi se mi ten pneumaticky ventil. Protoze si s pneu a hydro pouze hraju, nestydim se tupe zeptat. Bez napeti otevreny jeden vystup, s napetim na civce prepne druhy vystup ? Pokud ano, beru a kdybys mel dva kusy, tak uplny ideal :-)
Vlada7
Příspěvky: 23
Registrován: 8. 10. 2007, 7:01

4. 10. 2016, 9:26

Ahoj, ovládání je přesně, jak píšeš. K dispozici samozřejmě dva mám. Můžeme to domluvit to domluvit přes SZ.
Uživatelský avatar
Francotirador
Příspěvky: 1172
Registrován: 27. 7. 2010, 8:04

4. 10. 2016, 9:36

elbarto píše:Ahoj, libi se mi ten pneumaticky ventil. Protoze si s pneu a hydro pouze hraju, nestydim se tupe zeptat. Bez napeti otevreny jeden vystup, s napetim na civce prepne druhy vystup ? Pokud ano, beru a kdybys mel dva kusy, tak uplny ideal :-)
To není úplně přesně napsaný. Ventil nemá dva výstupy, ale vstup, výstup a odpad. Dle schématické značky je s napětím průchozí 1 vstup (kompresor) do 2 výstup (třeba prostor pod pístem jednočinného serva) a bez napětí je průchozí 2 (servo) do 3 (odfuk). Tedy pod napětím bude pístnice serva vyjíždět a bez napětí bude zajíždět (pružinou).
Záleží na jakou aplikaci to chceš. Z dotazu to vypadá, že chceš z 2 udělat vstup a z 1, 3 výstupy. K zamyšlení je jestli bude umět solenoid přetlačit (otevřít) tlakový rozdíl když budeš mít na 2 těch 8 bar a na 1 třeba 0 bar - záleží jak je ventilek udělaný (viz ty poznámky přídrže / pomocného přestavovacího tlaku u značky solenoidu - na fotce to moc dobře nejde přečíst 12 a 32).
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5248
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

4. 10. 2016, 10:05

To Franco: diky za podrobne vysvetleni. Ano, puvodne jsem to chtel na dvojcinny pist. Musim tedy pouzit parecek nebo vratnou pruzinu, pokud to dobre chapu. Mam na hrani dost vraku a malo spinacich prvku. Prodavajici ma rozumne ceny, proto si je vezmu i kdyz funkce je malicko jina nez bylo napsano.
Uživatelský avatar
Francotirador
Příspěvky: 1172
Registrován: 27. 7. 2010, 8:04

4. 10. 2016, 11:28

Záleží na co to chceš. Je dobré přemýšlet a projektovat tak (hlavně u dvojčinných pístů), aby se stroj při ztrátě napájení přestavil do bezpečné polohy (u jednočinných to zajistí pružiny). Aby jsi pak při prvním vyhození jističe nezkurvil buď stroj samotný nebo něco v hodnotě mnohem vyšší než pár ušetřených stovek za pneuventilky :wink:
U tohohle to vypadá, že je potřeba tlak na 1, aby se pístek ventilku přeřadil zpátky do polohy "bez napájení" jinak zůstane viset v poloze kam ho přestavil solenoid (ještě je otázka zda tento typ umožňuje připojení externího tlaku na šroubení 10 12). Pokud použiješ tyhle 2 stejné pro "pod píst" i "nad píst" tak by při blackoutu pístnice serva měla zůstat stát (ztráta tlaku nad i pod pístem) - ale jen teoreticky pokud bude v horizontální poloze a pokud na ní nebudou působit další síly (např. od hmotnosti toho co k ní bude připojeno) - ve skutečnosti odjede kam za ní bude taháno.
Taky je dobrý před zbrklou koupí (při honbě za výhodnými cenami) zkouknout ve specifikaci průtok (je to dost přehlížený parametr). 1/8 je zřejmě připojovací šroubení G1/8" a přijde dost malé nato, aby ventilek škrtil víc než by sis přál plnící rychlost serva. Já si takhle naběhl s výhodnou koupí celkem mohutné jednotky na úpravu vzduchu, kterou jsem plánoval za kompresor - bohužel jsem se blbec nekoukl na její nominální průtok a teď se mi váli v polici. Kanálky a šroubení škrtí natolik, že odběr vercajku je větší než se má šanci dostat před redukčák. :(
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5248
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

4. 10. 2016, 11:50

To Franco: rozhodne mas pravdu !! Presne z techto duvodu se najdriv snazim pochopit principy, vyzkouset v dilne stole ze srotu co mam natahany a na zaklade pochopeni principu pripadne spachat na cisto. A presne na vyzkouseni tohle chci. Po odbornem vykladu vidim, ze to je slozitejsi nez jsem puvodne cekal.
Uživatelský avatar
Francotirador
Příspěvky: 1172
Registrován: 27. 7. 2010, 8:04

5. 10. 2016, 10:53

elbarto píše:To Franco: rozhodne mas pravdu !! Presne z techto duvodu se najdriv snazim pochopit principy, vyzkouset v dilne stole ze srotu co mam natahany a na zaklade pochopeni principu pripadne spachat na cisto. A presne na vyzkouseni tohle chci. Po odbornem vykladu vidim, ze to je slozitejsi nez jsem puvodne cekal.
Složitý to není, jen to chce představivost (časovou) :wink: eventuálně předvídavost co vše může mít poruchu (u pneumatiky je blbý, že i po vypnutí napájení máš v systému - vzdušníku naakumulovanou energii, která se zařízením bude hýbat stejně jako např. pružiny). Záleží na co to chceš použít.
Zkus někde z netu stáhnout odemknutý německý FluidSim. Na pochopení principu ideální. Jsou dva - jeden pro hydrauliku a druhý pro pneumatiku. Vybereš si v něm z knihovny přesně ty stejný schématický značky (nebo je upravíš) jako máš na štítkách toho "natahaného šrotu". Místo aby jsi se na stole trápil s hadičkami tak je pro ověření správnosti zapojení jen pospojuješ čarami :-) :) .
Pokud ke šrotu dohledáš dle typového označení i datasheety, tak parametry ve FluidSimu vyplníš k daným prvkům (novější verze umí i elektriku takže počítá i se spínacími časy relátek pro selenoidy) a simulace ti pak ukáže předpokládané časové návaznosti akcí a v zadaný okamžik eventuální poklesy tlaků v systému atd. Můžeš si s tím pěkně hrát - co se stane když … a barevně uvidíš kde máš vzduch pod tlakem a jaký akční člen se ti hýbe - to pro odladění bezpečného stavu při poruše nějakého prvku či blackoutu.
Záleží jakou verzi ulovíš, ale jestli si dobře vzpomínám tak program v plné palbě už má v knihovnách implementovaný i datasheety (přiřazený vlastnosti) prvků od Festo pro pneumatiku a od Rexroth pro hydrauliku - nemusíš se pak trápit neznalostí, co je důležité vyplnit a co není.
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
Uživatelský avatar
Francotirador
Příspěvky: 1172
Registrován: 27. 7. 2010, 8:04

5. 10. 2016, 11:23

Ukázka https://www.youtube.com/watch?v=dRtuUbIZpBE" onclick="window.open(this.href);return false;
Blbý je, že to do tohohle vlákna nepatří - Možná by mohl admin část diskuze, která přímo nesouvisí s nákupem přesunout do: http://www.c-n-c.cz/viewforum.php?f=44" onclick="window.open(this.href);return false;
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
Vlada7
Příspěvky: 23
Registrován: 8. 10. 2007, 7:01

9. 10. 2016, 6:40

Up, trošku zlevněno.
Odpovědět

Zpět na „Prodej“