Meranie dinama (magneto)

madmed
Příspěvky: 94
Registrován: 4. 3. 2009, 7:21
Bydliště: Praha

23. 12. 2016, 9:45

Ja bych teda zkusil vycistit karbece, vypustit klikovou komoru a odpojit prvni snimac po smeru otaceni, nebo ho odmontovat, a nechat viset na dratu nekde vedle, pak by se videlo.
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10219
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

23. 12. 2016, 11:05

jj jen s tím snímačem bych ještě počkal ,je to moc věcí najednou, a nevěřím že se jen tak podělá takhle jednoduchý zapalování jen převozem od prodejce ,to zablití nebo bordel v karbecu (hlavně přeplavování)je reálnější stačí kouknout na to video jak hulí.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3523
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

24. 12. 2016, 7:20

konecne jsem zkouknul to video :) na 90% vysoka hladina v plovakove komore, pravdepodobne nezavira ventil, zkus kazdy valec samostatne, vytoc svicku a nastartuj, s timhle nema elektrika nic splolecneho
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
majo.0007
Příspěvky: 227
Registrován: 17. 12. 2014, 12:16
Bydliště: Zilina

24. 12. 2016, 7:55

Dobre dakujem za rady.
Asi to odkalovacie skrutky nema, v manuale som nic nenasiel....

Tie sviecky som skusal odpajat aj samostatne valce a nepomohlo. Trapi ma to ako moze menit takto otacky z pravych na lave....

Po sviatkoch to cele este raz rozoberem kompletne precistim karbose a dam nove palivo.

A keby to aj tak neslo skusim alobalom odtienovat tie snimace alebo zozeniem ten osciloskop. Lebo maju maly kabel a neni tam moc miesta nechat ich volne vysiet.

Ten dym nemusi byt nutne z paliva bola zima ked som to startoval tak -3, takze aj vodna para a teplo spravy svoje.


Pekne Sviatky vsetkym 😀
Bc. Maroš Majchràk
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3523
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

24. 12. 2016, 8:02

kdyz to nechas bezet na volnobeh pul hodiny a svicky budou cerny, tak je bohata smes pro volnobeh = vysoko hladina
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
majo.0007
Příspěvky: 227
Registrován: 17. 12. 2014, 12:16
Bydliště: Zilina

24. 12. 2016, 9:06

Konecne som nasiel na jednej kanadskej stranke kompletne zapojenie elektriky
20161224_095853.jpg
Je tam len jedna budiaca cievka 2 snimace ktore su NENI prepojene a spiatocka reverse prepina len relatkom v elektromag. skrinke snimac a ten urcuje predstih. Ak stlacim tlacidlo revers zapne snimac B a da zaporny predzapal a je to.

Cize ked som vsetko odpojil muselo to ist dobre a neslo, v tom pripade je chyba vazne v palive.

Dakujem za rady.
Bc. Maroš Majchràk
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10219
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

24. 12. 2016, 9:11

Skoro určitě je to v palivové části.Až to rozchodíš dej vědět .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
majo.0007
Příspěvky: 227
Registrován: 17. 12. 2014, 12:16
Bydliště: Zilina

28. 12. 2016, 12:09

Zdravim,
Tak uz som to rozobral.

Vycistil som karbose aj cely palivovy system.
Elektriku som komplent prepipal merakom.

Vsetko je ako ma byt. Iskru hadze ako sa patri.
Vysledok robi to iste, akurat prestal dymiet a lepsie chyta.

Asi po 4sekundach ho zdusi a prehodi otacky.
Ja uz neviem...

Nasiel som inu schemu z podobneho skutra legend 500
Je v prilohe s tym elekt. reverzom.
v3_2002_sect_11a (2).pdf
(4.38 MiB) Staženo 15054 x
Bc. Maroš Majchràk
majo.0007
Příspěvky: 227
Registrován: 17. 12. 2014, 12:16
Bydliště: Zilina

28. 12. 2016, 12:13

Strana 16-19.
Toto je presne moja schema.

Ono bude chyba asi v tej elektromag. zapalovacej cievke.
Neviete ako ju premeriat pipakom?

Sranda je ze ked odpojim spiatocku a necham len stavu od budiacej cievky a spravny snimac polohy klukoveho hriadela roby to iste....

Motor som prepalil az strelilo do vyfuku, pod piestom je cisto.

Prosim o rady.
Bc. Maroš Majchràk
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3523
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

28. 12. 2016, 2:36

zkus jeste sundat magneto, resp tu rotujici vec, kde jsou magnety pro snimace a podivej se, jestli tam neni strizeny klinek
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
sisi
Příspěvky: 345
Registrován: 11. 10. 2013, 7:49

28. 12. 2016, 2:42

Zkus nastavit větší předstih.
Krása pomíjí, blbost je věčná
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 7043
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

28. 12. 2016, 3:52

klínek už jsem mu říkal, to vypadá žejepředstih takřka nulový pakto kope zpět , aletvrdil žemagneto se nehlo .
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3523
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

28. 12. 2016, 4:38

tak to jsem prehlidl, potom uz je opravdu na vine zapalovani, pokud je to c.d.i, nebo ti, tci, tak v te "civce" je i elektronika pro rizeni predstihu
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 7043
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

28. 12. 2016, 5:35

ještě nedá se opravdu pootočit tím dynamem ?
majo.0007
Příspěvky: 227
Registrován: 17. 12. 2014, 12:16
Bydliště: Zilina

28. 12. 2016, 6:18

Zdravím, dnes som znova skúšal skúter.
Skoro ma vystrelo :oops: :oops: :oops:

Pripájam 2 videá na prvom je voľnobeh stroja:
volnobeh.mp4
(3.61 MiB) Staženo 238 x
Vysoké otáčky
vysoke otacky.mp4
vysoke otacky
(1005.46 KiB) Staženo 232 x
Po klepaní po plyne sa mi motor podarilo uviesť do vysokých otáčok asi po 2min.
V otáčkach šiel dobre, len mi semtam strelil do karburátora až mi cez vzduchové sanie vyhodilo oblak dymu,
neturoval som ho moc cca 1/4 plynu po pridaní na plno mi ho seklo :idea:

Skoro som sa rozplakal myslel som že mi seklo palivové čerpadlo a zadrel som valec...
Chvalabohu nie motor šiel zľahka pretočiť a nevyzeral nijako poškodený, tak som vyčistil sviečky a skúšal znova na video, znova sekol.

Poradte mi prosím, môže toto robiť elektrika?
Palivo ide, isku hádže pekne, na voľnobehu mení otáčky a vo vysokých strieľa do karboša a potom ho ZADRE...
Bc. Maroš Majchràk
Odpovědět

Zpět na „Ostatní elektronika“