
hospudka
Moderátor: sysel
- Pepa z depa
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 2. 12. 2012, 9:31
- Bydliště: Hostěradice (Znojemsko)
.. zajímavý, ale zase náklady 0Kč a dát mezi papíry do lepidla brusný prach 

Žiju abych tvořil, tvořím abych žil. www.PePeSysel.cz
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
Už jsi se někdy pořezal o papír? Jestli ano tak sám víš, že to fungovat může.Pepa z depa píše:.. zajímavý, ale zase náklady 0Kč a dát mezi papíry do lepidla brusný prach
Jinak občas se tu vymýšlejí dost ztřeštěné věci, čas od času se na burze dají sehnat kotoučky do Dremlu za 10-15 korun, kdy ta životnost bude podstatně vyšší a umí to řezat i kov.
Elektrochemik holdující strojařině 
Doma: HOLZMANN 1222P, Holzstar DB 450, RP2300FCXJ, KITin1900HF
Práce: Gravos - GV30 s vřetenem Isel 750W, M3K 260, GV21 2A; StepFour - Precise 760; Comagrav - Zonda; CNC Singular - Airbrush; Felixprinters - Felix 3.1

Doma: HOLZMANN 1222P, Holzstar DB 450, RP2300FCXJ, KITin1900HF
Práce: Gravos - GV30 s vřetenem Isel 750W, M3K 260, GV21 2A; StepFour - Precise 760; Comagrav - Zonda; CNC Singular - Airbrush; Felixprinters - Felix 3.1
- Pepa z depa
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 2. 12. 2012, 9:31
- Bydliště: Hostěradice (Znojemsko)
.. pořezání se o papír, je můj denní chleba jako Konstrukční kanceláře v jedné osobě pro celou firmu, takže nejhorší pracovní úraz
.. ty papírový kotoučky, asi fakt zajímavost dobrá, ale jsou moc eko, jako víc eko..logický jak eko..nomický 


Žiju abych tvořil, tvořím abych žil. www.PePeSysel.cz
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
Navazu na babusku v Subaci. Pred casem jsem potkam par stariku pan hadam 70-80, pani trosku mladsi v Mustangu. Parkovali snad 15 minut. Moc podobnym starikum fandim. Zadne rozmazlovani vnoucatek a uzit si zbytek zivota. Potom se jeste vybavuju jednu babu. Po Plzensky ulici se doslova plazilo Lambicko. Cloveku to neda nepodivat se dovnitr. Ridila sedovlasa babicka. Gallardo uz je tedy vetsi radost na sklonku zivota 

- Pepa z depa
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 2. 12. 2012, 9:31
- Bydliště: Hostěradice (Znojemsko)
.. jo taky těm mladým starcům moc fandím, na mostosraze Pohádka v Lančově, jsme po ránu lezli ze stanů, kocovinka a koukáme dvě litrový Hondy v barvách Repsol, krásný, na vyjížďce se jen přijeli mrknout na motorky, ale slezli z nich dva borci, když sundali helmy, bílý vlasy tak 85let a každý lapul do ruky hůlku z držáku na mašině a mašírovali omrknout loosery
... takovým fandím

Žiju abych tvořil, tvořím abych žil. www.PePeSysel.cz
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
Vidím dobře, že tahle frézka má příčný posuv na podepřených tyčích?
http://www.ebay.com/itm/CINCINNATI-10V- ... 2104786086" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/CINCINNATI-10V- ... 2104786086" onclick="window.open(this.href);return false;
Zdravím, zajímavost z rodinného alba, toto je soustruh, na kterém pracoval můj tchán jako totálně nasazený
v Ellwangenu v továrně na letecké motory. Zajímavost tkví v tom, že plzeňská škodovka, kde se učil, stála ještě
z velké části na transmisích a ocelových nožích, v Německu byl velmi překvapen moderním provozem, kde po transmisích ani
památky, samé nové moderní stroje a TK plátky. Taky fotky ubytovny mne překvapily - byly ubytováni po dvou na pokoji
v krásném penziónu.
v Ellwangenu v továrně na letecké motory. Zajímavost tkví v tom, že plzeňská škodovka, kde se učil, stála ještě
z velké části na transmisích a ocelových nožích, v Německu byl velmi překvapen moderním provozem, kde po transmisích ani
památky, samé nové moderní stroje a TK plátky. Taky fotky ubytovny mne překvapily - byly ubytováni po dvou na pokoji
v krásném penziónu.
Naposledy upravil(a) doncarlos dne 10. 2. 2017, 10:12, celkem upraveno 3 x.
Nojo, ale když ono tehdy bylo letectví asi tak hi-tech obor jako dneska třeba výroba procesorů. Taky se již létalo pár desítek let, takové ty průkopnické věci (přeletět Atlantik, obletět zeměkouli, přeletět Andy, Himalaje apod.) byly již za nimi, ale pořád ještě nikdo neletěl nadzvukovou rychlostí apod. Prostě tehdá se do toho oboru cpali neskutečné peníze (dnes tedy taky, ale tehdá to bylo relativně více), navíc za války se jednalo o zbrojní výrobu, kdy se jelo po kvalitě a produktivitě a na peníze se až tak nehledělo. Takže zatímco ta škodovka, kterou před válkou vlastnili francouzi, kteří z ní tahali peníze (dividendy) a na investice kašlali jela stále na transmisích, tak nově postavená a letecká fabrika už byla někde jinde. Podobně byla tehdy moderní továrna na letecké motory na Smržovce, kde se vyráběly motory pro Bf 109 a od roku 1944 byla supermoderní výroba v Semilech, kde se montovaly motory pro Me 262. Bohužel po válce se veškeré strojní vybavení stěhovalo v rámci reparací někam za Ural. Děda vždycky vyprávěl, jak byl nejdříve totálně nasazený ve Smržovce a následně jej přesunuli do Semil.
Elektrochemik holdující strojařině 
Doma: HOLZMANN 1222P, Holzstar DB 450, RP2300FCXJ, KITin1900HF
Práce: Gravos - GV30 s vřetenem Isel 750W, M3K 260, GV21 2A; StepFour - Precise 760; Comagrav - Zonda; CNC Singular - Airbrush; Felixprinters - Felix 3.1

Doma: HOLZMANN 1222P, Holzstar DB 450, RP2300FCXJ, KITin1900HF
Práce: Gravos - GV30 s vřetenem Isel 750W, M3K 260, GV21 2A; StepFour - Precise 760; Comagrav - Zonda; CNC Singular - Airbrush; Felixprinters - Felix 3.1
- Pepa z depa
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 2. 12. 2012, 9:31
- Bydliště: Hostěradice (Znojemsko)
.. není nad levného tatéra 

Žiju abych tvořil, tvořím abych žil. www.PePeSysel.cz
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
Chybí fotka?doncarlos píše:Zdravím, zajímavost z rodinného alba, toto je soustruh, na kterém pracoval můj tchán jako totálně nasazený
v Erlangenu v továrně na letecké motory. Zajímavost tkví v tom, že plzeňská škodovka, kde se učil, stála ještě
z velké části na transmisích a ocelových nožích, v Německu byl velmi překvapen moderním provozem, kde po transmisích ani
památky, samé nové moderní stroje a TK plátky.
Nebo jsem to blbě pochopil?
díky
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;