MN80 přebroušení lože
To reta: spachat to je schopno jiste dost lidi i firem, ale si nejdriv poloz otazku, zda si schopen/ochoten to zaplatit. Na traktorech psali kluci, ze treba prebrus loza na SV18 (vim, ze je krapet vetsi) poridili melouchem bez za dane za kamaradskou cenu kolem 40 tis. + rozborka + doprava. Tohle nejsou prace co se daji sehnat za pivko.
Myslím, že se tu vyrobil problém tam, kde žádný není, nejsem sice majitelem MN80, ale mám dojem, že má ploché lože, a to přebrousí
každá rovinná bruska, to nejde nijak srovnávat s prismy SV18, samozřejmě brusič nesmí být úplný blbec, musí to řádně vyrovnat,
a protiplochy bych doškrabal. A tak malé lože by jsi zvládnul i zaškrabat ručně, pokud jsi schopen sehnat příměrnou desku.
každá rovinná bruska, to nejde nijak srovnávat s prismy SV18, samozřejmě brusič nesmí být úplný blbec, musí to řádně vyrovnat,
a protiplochy bych doškrabal. A tak malé lože by jsi zvládnul i zaškrabat ručně, pokud jsi schopen sehnat příměrnou desku.
To Capumpor: ... jo,jo, to je na forech casto. "nejsem sice majitelem MN80" presto postup znam a hrave naplanuju
...
Lepsi uz jsou pouze Ukrajinci. Aby nemohli tunit, tak zasadne nenechavam na stavbe zadne naradi. Kdyz prestala fungovat michacka stejne si poradili. Pokratili lopatu a meli rukojet, na hrebiku vykovali plosku a dobrousili flexkou, potom nahrali a zalepili drahou tekutou kotvou (Hilti na jednou pouziti )do spalku te lopaty. S timto nastrojem rozebrali vetsi cast elektriky michacky

Lepsi uz jsou pouze Ukrajinci. Aby nemohli tunit, tak zasadne nenechavam na stavbe zadne naradi. Kdyz prestala fungovat michacka stejne si poradili. Pokratili lopatu a meli rukojet, na hrebiku vykovali plosku a dobrousili flexkou, potom nahrali a zalepili drahou tekutou kotvou (Hilti na jednou pouziti )do spalku te lopaty. S timto nastrojem rozebrali vetsi cast elektriky michacky

Naposledy upravil(a) elbarto dne 20. 2. 2017, 11:53, celkem upraveno 1 x.

Niekde som cital,ze v tych mikrotrhlinkach po zaskrabani sa lepsie drzi olej. Co je aj naozaj pravda ako som sam zistil.
Máš úplnou pravdu Elbarto, souhlasím s tebou. Jen si přejeďte lože šmirglákem. A třeba všichni. Alespoň bude někdo mít práci. Oběživo je přeci od toho aby obíhalo.
Taky jsem dal na skvělé rady, když mi říkali vykopej strouhu u zdi a odvedeš vlhko. Tak tam mám prima bazének. Ne nadarmo se říká ,,Ševče, drž se svého kopyta."
Taky jsem dal na skvělé rady, když mi říkali vykopej strouhu u zdi a odvedeš vlhko. Tak tam mám prima bazének. Ne nadarmo se říká ,,Ševče, drž se svého kopyta."
Sběratel strojů :-)
- Zdenek Valter
- Příspěvky: 5400
- Registrován: 9. 1. 2009, 5:16
- Bydliště: Ústí n. L.
Pořád mi není jasné co a jak chceš měřit.pepobubu píše:Takze vypada to tak,ze to zmeriam este raz hodinkami teta, rovnobeznost loze nerovnosti, kde je ako vydrate. No a potom toskusim doskrabat. Akorat to loze je dosti trvde. Zaskrabaval som nastavovaci klin na pozdlznom suporte, ale to bolo blato. Skrabaciu dosticku som pouzil platok zo sustruznickeho noza.
Niekde som cital,ze v tych mikrotrhlinkach po zaskrabani sa lepsie drzi olej. Co je aj naozaj pravda ako som sam zistil.
jakou rovnoběžnost máš mezi prizmou a ostatními plochami?
Kterou rovinu bereš jako referenční?
Hobbík - obráběč i 3D tiskař začátečník - strojní park je konečně instalován
elbarto píše:To Capumpor: ... jo,jo, to je na forech casto. "nejsem sice majitelem MN80" presto postup znam a hrave naplanuju...
Lepsi uz jsou pouze Ukrajinci. Aby nemohli tunit, tak zasadne nenechavam na stavbe zadne naradi. Kdyz prestala fungovat michacka stejne si poradili. Pokratili lopatu a meli rukojet, na hrebiku vykovali plosku a dobrousili flexkou, potom nahrali a zalepili drahou tekutou kotvou (Hilti na jednou pouziti )do spalku te lopaty. S timto nastrojem rozebrali vetsi cast elektriky michacky






Není mí jasné proč se tady někteří ptají zjištují rady, když si to stejně dělají po svém a vůbec nemaj páru o obráběcích strojích, prostě jak to tady někdo psal "peníze jsou oběživo tak at se mají pak dobře ti co to nakonec budou muset zpravit po garažových odbornících "




To martan69: dost lidi bohuzel nevnima realitu svych schopnosti a moznosti. Na motoforech se kutilove casto dozaduji navodu na serizovani ventilu, rozborky spojek nebo dokonce skrini. Jejich vybaveni je sroubovak a mala gola z marketu a placek pred panelakem. Chytre na to jdou autofora konkretne jsme to zazil na mercedes foru. Kutila radama navedou do bodu ze ktereho neni navratu (jedna se predevsim o rozborky motoru) a potom se rady rozmlzi. Chudak potom dostane radu: "tak to ty troubo dovez do nasi dilny" ...
takže si myslíš, že by jsme si z toho mercedes fora měli vzít příklad a dělat to taky tak??elbarto píše:To martan69: dost lidi bohuzel nevnima realitu svych schopnosti a moznosti. Na motoforech se kutilove casto dozaduji navodu na serizovani ventilu, rozborky spojek nebo dokonce skrini. Jejich vybaveni je sroubovak a mala gola z marketu a placek pred panelakem. Chytre na to jdou autofora konkretne jsme to zazil na mercedes foru. Kutila radama navedou do bodu ze ktereho neni navratu (jedna se predevsim o rozborky motoru) a potom se rady rozmlzi. Chudak potom dostane radu: "tak to ty troubo dovez do nasi dilny" ...
Uplne s tym suhlasim. Vacsina radicov su majstri sveta, pisalkovia ktory to v zivote nerobili resp. ani nevideli ako sa to robi a ani ako to vlastne vyzera. Rozdavaju rozumi ako keby boli profesionaly s 30 rocnou praxou. Nejaky naivny chudak co tomu prd rozumie a hlavne precenuje svoje technologicke moznosti a schponosti im to zozerie aj s navijakom a tak nejak to potom dopadne. Pisal som to uz viac krat na roznych forach, ze zariadenia ako napr. sustruh, freza, turbo, vstrekovacie cerpadlo niesu mlyncek na maso, ale velmi sofistikovane a precizne zariadenia, ktore potrebuju rovnako sofistikovany, precizny a hlavne pedantny pristup toho spravneho majstra. Kedze tychto pripadov je furt neurekom, ludia su nepoucitelny, tak najnovsie to uz robim tak, ze na rovinu poviem ze za opravu "opravy" si uctujem dvojnasobnu sadzbu a vzdy upozornujem nato, ze oprava "opravy" byva malokedy uspesna!!! To zalezi co kto a kolko toho v tom predtym dojebal este viac ako to povodne bolo. Niekedy to zajde az do takeho stadia, ze oprava uz bohuzial bud nieje mozna, prip. sa to este da neuspokojivo sfunkcnit, ale bez akejkolvek zaruky.elbarto píše:To martan69: dost lidi bohuzel nevnima realitu svych schopnosti a moznosti. Na motoforech se kutilove casto dozaduji navodu na serizovani ventilu, rozborky spojek nebo dokonce skrini. Jejich vybaveni je sroubovak a mala gola z marketu a placek pred panelakem. Chytre na to jdou autofora konkretne jsme to zazil na mercedes foru. Kutila radama navedou do bodu ze ktereho neni navratu (jedna se predevsim o rozborky motoru) a potom se rady rozmlzi. Chudak potom dostane radu: "tak to ty troubo dovez do nasi dilny" ...
fofo píše:Uplne s tym suhlasim. Vacsina radicov su majstri sveta, pisalkovia ktory to v zivote nerobili resp. ani nevideli ako sa to robi a ani ako to vlastne vyzera. Rozdavaju rozumi ako keby boli profesionaly s 30 rocnou praxou. Nejaky naivny chudak co tomu prd rozumie a hlavne precenuje svoje technologicke moznosti a schponosti im to zozerie aj s navijakom a tak nejak to potom dopadne. Pisal som to uz viac krat na roznych forach, ze zariadenia ako napr. sustruh, freza, turbo, vstrekovacie cerpadlo niesu mlyncek na maso, ale velmi sofistikovane a precizne zariadenia, ktore potrebuju rovnako sofistikovany, precizny a hlavne pedantny pristup toho spravneho majstra. Kedze tychto pripadov je furt neurekom, ludia su nepoucitelny, tak najnovsie to uz robim tak, ze na rovinu poviem ze za opravu "opravy" si uctujem dvojnasobnu sadzbu a vzdy upozornujem nato, ze oprava "opravy" byva malokedy uspesna!!! To zalezi co kto a kolko toho v tom predtym dojebal este viac ako to povodne bolo. Niekedy to zajde az do takeho stadia, ze oprava uz bohuzial bud nieje mozna, prip. sa to este da neuspokojivo sfunkcnit, ale bez akejkolvek zaruky.elbarto píše:To martan69: dost lidi bohuzel nevnima realitu svych schopnosti a moznosti. Na motoforech se kutilove casto dozaduji navodu na serizovani ventilu, rozborky spojek nebo dokonce skrini. Jejich vybaveni je sroubovak a mala gola z marketu a placek pred panelakem. Chytre na to jdou autofora konkretne jsme to zazil na mercedes foru. Kutila radama navedou do bodu ze ktereho neni navratu (jedna se predevsim o rozborky motoru) a potom se rady rozmlzi. Chudak potom dostane radu: "tak to ty troubo dovez do nasi dilny" ...
Přidám, přiběh, není to tak dávno, co se na mně obrátil jeden odborník, že si neví rady s rychloposuvouvou spojkou na horizontce W100A že mu to prostě špatně zabírá, že s tím něco dělal, ale není to ono, že bych se mohl na to přijít podívat. Co myslíte, že jsem zahlíd, spojku kterou stačilo ze shora jemně seřídit prodlouženým imbusovým klíčem a vše by bylo v pořádku, tak náš milý odborník odekloval celý vřeteník aniž by vůbec věděl že je třeba dat všechny paky+řazení do výchozí montážní polohy se mu vymstilo, nebyl schopny to dát zpět, samo že spojku neseřídil, tak že jsem mu nasadil cenu a bud ber nebo ne, kroutil se, ale nakonec mu nic nezbylo já si pěkně vydělal a on svou blbosti zabečel. Normálně seřízení rychloposuvové spojky je tak na 10-15 min, tak mužů pokračovat jak si někteří hrají na odborníky.
No a já viděl profíky z renomované firmy kteří zkurvili na co přišli ,majitel platil jak mourovatej.Ale já se na ně nezlobím díky tomu jsem sehnal soustruh S50CNC za pár korun ,a s najetejma 8000 hodinama .



http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;