Tak včera a dneska tohle:

- (a skoro celej minulej tejden)
Originál motor mi vyhazoval proudovej chránič, na radu Robokopa jsem se díval na uhlíky, jeden byl unavenej a druhej skoro mrtvej. Výměna to zlepšila, ale neodstranila úplně. Tak jsem to vyřešil takhle. Řízení měničem, vektorové řízení, při 4 Hz to má cca 80 otáček, při 100 Hz 4000. Šel by víc, ale kdo má poslouchat to ječení. Celkově je to klidnější, chybí tam ozubený kola motor-převodovka. Dal jsem tam ozubenej řemen a dvě řemenice tak, abych nemusel měnit rozteč. Ty 4 Hz dokážu rukou zpomalit, ale ne zastavit. Na závity to snad bude dobrý. Originál motor jsem zastavit nezkoušel, takže nemám srovnání. Ale řezal jsem s ním závity do M8 do všeho a M10 do Al a měkké oceli. M12 do oceli už to nedalo. Při příležitosti redukce vnitřního osazení/zapojení jsem zjistil, že jeden zaletovanej faston na přívodu napájení je jen zastrčenej. Možná to byl pravej důvod vypadávání proudové ochrany. Jestli tam lítaly proudový špičky...
Čínan připravil fůru překvápek; 6 děr po obvodě základny se tváří, jakože jsou ve dvou řadách, ale jsou v šesti řadách, a tak podobně

. Vždycky jsem ten originál sundal, dal novou základnu, zjistil, že to nesedí, protože každá díra je originál, takže zase dolů, připasovat, pak zase zkusit, zase vylezlo něco, co předtím nebylo vidět, ... asi 6x. Zlej sen. Příště bych to dělal tak,že bych tu základnu položil na novej kus materiálu, celý to omaloval a pak to zečal opracovávat. Rozhodně bych to nemusel tolikrát dávat tam a zpátky.
Je na tom ještě fůra práce, ale už to frézuje
