Free Energy
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22409
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo ale ten kdo to vetsinou prekrocil mel ty veci zmerene a vedel ze tam je nejaka rezerva
Nebyl to proste internetovej kecal kterej ma problem s kupeckymi pocty
Jen nadseni pro vec vetsinou nestaci
Nekdy je dobry vedet co delas a proc to delas
Je krasny ze tu nekdo rika jak tu energii z niceho dostanes protoze to cetl na netu ale kdyz se zeptas jak to funguje tak je ticho
Nebyl to proste internetovej kecal kterej ma problem s kupeckymi pocty
Jen nadseni pro vec vetsinou nestaci
Nekdy je dobry vedet co delas a proc to delas
Je krasny ze tu nekdo rika jak tu energii z niceho dostanes protoze to cetl na netu ale kdyz se zeptas jak to funguje tak je ticho
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
- Pepa z depa
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 2. 12. 2012, 9:31
- Bydliště: Hostěradice (Znojemsko)
... jako nemysli si, že jsem proti, naopak hltám info o Free Energy, ale jsem celkem realista, tak mám nastavený silný filtr , občas v hospodě, nebo při nějaké "mimozemské" debatě padne: "já vím, že to jde" říkám ano, ukaž mi kde a já se tam zajedu podívat .. do dnes nikde. Už jsem byl domluvený s jedním hodně studovaným kamarádem, kterej vypadalo, že ví o čem mluví (během "jednoho" piva pokreslil asi balíček účtenek), jen nemá technické vybavení na sestrojení, ale je to prý strašně jednoduché, nabídnul jsem mu celou svou dílnu vč. CNC zdarma! s tím, že pokud bude nějaký díl nad mé možnosti zajistím jeho výrobu kooperací, už se neozval ... tak stále čekám (doufám) jestli to někdo zlomí.
Žiju abych tvořil, tvořím abych žil. www.PePeSysel.cz
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
Teda když i strojaři a technici obecně dokážou celkem vážně diskutovat nad podobnými "vynálezy" jako energie z vakua/rezonance/atd., tak si skoro ani nedovedu představit, jak musí vypadat fórum nějakých humanitně zaměřených lidí.
K tomu dříve zmíněnému vodíku: on se sice dá produkovat jen s energetickou ztrátou, ale to by možná až tak nevadilo, protože jsou situace, kdy je energie přebytek a i tak by to stálo zato.
Ale vodík je hrozná mrcha, má velmi špatné fyzikální vlastnost - strašně malá molekula která proleze ledasčím, navíc když už tím prolejzá tak to ničí (vodíková koroze), prakticky se nedá v rozumných podmínkách zkapalnit atd.
Kdybych si mohl vsadit, tak bych si tipnul, že vodík se v automobilizmu neprosadí, že je to slepá větev.
I s mnohem snadněji zpracovatelným plynem (metan, v praxi ve formě CNG) je tolik problémů, že se obtížně prosazuje. A to je práce s metanem řádově snažší než s vodíkem.
K tomu dříve zmíněnému vodíku: on se sice dá produkovat jen s energetickou ztrátou, ale to by možná až tak nevadilo, protože jsou situace, kdy je energie přebytek a i tak by to stálo zato.
Ale vodík je hrozná mrcha, má velmi špatné fyzikální vlastnost - strašně malá molekula která proleze ledasčím, navíc když už tím prolejzá tak to ničí (vodíková koroze), prakticky se nedá v rozumných podmínkách zkapalnit atd.
Kdybych si mohl vsadit, tak bych si tipnul, že vodík se v automobilizmu neprosadí, že je to slepá větev.
I s mnohem snadněji zpracovatelným plynem (metan, v praxi ve formě CNG) je tolik problémů, že se obtížně prosazuje. A to je práce s metanem řádově snažší než s vodíkem.
- Pepa z depa
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 2. 12. 2012, 9:31
- Bydliště: Hostěradice (Znojemsko)
... můj názor je, že spíše než se honit za modlou nějaké sci-fi energie, tak vložit úsilí a finance do přírodních zdrojů, na 1m2 dopadá 1000W slunečního záření, umíme využít a dost neefektivně jen zlonek, vítr fouká všude kolem, vlny na moři se vlní do nekonečna, přílivové proudy proudí do nekonečna a všichni pořád kde je ta FreeEnergy .. tady ku..a
Žiju abych tvořil, tvořím abych žil. www.PePeSysel.cz
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
Když už jsme u toho vodíku, nezkoušel tu někdo použití HHO (Brownův plyn) jako podporu lepšího spalování klasických paliv (benzín, nafta) ve spalovacích motorech (automobil)? Je to také pohádka?
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
Nemyslím, krmit sání motoru jen HHO. Myslím ke stávajícímu vzduchu přisávat HHO jako katalyzátor spalování. Třeba jestli ten čistý kyslík navíc dokáže ovlivnit kvalitu spalování a zvýšit tak účinnost.
pro zvyseni vykonu je levne a osvedcene vstrikovani vody, jen vyrobci aut mi tu pripadaji jak ti hledaci volne energie a vstrikuji mocovinu, jakozto vysledek odborneho vedeckeho badani
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8173
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Podívej se na emimino a máš to Horoskopy jsou tam hotová věc a hubnutí vždy zásadně podle měsíčních fází I když tady to už někdy vypadá podobně, jen se mluví o rezonanci a volné energiiMex píše:Teda když i strojaři a technici obecně dokážou celkem vážně diskutovat nad podobnými "vynálezy" jako energie z vakua/rezonance/atd., tak si skoro ani nedovedu představit, jak musí vypadat fórum nějakých humanitně zaměřených lidí.
Aleš Procháska
Ono to HHO alias Brownův plyn i nějak funguje, ale energeticky to stejně nevychází.
Tady už se nejedná o nerespektování fyzikálních zákonů, ale jen o lepší využití energie z paliva.
Princip je ten, že vodík a kyslík, přidaný k běžnému palivu, změní (zrychlí) hoření toho paliva a tak umožní lepší využití energie, která tím hořením vznikne. Funguje to stejně jako všelijaká aditiva do paliv pro zvýšeni výkonu motoru.
Problém je, že to zvýšení účinnosti spalování je v praxi stále nižší než množství energie, potřebné k produkci HHO elektrolýzou.
Tady už se nejedná o nerespektování fyzikálních zákonů, ale jen o lepší využití energie z paliva.
Princip je ten, že vodík a kyslík, přidaný k běžnému palivu, změní (zrychlí) hoření toho paliva a tak umožní lepší využití energie, která tím hořením vznikne. Funguje to stejně jako všelijaká aditiva do paliv pro zvýšeni výkonu motoru.
Problém je, že to zvýšení účinnosti spalování je v praxi stále nižší než množství energie, potřebné k produkci HHO elektrolýzou.
Vyrabat HHo v aute je somarina, energeticky nevyhodne, a aby sa to prejavilo v spalovani by to musel byt velky HHO ale ked mas na zadny sedadlach vela miesta preco nie... Nebudes mat spotrebu benzinu 5l na 100km ale 6l a to sa samra vyplati.