
Po víkendu u K20 jsem si stoupnul k SUI 50, a napadlo mě jako první, kam se tady strkaj baterky

Třeba lože K20 mají cca 40x50, SUI 40x40. Sui má i menší vřeteník, má i menší podstavu.
To trochu nerozumím, jak myslíš tu polovinu. Co se týká třísky, tak tam i při 5mm ampérmetr leží na nule, větší třísku jsem zatím nějak nebral, ale to je daný tím, že je to zpřevodovaný, na vrtání třeba 1:32, tam nemá cenu přemejšlet nad nedostatkem výkonu. Projevuje se to na rozběhu při převodu 1,25:1, do síly, a od 800ot už je vidět že motor při rychlým zapojení spojky vyletí k 6 amp. S roustoucíma otáčkama, 1000-1600 se to zhoršuje, a třeba 1600 vyletí na 10a a motor se sotva točí. Takže to chce rozjíždět tou spojkou pomalejc, ale jde to. Prostě od řekněme těch 630 ot. na převodu 1,25:1 to chce přepnout na trojúhelník, a pak by to mělo bejt dobrý. Stejně se chová i SUI s tím 7,5kw. Ten přepínač dodělám každopádně.titel píše: ↑13. 2. 2019, 5:57 Ešte k tomu motoru. Ak je dimenzovaný na beh do trojuholníka a bežíš zatiaľ iba do hviezdy, tak ide zhruba iba na 1/3 nominálneho výkonu. Som zvedavý ako bude pri vyššom zaťažení-trieske stačiť ten motor pri zapojení do trojuholníka. Asi to bude logicky menej ako polovica kw = ešte viac menej ako polovica triesky. Inak v pôvodnom manuále je možná zámena za 10 a 7,5kw a v tomto novom prospekte už je rovno 7,5kw.
To jsme dva, uměl bych si ho představit jako novej, to musí bejt paráda, už má šikmý zuby ve vřeteníku, což by ho mělo podstatně ztišit.
Kdo ti to povidal? Ten motor může na hvězdu běžet úplně normálně. Až když je vidět že jde do zátěže, což vidíš na proudu a hlavně slyšíš, tak ho přepneš. Ten motor i na tu 1/3 jede skoro pořád navolno