Originální SS je drahej proto, protože je tam schovanej trpaslík a ten počítá do pěti, a pak ty dráty spojí, a když ho budou moc brzo pálit packy, tak je zahodí a nejedeš.
Na alli/ebay, koupíš levně komponenty a z těch si ho poskládáš. Na funkci to nemá vliv, na peněženku ano.
Rozdíl mezi SS a FM je ten, že FM je master šéf, kterej diktuje motoru co, jak a kdy bude dělat, a motor drží hubu a krok. SS je jen tejpek za zábradlím, kterej čeká až proud poběží kolem a na zlomek vteřiny jej přidrží za triko, a pak zase čeká, až ho bude někdo potřebovat.
Na vyzkoušení jestli taková nebo maková aplikace bude fungovat, je nejlepší poskládat si to ze šuplíkových zásob, nebo je koupit co nejlevněji. Možná bych tady ještě pár plotýnek z kamen někde vyhrabal, jestli už nejsou vyhozený

neboť jsem i s nimi pracoval. Taková plotýnka totiž, nejen že dobře brzdí, hodně vydrží ale i topí
A teď pozor, pro fajnšmejkry - sklokeramická deska, dáte ji na zeď za soustruh, a ona bude kromě brždění odporem nejen topit, ale i svítit - barevná hudba

To se pak manželka koukne z okna k dílně a řekne si, á Libor už dělá závity, to budou tak 2cm 3/4, to abych nachystala večeři

H63,GH560,KFD250,HON200,16K20,4C,NK203,SMC8B,OSK36,SH4d,SV4d,BPH20,2UD,SDJ300...