hospudka

aneb pokec o vsem co se netyka CNC
takova nase CNC hospudka

Moderátor: sysel

Zamčeno
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5242
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

12. 3. 2019, 10:01

To je slušný, offiko uvádějí víc. Jaká je pružnost motoru ve srovnání s dieselem, jak seš jizdně celkově spokojeny, pocituješ vyšši váhu ?
Býval jsem zabedněný odpůrce dieselů a ted tu brumlavou jízdu mám docela rád.
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8345
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

12. 3. 2019, 10:16

fmodel píše: 12. 3. 2019, 10:01 Už se prodávaj a snad to není ani taková rána ,plní nádrž pár hodin .
Ty plnicky jsou vlastne jen prejmenovane potapecske kompresory a ty se na domaci plneni cng pouzivaji uz dost dlouho.
Aleš Procháska
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10219
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

12. 3. 2019, 10:27

prochaska píše: 12. 3. 2019, 10:16
fmodel píše: 12. 3. 2019, 10:01 Už se prodávaj a snad to není ani taková rána ,plní nádrž pár hodin .
Ty plnicky jsou vlastne jen prejmenovane potapecske kompresory a ty se na domaci plneni cng pouzivaji uz dost dlouho.
Jasně to jsou ty velký 3válce ,někde jsem viděl i malej kompresor do V se stupňovitými písty jako byl z tanku nebo otéčka s názvem AK 150 .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
jova
Příspěvky: 2547
Registrován: 2. 11. 2007, 1:40
Bydliště: Chýnov to je kousek od Tábora
Kontaktovat uživatele:

12. 3. 2019, 10:32

Asi nejsem ten správný člověk na takové hodnocení. S dieselem zkušenosti nemám, tak nemůžu porovnat. Jezdím spíše na pohodu, moc to nevytáčím. Motor to má 1,4 TSI/81kW. Pocitově to žádný žihadlo není, mám dojem, že ty dnešní motory jsou kvůli spotřebě asi hodně přiškrcený. U starého křápu když na to člověk šlápnul, tak si to sice vzalo přes 25litrů, ale rozjelo se to, dneska když přidám plyn, tak to vezme max. 15 litrů a nejede to:(
lubbez
Příspěvky: 3348
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

12. 3. 2019, 2:11

Dlouhý léta jenom benzín. Pak mi po servisu (značkovém) u pana Charouze po ujetí 30 km shořel ford. Nejdřív jen takový tichý blaf, a po 10 vteřinách plameny přes haubnu a i do auta kolem pedálů. Měl jsem tam dvě malé děti. Všichni jsme to přežili bez zranění, ale taky bez všech věcí, co byly v autě. Od tý doby jenom nafta. Do dneška mě stačí jenom ucítit benzín a jsem na prášky.
Známej má Lexuse hybrida, vevnitř televize jako kráva, aby bylo vidět kudy ty elektroni jdou no a dojezd na baterku to má 8 minut!!!!!! Spotřeba se sta/sto je trapných 11 litrů benzínu. :-) Eko jako stehno. Moje třílitrová Audina, když jedu normálně do 180 tak žere pod 9l a 1,9VW dodávka s tunou zátěže taky. Nevím kdo z Vás všech jezdí elektroautem, já tedy ne, ale kolega z firmy ČEZ ho dostal jako firemní a z Prahy do Brna dojel do Jihlavy a tam dojel. Venku totiž bylo 30 stupňů a na dálnici fronty a baterky to prostě nedaly. To auto se nedá odtáhnout, pouze naložit. Doufám, že to s tou naftou už doklepu.
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10219
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

12. 3. 2019, 2:26

lubbez píše: 12. 3. 2019, 2:11 Doufám, že to s tou naftou už doklepu.
Myslím že ne ,pokud budem do EU volit pořád ty želé soudruhy tak budem pobíhat s prodlužovačkama kolem baráku .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5242
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

12. 3. 2019, 2:26

Tomu rozumím, shořet mi auto už do benzínu také nepůjdu. Všechno má myslím svoje. Na běžnou pracovní jízdu mi učarovala nekonečná pružnost a nicotná spotřeba dieselů a to jezdím zdechlinama 77kW, ten 3 litr musí být úplna pecka. Když taháme a jezdím doprovod (nekonečné utrpení pomalé jízdy) tak lze opravdu jezdit za 3.8-4.0 litru. Když využívám "dynamických možností vozu" :-) (což je hláška, kterou jsme našli v manualu pravěkého veterána) neproteče víc než 6.5l, když je plyn na podlaze celý den. A opačně v aute pro radost je největší zabava benzín TFSI a Stronic :-) Jízdně je to veselé, bohužel už to v režimu sport pekelně žere palivo i olej. Kdo proháni TFSI jistě zná téma hlídání hladiny oleje motoru a nutnost mít sebou na výlet alespon dolévací litřík. Spotřeba oleje TFSI offiko v papírech od auta má na kilometry daleko od stále omílaných plků a skvělých a ekologických benzínových motorech ...
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22923
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

12. 3. 2019, 2:41

To snad uz nelze povazovat za benzinak kdyz uz to papa tolik oleje
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5242
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

12. 3. 2019, 2:59

Nechci být neobjektivní, pri poloze páky "D" je spotřeba oleje pouze lehce nadstandardní a stačí dolívka cca 1-2 l mezi výměnou. Při režimu sport a uplně upřímně na to si zákazník bože to auto kupuje !!!, když automat řadí tešně před maximem je situace dramaticky jiná. Cca litr na tisíc km.Dle tabulek výrobce to bohužel sedí i v reálu. Najeto 80 tis. žádná smrt z bazáče. Jo,jo benzín to znamená ekologie ... Ted mi tam mechoš naordinoval Ultra Racing 10W60 tak uvidíme zda se něco stane, údajně to trošku pomáhá. Audi (v tomto modelu) na rozdíl od např. Mercedesu nemá zásobní nadržku oleje s ukazatelem, to přeci nemůže dát, když jsou zelení. Potom je to neustálé hlídání dost otravné. Chromované koncovky vyměním za černé, protože stríbrné vydrží byt asi 200km :-(
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3523
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

12. 3. 2019, 3:01

ze benzin hori, to vime, ale prekvapuje mne, ze nafta je nehorlava ci co? to je nejake nove narizeni z bruselu?
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Reinkarnace
Příspěvky: 1227
Registrován: 21. 11. 2017, 9:16

12. 3. 2019, 3:15

To je jednoduché. Vem litr benzínu a litr nafty. Vylej samostatně na betonovou zem a hoď na to zapálenou sirku. To je ten rozdíl. :D
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3523
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

12. 3. 2019, 5:06

i traktory hori, nepojse, kdyby mela nafta stejne vysokou spotrebni dan jak benzin, tak rychle dochrochtate
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10219
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

12. 3. 2019, 5:18

Jedině bioplyn z vlastních rezerv ,a mexické fazole zvýší výkon. :wink:
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22923
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

12. 3. 2019, 6:42

na odlehceni
Přílohy
53535802_10213797019867195_7013318854315081728_n.jpg
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Mex
Příspěvky: 10287
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

12. 3. 2019, 6:43

filla píše: 12. 3. 2019, 5:06 ... kdyby mela nafta stejne vysokou spotrebni dan jak benzin, tak rychle dochrochtate ...
Rozdíl ve spotřební dani je necelé 2Kč/litr. Takže i po jejím případném srovnání na stejnou úroveň by stále byl provoz Dieselu levnější.
Což je celkem pochopitelné, když má vyšší účinnost.
Zamčeno

Zpět na „Prevazne nevazne“