
Děláme výrobky pro závodní auta - rally, vrchové a driftovací speciály. Významnou částí výroby jsou pak díly pro UL letadla.
Nějaké nerezové díly, převážně žárupevná nerez, tl. 1 až 2mm. Všechny výfukové díly jsou při svařování foukány zevnitř - tzn. backpurge pro 100% kvalitu.
Hliníkové díly: sací airboxy, intercoolery vodní chladiče...materiál je vetšinou řady 6(6082,6060,6061,6063) něco úměle stařené kvuli pevnosti. Plechové díly svařenců jsou 1.6 až 2 mm.
Všechny díly jsou svařovány ručně, některé na rotačním polohovadle, mašiny máme Migatronic, Cebora, Selco...za mě nejlepší migatronic pro svařování hliníku, na nerez, ocel, crmo je to srovnatelné. Díly svařenců,přípravky vyrábíme skoro všechny u nás, příprava výroby je myslím 80% výsledku...takže vše musí být spasované, čisté, ideálně s předpřípravou povrchovky aby to pak vypadalo k světu. Tenhle poměr % tam cca vychází i v časové náročnosti operací...slepit to dohromady je to poslední

Ukázka slícování dílů na motorové Crmo lože. Něco je z laseru, některá sedla trubek jsou obráběná stejně jako základní prstenec. rád toho napíšu víc, ale spíš potřebuju konkrétní dotazy

Michal