Jak na poštu, když nedoručí zásilku...

ostatní provozní záležitosti
Uživatelský avatar
shaolin
Příspěvky: 499
Registrován: 11. 9. 2011, 7:17

13. 2. 2020, 4:48

Klopem na drevo, u nás je doručovanie zatial vpohode. Balíky z číny rozvážajú a snažia sa doručiť. Stála poštárka dokonca si otvorí schránku zozadu a napchá to tam. Iba keď zastupujú, tak mi to niekedy prehodia cez plot a môj pes to podrobne preskúma...našťastie to boli plátkové nože do sústruhu, tak mu moc nechutili...a z 10 plátkov som našiel 9. Sťažoval som sa a prišlo pekné ospravedlnenie.

Akurát vraj teraz pri tom víruse v číne sa boja poštárky tie balíčky roznášať...
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 2357
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

13. 2. 2020, 6:34

ja mam bohuzel to provarene depo 72, tak po par vracenych baliccich cinu nechavam posilat ke kamaradovi na dedinu, kde to funguje normalne
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Uživatelský avatar
Mrosconi
Příspěvky: 795
Registrován: 22. 2. 2015, 6:30
Bydliště: Netřebská 47, Praha 6 Ruzyně
Kontaktovat uživatele:

13. 2. 2020, 6:49

Jojo, v Praze je blaze. Mi balíky nechodí vůbec. Co je do ruky, to končí ihned na poště. Bez pokusu o doručení. Hlavně že to mají zaplacené. Klientem, ty si polib prdel. Tak je to už druhý rok. Reklamace ignorují. Jediné co uznávají, když zásilku nejde ztratí, o čemž jsem se přesvědčil několikrát, tak vrátí poštovné.
Na Depo nemá smysl volat, protože mi řeknou jen, my víme. Nemáme řidiče, ztěžuje si. Hlavně že zakázku přijali. Umbudtsman nefunguje taktéž. X krát jsem psal. Vždy jen odpověď z automatu. Příště pošta. Pokud nemusím, nevyužíváme. Jenže to vždy nejde. Spedice na vyzvednutí balíku reaguje veeeeelmi laxně, takže tudy rovněž cesta nevede a i PPL, DPD má tolik prohřešků, že to není o moc lepší. Ale na poštu, na tu zdaleka nemají.
Slušně si lze postěžovat pouze technickému řediteli pro doručování. Pouze mailem, ale fakticky to řeší.
Pevné nervy přeje Marian
Britt
Příspěvky: 418
Registrován: 8. 5. 2019, 5:36

13. 2. 2020, 6:56

Mě se velice osvědčilo náhradní doručení na konkrétní hodinu a zásadně volím 8:00. Tak nasranýho pošťáka jsem ještě neviděl, ale zabralo to na 100%. Jinak se ČP vyhýbám jako jedovatému hadovi. PPL, DPD, FOFR... vždy na pohodou a úsměvem.
chb
Příspěvky: 2697
Registrován: 12. 3. 2013, 7:24
Bydliště: Havl. Brod

13. 2. 2020, 8:44

u PPL DPD je potřeba se propracovat k číslu na šoféra ... a pak je to pohoda, zjistím zhruba čas, nebo ho odchytím ve městě nebo to pružně nechám složit u někoho jiného - případně domluvím "hození přes plot"
Kamarád si takto "ochočil" i řidiče pošty ... a pak ten moloch plošně všem změnil tel. čísla :-)
Víťa - BF20 - upraveno na CNC + Mach3 + SS, soustruh CJM250, MK3 Průša, ostřička nástrojů
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 6696
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

13. 2. 2020, 9:13

Nevím proč ale u nás pošta bezchybná (u balíků i volaj ) ostatní přepravci taky .Tak doufám že jsem to nezakřiknul.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Josef
Sponzor fora
Příspěvky: 3640
Registrován: 19. 11. 2006, 9:25
Bydliště: Valašsko

13. 2. 2020, 9:48

Všechno je o lidech. Já s poštou nemám nejmenší problém. Když mají něco na podpis už při příjezdu troubí a než se stačí otočit, tak už jsem na značce. Pokud je zásilka i telefonním číslem doručitele, přijde ráno SMS, že ten den bude doručeno. Ostatní kurýrní služby fungují taky spolehlivě a volají před příjezdem. Snad to tak bude fungovat i nadále. :)
lubbez
Příspěvky: 1463
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

13. 2. 2020, 9:50

Nákupy, kde je v nabídce pouze česká pošta nerealizuji. Co se týká věcí z číny, jednou za 14 dnů si vystojím frontu u okýnka na poště a optám se.
milan.83
Příspěvky: 315
Registrován: 25. 1. 2018, 7:26

13. 2. 2020, 10:01

Britt píše:
13. 2. 2020, 6:56
Mě se velice osvědčilo náhradní doručení na konkrétní hodinu a zásadně volím 8:00. Tak nasranýho pošťáka jsem ještě neviděl, ale zabralo to na 100%. Jinak se ČP vyhýbám jako jedovatému hadovi. PPL, DPD, FOFR... vždy na pohodou a úsměvem.
u nás nejlíp funguje DPD. Bomba je, že vidím, kolik zásilek má přede mnou a že ho vidím na mapě. Jen teď jezdí nějaký soukromník pro DPD a toho sledovat nejde, takže to je horší. PPL taky spolehlivě funguje. Jen jsem dvakrát měl problém s PPL parcel shopem - doručili mi balík na parcel shop a ani mi nepřišla SMS, tak to poslali zpátky. Podruhé opět u toho samého balíku SMS nepřišla, to už jsem ale věděl, že v tom mají bordel, tak jsem si pro to dva dny po odeslání rovnou šel i bez SMS. Poprvé prý nebylo na balíku telefonní číslo, proto nevěděli, kam SMS poslat. Byla to jen výmluva, na balíku to číslo bylo. Při druhém odeslání číslo opět bylo a SMS opět nepřišla. Měli v tom bordel, protože bylo kolem 20. prosince a měli toho hodně. FOFR přímo nesnáším. Když nám doručovali matraci, tak ji "doručovali" týden. Po tom týdnu z nich vypadlo, že má řidič nějaké problémy s přepravou, za další týden z nich vypadlo, že matraci poškodili a proto ji ty dva týdny nedoručovali. Tím si u mě zavřeli vrátka. To už radši ČP, než FOFR :)
Soustruh G.Karger 0.27, předválečný soustruh Volman, protahovačka HMS 850, Gude MIG 192/6K
Britt
Příspěvky: 418
Registrován: 8. 5. 2019, 5:36

13. 2. 2020, 10:24

Tady je ČP jednoznačně nejhorší. Zapoměl jsem na GEIS a tam je to taky vynikající spolupráce. Kurýři nemají problém pomoci mi s objemnější zásilkou až do baráku a kolikrát jsou to mladé holky, s postavou jak 2x přeložený vítr a rád jim nechám nějaké to dýško za ochotu. Pošťačka mi 15 kilový balík doslova skopla z auta na zem a odfrčela.
Uživatelský avatar
Zv.Petr
Příspěvky: 157
Registrován: 16. 7. 2018, 7:10
Bydliště: Slaný
Kontaktovat uživatele:

13. 2. 2020, 10:44

I u PPLka je občas problém - už mi 2x nechali poměrně drahou zahraniční zásilku (německou, ne čínu), ležet na terase u dveří a odjeli - samozřejmě bez avíza...
www.mikrolink.cz
Automatizace - PLC, měniče, pohony...
Odpovědět

Zpět na „Ostatní provozni zalezitosti“