Ak je to preskúšanie ventilov že tam nalejem naftu o pozriem sa či držia cena cca OK. Ale ak je to cena za to že to z každej strany zablendujem ponorím do vody, zohrejem na 90 stupňov a natlakujem na 2 kpa a nechám to tam 30 minút je to bomba cena. /hlava felicia 1,9 sdi /
hospudka
Moderátor: sysel
těsnost ventilů zkoušíme na každé hlavě podtlakem - vakuovou zkoušečkou hned při příjmu, o tom ani nemluvímtiborius píše: ↑5. 3. 2020, 1:52Ak je to preskúšanie ventilov že tam nalejem naftu o pozriem sa či držia cena cca OK. Ale ak je to cena za to že to z každej strany zablendujem ponorím do vody, zohrejem na 90 stupňov a natlakujem na 2 kpa a nechám to tam 30 minút je to bomba cena. /hlava felicia 1,9 sdi /
v principu je to ejektor s nějakým omezeným výkonem a vakuometrem se měří stupeň dosaženého vakua
odzkoušením na těsnost myslím těsnost prostoru chladící kapaliny, tj. místo bloku našroubujeme 15mm desku s gumovým těsněním, , ucpat ostatní příruby, tam co je za provozu voda nafouknout 8bar vzduchu a šup s tím do vany s vodou
90 st. ta voda nemá, nejsem blázen, nechci si hrát na prase v neckách

přebrousit nebo přefrézovat
prohnat pračkou - umýt, odmastit, od nás ta hlava odchází umytá do sucha
....
pokud se leze do ventilů, vychází to samozřejmě dráž
to bych opravdu neudělalGeeSnake píše: ↑5. 3. 2020, 12:33 Nic ve zlým. Taky jsem u Tebe byl.
No ale, nesebereš se večer v deset, nejedeš sto kilaků z Norimberka, nemusel, mohl přijet až druhej den, dilnu měl otevřenou i rano, neodmontuješ tu hlavu, nepřivezeš si s sebou těsnění, nezabrousiš to, nesestaviš, nenastartuješ motor, nezbyde ti žádnej šroubek. A mohl jsem jet domu, do Strakonic.
No vidíš, takže plky i s DPH.
zjevně máme v Norimberku vážnou konkurenci
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Víte, jaký pracovní název má COVID-19 na ministerstvu práce a sociálních věcí?
Důchodová reforma......
Lidi, apeluji na vaši zodpovědnost. Odpusťte si nezodpovědné cestování a nejezděte do Prahy!!!

Důchodová reforma......
Lidi, apeluji na vaši zodpovědnost. Odpusťte si nezodpovědné cestování a nejezděte do Prahy!!!




http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Věřím, nedělám si iluze.
Turek byl fajn, hlavně pomohl mi, šikula na ruce, nosánek normálně dolu. Zasloužil si zminku, byla tam kapka něčeho navíc..
No a to mě stačilo. Howg.
Každý softwarový problém má hardwarové řešení: "Kup si to nové, vole.
ani ja som nespomínal výmenu vodítok a sediel no ale je to dobrá cena aj s dph, u nás to zohrievame na teplo neviem asi sme sa to tak naučili, zvyk , možno aj zbytočné ale netlačíme toľko. mne sa páči len tá cena. ako pozitívne fakt klobúk dole ja som vždy tvrdil že v česku sa žije lepšie a na Morave to je fakt pekne, rád tam chodím na motorketestone píše: ↑5. 3. 2020, 2:31těsnost ventilů zkoušíme na každé hlavě podtlakem - vakuovou zkoušečkou hned při příjmu, o tom ani nemluvímtiborius píše: ↑5. 3. 2020, 1:52Ak je to preskúšanie ventilov že tam nalejem naftu o pozriem sa či držia cena cca OK. Ale ak je to cena za to že to z každej strany zablendujem ponorím do vody, zohrejem na 90 stupňov a natlakujem na 2 kpa a nechám to tam 30 minút je to bomba cena. /hlava felicia 1,9 sdi /
v principu je to ejektor s nějakým omezeným výkonem a vakuometrem se měří stupeň dosaženého vakua
odzkoušením na těsnost myslím těsnost prostoru chladící kapaliny, tj. místo bloku našroubujeme 15mm desku s gumovým těsněním, , ucpat ostatní příruby, tam co je za provozu voda nafouknout 8bar vzduchu a šup s tím do vany s vodou
90 st. ta voda nemá, nejsem blázen, nechci si hrát na prase v neckách![]()
přebrousit nebo přefrézovat
prohnat pračkou - umýt, odmastit, od nás ta hlava odchází umytá do sucha
....
pokud se leze do ventilů, vychází to samozřejmě dráž
to bych opravdu neudělalGeeSnake píše: ↑5. 3. 2020, 12:33 Nic ve zlým. Taky jsem u Tebe byl.
No ale, nesebereš se večer v deset, nejedeš sto kilaků z Norimberka, nemusel, mohl přijet až druhej den, dilnu měl otevřenou i rano, neodmontuješ tu hlavu, nepřivezeš si s sebou těsnění, nezabrousiš to, nesestaviš, nenastartuješ motor, nezbyde ti žádnej šroubek. A mohl jsem jet domu, do Strakonic.
No vidíš, takže plky i s DPH.
zjevně máme v Norimberku vážnou konkurenci
to je Favorit
skutečně to nepraskalo
prošlo mi jich dílnou určitě mnoho tisíc
děravá byla jen jedna a to byl vadný odlitek
ten Favoritskej motor byl vůbec povedenej
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
[/quote]
to je Favorit
skutečně to nepraskalo
prošlo mi jich dílnou určitě mnoho tisíc
děravá byla jen jedna a to byl vadný odlitek
ten Favoritskej motor byl vůbec povedenej
[/quote]
asi ma ukrižujete, že sa tak nemá robiť ale funguje to, na /favorit/felicia/ to isté ale aj škoda 120 110 ... sa preto podfukovalo spod hlavu lebo sa potopili valce a nemali ten presah cca 0,15 mm.
na začiatku sme ich opravovali štandardne rozhodenie motora a nové podložky medenné pod valce ako sa má. potom sme začali dávať tie medené tesnenia rovno na valec medzi tesnenie pod hlavu, a čuduj sa, doteraz idú tie motory.
ináč ten motor bol fakt dobrý - mal som favorita a olej som ani nekontroloval,nežral olej. nič. keby mal hydroštely a napinák na reťaz je to super jednoduchý a spoľahlivý motor. konštruktéri po ére 110 120 MB mohli aspoň na ten napinák myslieť. no každopádne už asi tie motory sú za nami. Teraz máme super motor s neskutočným obsahom 1 liter a reťazou jak z bicykla. nazdar a pekný deň.ak by som bol bližšie nosil by som hlavy zrovnávať kvám.
to je Favorit
skutečně to nepraskalo
prošlo mi jich dílnou určitě mnoho tisíc
děravá byla jen jedna a to byl vadný odlitek
ten Favoritskej motor byl vůbec povedenej
[/quote]
asi ma ukrižujete, že sa tak nemá robiť ale funguje to, na /favorit/felicia/ to isté ale aj škoda 120 110 ... sa preto podfukovalo spod hlavu lebo sa potopili valce a nemali ten presah cca 0,15 mm.
na začiatku sme ich opravovali štandardne rozhodenie motora a nové podložky medenné pod valce ako sa má. potom sme začali dávať tie medené tesnenia rovno na valec medzi tesnenie pod hlavu, a čuduj sa, doteraz idú tie motory.
ináč ten motor bol fakt dobrý - mal som favorita a olej som ani nekontroloval,nežral olej. nič. keby mal hydroštely a napinák na reťaz je to super jednoduchý a spoľahlivý motor. konštruktéri po ére 110 120 MB mohli aspoň na ten napinák myslieť. no každopádne už asi tie motory sú za nami. Teraz máme super motor s neskutočným obsahom 1 liter a reťazou jak z bicykla. nazdar a pekný deň.ak by som bol bližšie nosil by som hlavy zrovnávať kvám.
je tu veľa šikovnejších ako ja tak my asi poradíte na príčinu problému som nedošiel- bavíme sa tu o motoroch favorit/felda 1,3. v posledných rokoch max 4-5 dozadu začali chodiť motory s tým že vyskočili zdviháka ventilov. /nestihol sa vrátiť ventil, vačka sa pootočila, zdvzhádko zostalo volné a vyskočilo spod klaviatúru/ keď´ som to videl prvý krát dal som všetko naspäť a hotovo. za pár kilometrov zase vyskočilo. - pomohla len komplet rozborka hlavy komplet prečistenie vodítok ale aj sacieho potrubia bol tam taký karamelový povlak či aká blbosť. neviem tak ja si to tak prestavujem že sa pri zohriatom motore toto roztopí a zaserie ventil. ktorý potom ako keby bol zaliaty medom ide ťažko. jednu hondu som ešte mal s takým problémom. ale neviem čo to robý pravdepodobne benzín ale prečo to nezasralo strekovače ? stretli ste sa s týmto problémom?
Vubec obrabeni nerozumim, ale docela zajimavy napad na upinky.
https://www.youtube.com/watch?v=OAGlU98xcCw
https://www.youtube.com/watch?v=OAGlU98xcCw
--
Všechno je snadné, než to zkusíš sám.
Všechno je snadné, než to zkusíš sám.
Zajímavé, že většina lidí používá upínky tak, že je matka dole. Takže zákonitě mají omezený rozsah o kolik to jde utáhnout, protože pak narazí na dno T-drážky.prcek píše: ↑6. 3. 2020, 4:25 Vubec obrabeni nerozumim, ale docela zajimavy napad na upinky.
https://www.youtube.com/watch?v=OAGlU98xcCw
Protože jsem obráběčská lama a nevěděl jsem, že se to tak má dělat, tak jsem to udělal naopak.

Takže jsem si nadělal upínky, kde je hlava šroubu dole a shora do dotahuju matkou. Takže rozsah upínání je daný jen délkou toho upínacího šroubu. A výšku opory na druhé straně řeším opět šroubem, takže je zase na libovolnou výšku.
No a díky tomu, že ten šroub opřou o dno a utáhnout to na krev a kousek dochází k vylomení t-drážky jak je občas vidět na strojích v inzerci.
Jsa vyučen také utahuji matkou zvrchu. Zavitová tyč nařezaná na různé délky.
Každý softwarový problém má hardwarové řešení: "Kup si to nové, vole.