Celý život mám rád auta a motorky. Na rychlé jednostopky už začínám být starej

Možnost A: představa byla sehnat ještě sehnatelnou E46, vykuchat introš, namontovat rám, oturbit s rozumem do cca 1 baru China vetráčkem za pár korun, koupit základní stavitelný podvozek a hrát si. Kravinky typu volant, ručka, shortshifter, catchtank, přefuk, programovatelná jednotka, atd jsou už detaily na hraní. Malých obsahů jako dárců motorů je všude dost , tuneří lovi V8čky na drifto přestavby. Když to člověka chytne a bude mít finance potom například nechat postavit kovaný motor. To je ta veselá stránka. Když sednu na pivo s kámošem co jezdí občas rallye a začnu zjištovat legislativu radost pomalu opadá. Nekonečná byrokracie se závodní licencí,doktory, STK 2dny v roce s celodenním čekáním a to všechno každoročně dokola. Kdo nemá to štestí a nemá život zábavu na plný uvazek, tak nevím zda tohle chci. Dalším tématem je do jaké skupiny to nacpat ?
Možnost B: stejný základ na běžných značkách, dát KIT podvozek, oturbit, nechat introš a jezdit třeba Vysoké Mýto, atd. a free okruhy. Potom zase začnou tahanice na bežné STK, kde už ani kamarádi nedávají to co dříve nikdo nehrotil. STK a potom bude otázka co ještě lze ustát. Tyto postřehy případně prosím do SZ. Hlášky typu co Franta na STK ustál na veřejná vlákna nepatří.
Máte závodáka, případně v jaké skupině a jakou cestou byste se vydali, kdybyste začínali v roce 2020 ?