Jestli jsou ty válce zapojeny hned za cerpadlo, tak jediné proto aby zamezily pohybu při vypnutem stroji a přetížení šroubu ten asi jediný co drží vretenik. Po přivedení tlaku by mohli odjistit svislý pohybmilan584 píše: ↑10. 6. 2020, 6:25V té "dokumentaci" tam něco takového (že se to dá hydraulicky rozepřít - uzamknout) je namalované - akorát je to namalované nesouměrné a nějak to nemá příliš výkresovou logiku.kenybz píše: ↑10. 6. 2020, 5:41 to je teda pomsta snad to bylo za odvoz..je to jak píše milan no ten hydrouš stojí za kuchnutí a kdyby se nepodařilo ho opravit nebo se něco po... tak to nějak seskládáš a pošleš na repas.
přemýšlím nad těma válečkama kolem vřeteníku není to nějaká hydromechanická aretace? prstě to v nastavené pozici ten vřeteník zajistí třeba klínama. Válce mají malý průměr takže tam nějaké moc velké síly nebudou.
Včera jsem do toho letmo nahlédl - víc se mi studovat to nechce - to nevydržím - ta dokumentace je totiž doxxxxxá(nesrozumitelná - a to celá) stejně jako mašina.
Prostě BRH - vyhlášený boží trest. Mj. když vidím Považské, tak už před třiceti lety jsem byl okamžitě nastartovaný![]()
Magiho výzkumný ústav
to jí musíš vysvětlit že na tom pěkně půjde brousit složení do strojku na maso

Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2720
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Tak vážení přátelé, já myslím že v otázce hydromotoru máme jasno
Jeden pístek je zaseklý a nehne se, na lapovaném čele jsou vyrezlé fleky (opět způsobené tou sračkou v nádrži) přesně v místech kde to dlouho stálo a tyto způsobily opotřebení a tím pádem netěsnost bronzové rozváděcí desky. Dál nemá cenu to kuchat.
Jeden pístek je zaseklý a nehne se, na lapovaném čele jsou vyrezlé fleky (opět způsobené tou sračkou v nádrži) přesně v místech kde to dlouho stálo a tyto způsobily opotřebení a tím pádem netěsnost bronzové rozváděcí desky. Dál nemá cenu to kuchat.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
večer ti pošlu foto s rozměry, mám jeden menší poškozený na hřídeli ale pístky by mohli být ok a do V...i budu mít snad brzo cestumagi píše: ↑10. 6. 2020, 7:19 Tak vážení přátelé, já myslím že v otázce hydromotoru máme jasno
Jeden pístek je zaseklý a nehne se, na lapovaném čele jsou vyrezlé fleky (opět způsobené tou sračkou v nádrži) přesně v místech kde to dlouho stálo a tyto způsobily opotřebení a tím pádem netěsnost bronzové rozváděcí desky. Dál nemá cenu to kuchat.
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2720
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Oukej, díky mocp.mus píše: ↑11. 6. 2020, 11:10večer ti pošlu foto s rozměry, mám jeden menší poškozený na hřídeli ale pístky by mohli být ok a do V...i budu mít snad brzo cestumagi píše: ↑10. 6. 2020, 7:19 Tak vážení přátelé, já myslím že v otázce hydromotoru máme jasno
Jeden pístek je zaseklý a nehne se, na lapovaném čele jsou vyrezlé fleky (opět způsobené tou sračkou v nádrži) přesně v místech kde to dlouho stálo a tyto způsobily opotřebení a tím pádem netěsnost bronzové rozváděcí desky. Dál nemá cenu to kuchat.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
poštamagi píše: ↑10. 6. 2020, 7:19 Tak vážení přátelé, já myslím že v otázce hydromotoru máme jasno
Jeden pístek je zaseklý a nehne se, na lapovaném čele jsou vyrezlé fleky (opět způsobené tou sračkou v nádrži) přesně v místech kde to dlouho stálo a tyto způsobily opotřebení a tím pádem netěsnost bronzové rozváděcí desky. Dál nemá cenu to kuchat.
Jinak podle mě to tak úplně tragický není (samozřejmě pokud uvolníš ten píst a pokud bude těsnit), ale jednodušší než se s tím patlat by bylo ten motor zkusit koupit někde na netu - vyrobily se jich mraky, bývaly ve všem možným i nemožným.
A mám "dobrou"

Takže by bylo dobré zkontrolovat i to ostatní, protože podle zákana schválnosti, až to celý složíš, tak zjistíš, že nefunguje ta nejmenší kosočtvercovina, co je nejhůř přístupná a budeš to muset rozebírat znova.
Upřímnou soustrast.
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2720
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
V podstatě kromě té dlouhé pístnice pod stolem, už jsem měl rozebrané úplně vše a souhlas - vše je plné hnědého rezavého bordelu a styčné plochy pístků v rozvaděčích jsou zčernalé a nehezké. Jojo hydromotor je ke koupení na slovensku, cena i s poštou 105EUR. Jinak repase firma Pelikán Vrchlabí - 4500Kč bez daně, nový motor z výprodeje jedné hydrofirmy 5800 bez daně a elektro-švestka nový ze starých zásob 5600 bez daně.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.