Bimetalové vyřezávací korunky

obrabeni na klasice
kinedryl
Příspěvky: 189
Registrován: 19. 8. 2013, 10:29

12. 8. 2020, 6:24

Todd z Project Farm prave nejake vrtacie korunky testoval :

https://www.youtube.com/watch?v=xTG25ctEGko
turnigy
Příspěvky: 1132
Registrován: 2. 9. 2018, 6:13

12. 8. 2020, 6:39

Tieto jeho testy so závažím moc nemusím, každá tá korunka predsa potrebuje iný prítlak. S menším/väčším závažím by to možno dopadlo úplne inak.

Inak ja som nedávno v lidli videl sadu za 15€ a neodolal som. Čakal som, že to bude nejaké blato, ale zatiaľ držia všetky. Fungujú dobre tak do 5mm plechu, pri väčšej hrúbke už nemá kam ísť špona a treba ich vyťahovať. Ale to je asi problém všetkých týchto koruniek.
Tos C45-2000
Boris22
Příspěvky: 58
Registrován: 30. 11. 2018, 9:51

19. 8. 2020, 9:01

Mám korunky Hitachi, do kovu som vŕtal zatiaľ max. 47mm.Chvíľu to drncalo a keď sa to zachytilo tak v pohode. Niektoré ale sú tak děsne krivo navarené že sa dajú použiť iba do dreva.
Dawe
Příspěvky: 1104
Registrován: 8. 10. 2013, 6:18

19. 8. 2020, 10:18

kinedryl píše:
12. 8. 2020, 6:24
Todd z Project Farm prave nejake vrtacie korunky testoval :

https://www.youtube.com/watch?v=xTG25ctEGko
Mam zkusenosti s "TCT" , ktere Todd testoval v tom videu a vazne nejsou vubec spatne (kdyz clovek nechce vrtat ten Armox :D ). Pred casem jsem kupoval takovouhle sadu 6ks v prumerech 22mm-65mm pod petistovku, coz vubec neni spatne vzhledem k tomu ze to jsou tak velike korunky. Prodejce uz buh vi proc neposila do CR, ale na Slovensko porad ano.
HAAS VF2 DHE
TOS S28 Zebrak
Holzmann ZS-40HS
Prusa Mk3+MMU2
Markforged Mark2
lapa
medaile za lepsi forum
Příspěvky: 929
Registrován: 6. 5. 2009, 7:18
Bydliště: Praha

19. 8. 2020, 6:08

HonzaHorka píše:
7. 8. 2020, 6:30
No svého času jsem s nimi páchal i díry do 40mm plechu. Jen to chce po obvodu vyvrtat několik menších děr aby mohly kam odcházet špony a jde to. Malé otáčky y vydatně mazat. Samozdrejmě je to nepřesná nouzovky.
Jako trouba se zeptam - mineno ze strany vnitrniho prumeru te vrtane diry, a ty se maji prekryvat s reznou drahou korunky a nijak nepresahovat vnejsi prumer diry (tedy pokud se jeste nebude dira nejak docistovat na prumer)?
To jedine mi prijde logicke, ale mozna je figl jiny :-).
A v jakem pomeru je nejlepsi prumer te odpadove diry vuci rozteci zubu korunky?
A pokud ma korunka promenny pocet zubu na palec, tak vuci nejmensi nebo nejvetsi rozteci?
Kostka těžko vysvětlí úsečce, natož bodu, že život má i jiné dimenze než má ten jejich ...
Uživatelský avatar
ypres_bass
Příspěvky: 35
Registrován: 29. 10. 2019, 6:34
Kontaktovat uživatele:

3. 9. 2020, 11:02

DwPetr píše:
22. 1. 2020, 11:26
Jsem zkusil tento bimetalák https://www.bomar-pily.cz/katalog/korun ... tu-fch0234, napral jsem ho do 50mm sílný konstrukční oceli :twisted: , v polovině se ulomil zub a o něj se vylomil další. V tom řezu se k tomu nedá dostat a vypucovat to. Vedle v další díře, se to švihlo znova, rozlámalo se to celý, a jak se to celý zapasovalo a švihlo, tak se ukroutil i M20 šroub přes kterej to bylo uplý do trnu. Prostě to chvilku jelo, pak to zarezonovalo a bylo po něm. šponama to nebylo, ty naopak pěkně otvorama vypadávali ven a po vytažení tam žádný zapasovaný nebyly, jen zuby zaseklý do matrošu. Takže třeba do 10mm by to fungovalo celkem slušně. Proto jsem se začal zajímat o ten trepanning https://www.youtube.com/watch?v=H9Emp-PaJik
neber to jako pomlouvání konkurence, ale ten Starret není o nic lepší než nějaká "lepší Čína"
Třístovku malou pilou neuřízneš!
www.bit.ly/pilovepasy | www.politicon.eu
Uživatelský avatar
ypres_bass
Příspěvky: 35
Registrován: 29. 10. 2019, 6:34
Kontaktovat uživatele:

3. 9. 2020, 11:04

Jinak kdybyste někdo potřeboval atypickou díru, tak korunky se dají dělat i "namíru".
bimetalové/karbidové/cgritové
Třístovku malou pilou neuřízneš!
www.bit.ly/pilovepasy | www.politicon.eu
Odpovědět

Zpět na „konvencni obrabeni“