Co jste dneska bastlili?
Co tak znám tady po sudetech, tak jich jezdí dost a taky jsou to dost zoufalé šroty, tak 1/4, různě lepené. Tažné nikdy nemělo číslo, ani certifikát nebo tak něco. Tenhle je dělaný přesně podle pav 41, co jsem kdysi měl a oměřil a v 3Dcadu vymodelil- viz motomagazin.cz, to samé sidecar 560. Dnes je nabízí krajanský z laminátu, ale je lehký a skáče za moto. Napíšeš do čz pro vyjádření, že se pav za tím typem směl tahat, s papírem dojdeš na di a tam ti zapíšou pav do tp. Naštěstí tady jsou dobří, že tě neženou s vozíkem na stk, má spz motorky. Jinde (2 di co vím) to mají tak, že máš na páva stk a vlastní značku. když jsem se tady na to ptal, tak prý je možný dvojí výklad zákona a záleží, jak který di to pojme. Takže se toho nebojím a příští rok ho snad vytáhnu do oděsy, jak situace dovolí.
Taky tu mám nosič na kývačku (i tu kývačku s TP) a na nosiči není ani písmeno. S tím je to jak? Nedávno jsem na půdě vylovil funglovky kartery bez čísel. V patnácti jsem to tahal domů o sto šest. Tam jsou dobrý poklady. I půlku vojenský zelený Jawy tam je.
Jak je to s origo zadníma blinkrama? Myslím ty s tím plechem - výplň mezi tlumičem a blatníkem?
Jak je to s origo zadníma blinkrama? Myslím ty s tím plechem - výplň mezi tlumičem a blatníkem?
Myslíš ty krásné plechy do zadního blatníku? Taky jsem dvoje provozoval na 250/592 a bez problémů. Máš blinkry, no problem. Tady (zatím) na severu na stk jsou rozumní chlapi v mojem věku (48) co to znají a tak neprudí. Stk čz: pár fotek, výbava? Ser na to. Nastartovat? Ser na to. světla, blinkry jdou? Ano. tak padej. Pio 50/20: svítí ti to? Ano i troubí. Mám našlápnout? Ne, kdo to má dejchat? Věřím ti, máš ho pěknýho, tak ať ti to jezdí. Stejně to máš kolem baráku. To netušil, že jsem na něm loni najel 9200km, z toho 4300km do řecka a z5. Je to o lidech. Nosiče na moto? Nikdy nic neřešili. Kdysi jsem na první 592 neměl kryt řetězu, smotal se mi do rozety. Na stk mi na další doporučil dát blatník ze starého kočárku, takový kulatý 
Když si dám blinkry na pio-jen kvůli svojí bezpečnosti, tak soudím, že mi to tady na stk jen pochválí. Ale to jsem se rozepsal asi off.

Když si dám blinkry na pio-jen kvůli svojí bezpečnosti, tak soudím, že mi to tady na stk jen pochválí. Ale to jsem se rozepsal asi off.
Přesně jak píšeš to u nám taky probíhá.vlkzhor píše: ↑14. 11. 2020, 10:26 Myslíš ty krásné plechy do zadního blatníku? Taky jsem dvoje provozoval na 250/592 a bez problémů. Máš blinkry, no problem. Tady (zatím) na severu na stk jsou rozumní chlapi v mojem věku (48) co to znají a tak neprudí. Stk čz: pár fotek, výbava? Ser na to. Nastartovat? Ser na to. světla, blinkry jdou? Ano. tak padej. Pio 50/20: svítí ti to? Ano i troubí. Mám našlápnout? Ne, kdo to má dejchat? Věřím ti, máš ho pěknýho, tak ať ti to jezdí. Stejně to máš kolem baráku. To netušil, že jsem na něm loni najel 9200km, z toho 4300km do řecka a z5. Je to o lidech. Nosiče na moto? Nikdy nic neřešili. Kdysi jsem na první 592 neměl kryt řetězu, smotal se mi do rozety. Na stk mi na další doporučil dát blatník ze starého kočárku, takový kulatý
Když si dám blinkry na pio-jen kvůli svojí bezpečnosti, tak soudím, že mi to tady na stk jen pochválí. Ale to jsem se rozepsal asi off.

Kéž by to takhle fungovalo i tady. Mýho kluka vyrazili z STK jen proto, že na Simsonu měl jiné blinkry a na nich nebyla vyznačená homologace. Mě chtěl vyhodit kámoš, protože jsem měl na osvětlení SPZ LED žárovky a schválené jsou pouze obyč. Tak jsem je vyndal a bylo po problému, pouze mi do závad napsal že nesvítí osvětlení SPZ.
Dobře jsme se takto pobavili v Rakousku, kde mladej zobák příslušník lítal kolem mojí motorky a hysterčil, že na ničem není Ečko a že jsem dojezdil.
Přišel starej pardál a povídá mu, že hledá EUR homologaci na nečem, co je o 20 let starší, než unie sama (rok 74).
Vrazil mi papíry a popřál šťastnou cestu.
Přišel starej pardál a povídá mu, že hledá EUR homologaci na nečem, co je o 20 let starší, než unie sama (rok 74).

Origo lícní deska na tenhle soustruh je fakt hrozná. Má snad sto kilo. Viděl jsem to pořešený vysoustruženým trnem do dutiny vřetene co měl na konci závit a na něj se šroubovala deska z SV18.