lapa píše: ↑18. 11. 2020, 5:05
robokop píše: ↑17. 11. 2020, 7:46
to mas jako na silnici
kdyby vsichni jeli v houfu plynule kdyz se to ucpava tak by to postupovalo
ale porad ma nekdo pocit ze tam bude o chvilku driv protoze ted jede pravej pruh rychleji pak zas levej
tak klickuje a ti min bistri ridici jsou z toho v haji a jedou jeste pomaleji tim padem to nejede skoro vubec protoze nekdo na zacatku holt musel za kazdou cenu klickovat
...
To mas jako sjizdeni se do dvou pruhu - vsude jinde (resp. mam na mysli Rakousko a Nemecko, kam se dostavam casteji) s tim neni problem - proste se to sjede a jede skoro bez preruseni/zpomaleni.
V CSR? Jakmile vidim navest, ze se bude sjizdet - tak je jasno - v extremu se uplne zastavi, obvykle se zpomali na tak 30-40 km/hod.
Duvody:
* ja ho nepustim (zip/nezip, co si asi tak mysli, ze ma prednost)
* ja to na posledni chvili napalim v tom zuzujicim se pruhu, at se z meho brzdeni na posledni chvili vsichni poser ...
* vymyslete si klidne dalsi, je jich dost
nevtahoval bych to obecně na celou čr, do rakouska, konkrétně do vídně jezdím poměrně často a přirovnal bych to hodně k praze a brnu, je to +- stejné co se týče "ohleduplnosti" v těch velkoměstech se prostě jezdí rychlleji, tímpádem méně bystřejší řidič s tím má jisté problémy a připadá mu to, že se to sune pomalu, v menších městech, nebo vesnicích ten zip a souběžná jizda bych řekl funguje naprosto bez problémů
361 na oba výše jmenované případy pamatuje, u robokopového ani nepředpokládá, že by se jezdilo v houfu, tudíž pomale jedoucí vozidlo naopak má povinnost uhnout rychleji jedoucímu, možná až bude plná elektormobilita, tak za značkou města budeš šlapat na "plyn" jak ďas a víc jak pade z toho stejně nevymáčkneš a když tak nad tím uvažuju, tak stejně by pak s těmi elektromobily šel řešit i ten lapův příklad se zipem...
na dálnici pak jedeš 130 a jseš tam za blbce, před přechodem zastavíš a ten za tebou tě vytroubí, ano příkladů je hodně