corona virus - obecna diskuze

Veškeré provozní záležitosti, dotazy a návrhy k fungování fóra a členů
Zamčeno
aleshonsa
Příspěvky: 2955
Registrován: 30. 8. 2011, 3:18
Bydliště: Praha

10. 12. 2020, 6:33

Tohle ještě všechno jde. Legrace končí, když to jsou stroje, co mají 1,5t, atd. Třeba taková FA3. To mě pěkně vyškolilo jak se má jezdit s paleťákem, aby to člověk postavil přesně tam, kam potřebuje - každý opravný manévr už pěkně člověk cítil. FA3 je sice rozměrná - dost vyčnívá do stran stůl, ale symetrická s těžištěm cca uprostřed. To taková hrotová 2Pc (stejná jako 2Uc, akorát produkční verze) je sice poměrně kompaktní a z palety moc nevyčnívá, ale má dost asymetricky těžiště. Na dvoře jsem ji málem na paletě převrátil - chytnul jsem to jen tak tak, to se ještě přičetl špatný povrch betonu.
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
SO 545
Příspěvky: 722
Registrován: 6. 1. 2013, 6:30

10. 12. 2020, 7:37

pred dvoma tyzdnami ma lizol padajuci meraci stol cca 250-300kg tiez z palety...
Noha to vydrzla len z odrenim a silnym opuchom ktory siel rozchodit.

Padajuci stroj je uz uplne ina liga tak pozor nato.
soustružník
Příspěvky: 810
Registrován: 25. 10. 2009, 2:47

11. 12. 2020, 1:01

V rouškách se vám špatně dýchá? Vojnu a čtvrtky v plynových maskách na vás.
Mart_68
Trol
Příspěvky: 1625
Registrován: 15. 2. 2015, 4:36

11. 12. 2020, 5:11

aleshonsa píše: 10. 12. 2020, 4:40
pafik píše: 10. 12. 2020, 3:55
Mart_68 píše: 9. 12. 2020, 6:15

ty jsi idiot nebo nechápeš, že skladník co to chystá žrádlo do pro tvůj hloupý rypák do regálů používá paletovy vozík?
Idiot jsi ty, a nebo looser, kterej považuje popojíždění s paleťákem za obrovskou dřinu. Takovou, že po deseti naložených paletách lapá po dechu. Nepatříš ty k té méně přizpůsobivé menšině? :lol:
Z vlastní zkušenosti vím, že 500kg na paleťáku po rovině člověk ani pořádně necítí, že něco táhne.
Speciálně ze situace kdy je to na paletě pěkně rozložené a vyvážené.
ano, vždycky když beru přepravu, tak je upozorním aby palety přesně zařezávali -rovné hrany dle technického výkresu, těžiště co nejníže, na nakládce a vykládce chci absolutní rovinu, žádné šikminy, žádný kopec. Chápu že pro promované inženýry je vrcholem logistiky přesun FA3 z jednoho rohu dílny do druhého. A co páni akademici, už jste se někdy zkusili vysr..v lese ?
Uživatelský avatar
pafik
Příspěvky: 2923
Registrován: 10. 2. 2013, 5:07
Bydliště: Praha 4

11. 12. 2020, 8:41

ano, vždycky když beru přepravu, tak je upozorním aby palety přesně zařezávali -rovné hrany dle technického výkresu, těžiště co nejníže, na nakládce a vykládce chci absolutní rovinu, žádné šikminy, žádný kopec. Chápu že pro promované inženýry je vrcholem logistiky přesun FA3 z jednoho rohu dílny do druhého. A co páni akademici, už jste se někdy zkusili vysr..v lese ?

Páni inženýři se jen podivujou, proč by měl zákazník palety zařezávat ... :lol:
aleshonsa
Příspěvky: 2955
Registrován: 30. 8. 2011, 3:18
Bydliště: Praha

11. 12. 2020, 5:54

Někteří zdejší inženýři se taky podivují třeba i nad tím, proč tu někdo machruje, že musí složit paleťákem 20ks palet (no to je fakt horror) o neskutečné hmotnosti 500kg (no to už je koncentrace hmoty fakt nahraně aby se z toho nedej bože nestala černá díra). Tohle zvládne i blondýna na jehlových podpatcích. Nevím, co by pak měli říkat stěhováci, co něco takového musí vynést do schodů i několik pater zavěšené na křížích pomocí popruhů. Nemluvě o zdravotních sestrách, kde to jsou holky 50 - 60 kg, co musí tahat vyžrané pacienty ...

Člověk by čekal, že když se někdo něčím takovým bude zabývat každý den, že bude mít fyzičku. Tak to koukám, že na to že v rámci své práce z většiny dřepím na židli mam celkem slušnou kondici.
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
Josef
Sponzor fora
Příspěvky: 5688
Registrován: 19. 11. 2006, 9:25
Bydliště: Valašsko

12. 12. 2020, 2:46

Uživatelský avatar
bobik
Příspěvky: 4556
Registrován: 11. 12. 2007, 7:48
Bydliště: Okres Klatovy

12. 12. 2020, 3:02

Co může pán, nemůže kmán.
aleshonsa
Příspěvky: 2955
Registrován: 30. 8. 2011, 3:18
Bydliště: Praha

12. 12. 2020, 3:31

Takto jak je to tam napsané to pro Boha nemůže fungovat. Musíte totiž mluvit jako retardovaný jedinec. Napsal bych jako hotentot, ale to bych urazil hotentoty. Pak taky musíte vypadat jinak - musíte být něco, čemu se říká prde*ní ksicht. Hospodský s českým ksichtem nemůže uspět - musíte mít vizáž jak nějaké UKčko nebo Bulhar co tu maká na stavbě. V neposlední řadě se musíte i tupě tvářit.
Po splnění výše uvedené skutečně kontrola odejde se slovy "Promiňte, pane premiére, už Vás nebudeme obtěžovat.".
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
Josef
Sponzor fora
Příspěvky: 5688
Registrován: 19. 11. 2006, 9:25
Bydliště: Valašsko

12. 12. 2020, 9:33

Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10219
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

12. 12. 2020, 9:56

Já jen nepochopím jak je možný že jde někdo dobrovolně do týdle vlády jako ministr zdravotnictví ,to je přece jasnej obětní beránek.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
milan.83
Příspěvky: 826
Registrován: 25. 1. 2018, 7:26

13. 12. 2020, 12:11

Mart_68 píše: 11. 12. 2020, 5:11
ano, vždycky když beru přepravu, tak je upozorním aby palety přesně zařezávali -rovné hrany dle technického výkresu, těžiště co nejníže, na nakládce a vykládce chci absolutní rovinu, žádné šikminy, žádný kopec. Chápu že pro promované inženýry je vrcholem logistiky přesun FA3 z jednoho rohu dílny do druhého. A co páni akademici, už jste se někdy zkusili vysr..v lese ?
Nějak furt nechápu neustálé narážky na inženýry. Nějaký mindráček? Hlavně už je to těžce off-topic.
předválečný soustruh Volman, protahovačka HMS 850, Gude MIG 192/6K, frézka F1J2
aleshonsa
Příspěvky: 2955
Registrován: 30. 8. 2011, 3:18
Bydliště: Praha

13. 12. 2020, 12:31

milan.83 píše: 13. 12. 2020, 12:11
Mart_68 píše: 11. 12. 2020, 5:11
ano, vždycky když beru přepravu, tak je upozorním aby palety přesně zařezávali -rovné hrany dle technického výkresu, těžiště co nejníže, na nakládce a vykládce chci absolutní rovinu, žádné šikminy, žádný kopec. Chápu že pro promované inženýry je vrcholem logistiky přesun FA3 z jednoho rohu dílny do druhého. A co páni akademici, už jste se někdy zkusili vysr..v lese ?
Nějak furt nechápu neustálé narážky na inženýry. Nějaký mindráček? Hlavně už je to těžce off-topic.
Asi
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
aleshonsa
Příspěvky: 2955
Registrován: 30. 8. 2011, 3:18
Bydliště: Praha

13. 12. 2020, 12:47

No jinak k těm věcem jak psal Josef.
Ohledně rozvolnění - těžko říct. Otevření hospod a obchodů už bylo dle PES. Předcházelo tomu ale obnovení presenční školní výuky. S utažením už je to jednoznačné. Sice rozvolnění ze Čt 3.12 skutečně sice nejspíše nemohlo přispět k současnému růstu (je to moc brzo), nicméně realitou je, že PES indikuje přechod do stupně 4.
To je to, co jsem tu už psal dříve. Jakmile je R>1 tak to prostě znamená expanzi epidemie, ať se to komu líbí nebo ne. Není tedy třeba čekat, až zase bude 80 000 nakažených za týden a zdravotnictví bude na hraně. Je třeba jednat hned, právě jak píší experti v citovaných článcích. Takže při rozvolnění vláda (údajně) matematickým modelům věřila, že rozvolnění nebude jen na pár dnů, ale teď už se ty samé modely nehodí??? Někde v nějakém bodě z toho se lže.

Můj názor je, jestli by se třeba při přechodu na nižší stupeň nemělo čekat nikoliv na pokles pod prahovou hodnotu (ještě je tam tuším časový test), ale např. v případě stupně 3 na pokles dejme tomu k hodnotě 50. A to právě z důvodů, aby tam vznikla nárazníková zóna a nevedlo to k situaci, že dnes se rozvolní, a zítra se to zase dle indikace musí zrušit.
Ale kdo ví, jak to ve skutečnosti je. Věřme vládě, kde hlavní slovo má marketingový poradce …
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
aleshonsa
Příspěvky: 2955
Registrován: 30. 8. 2011, 3:18
Bydliště: Praha

13. 12. 2020, 12:53

Celkově jde ještě o to, že když se začalo jednat o uvolnění na základě indikace PES na 3, tak došlo ke změně, že se začaly dělat antigenní testy - a s tím autoři PES jako Jan Kulveit vůbec nepočítali.
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
Zamčeno

Zpět na „Provozní záležitosti“