Dík, tak konečně vím co mi asi dělali s autem, když se něco nepovedlo

Vcelku jsem to pochopil, ale to to tam provádíš mezi 3:50 - 4:10?
Ahoj, to je spotter...bodově přichytneš hvězdici na plech a reverzním kladivem taháš ven.....mělo by se ještě elektrodou zatahovat vzniklé výstupky...ale tohle byla plečka...když dělám fajnovku tak si dávám záležet a nepoužívám flexu....abych nezeslaboval plech
Modros píše: ↑31. 3. 2021, 7:48 Trochu mimo téma.....vzhledem k tomu že jsem motorář tak u této činosti si vždy vyčistím hlavu
https://www.youtube.com/watch?v=54VQv1eMk5E
Ahoj...auto šlo na celolak...bylo omleté ze všech stran....používám takovou mega tlustou modrou pásku...tu strips jentak neprobrousí...tady to bylo šumákservis4sp píše: ↑1. 4. 2021, 10:05Modros píše: ↑31. 3. 2021, 7:48 Trochu mimo téma.....vzhledem k tomu že jsem motorář tak u této činosti si vždy vyčistím hlavu
https://www.youtube.com/watch?v=54VQv1eMk5E
Vzdicky jsem si radši olepoval tu hranu dveří. Zkurvený je to hned
![]()
Dík za odkaz, to opravování plechů mi vždycky přišlo trochu jako magie
Ahoj, Na hlikovy dily jako dvere kapoty...je to jiny spotter. místo 6v a 3800A v oceli používá 150v a 7500A (maximální proudy mého zařízení) a výboj provádí pomocí kondenzátorů..neda se rovnat bodove reverznim kladivem. Nabodujou se zavitove stefty a na ne nasroubuji ocka....pak se da most s hackama nebo hackem..napruzi se a zacne se misto bodove ohrivat...nemam to rad...je to dobre na dulky a mensi veci ...velke poskozeni je nerentabilni opravovat...hlinik se chova uplne jinak a kdyz delam dulky pakama zevnitr (PDR) tak to je dobra posilovna. Je samozřejmě nutné opravovat co nejdříve po nehodě a využít ještě pnutí v míste deformace...pokud třeba kapota projde létem...kdy se neustále zahřívá sluncem a chladne tak pnutí zmizí a práce je dvojnásobná...to platí i pro ocel . S příchodem nových karoserii kdy jeden plech je normální a druhý ultra vysokopevnostní ocel a pokročilá vysokopevnostní ocel a je jestě spojen laserovým svárem je o zábavu postaráno.....
občas na Artura kouknu ale zrovna v tomhle případě kdy tohle auto touto opravou ztratilo veškerou svojí hodnotu...je to jen hromada bezceného šrotu a pro případného kupujícího prodělané peníze...to bohužel u supersportů platí...když bude mít na lambu svařovaný blatníky v půlce a v motoru lekly z bauhazu tak jakou to auto má cenu....já kupuju spotter za 80 tisíc na hliník když nemůžu zespod rovnat a Artur ten díl rozřeže, narovná a svaří.....po lakovně oba díly vypadaj stejně....podíváme se na ně za rok...kdy pnutí a tuny kitu udělaj svojestanik84 píše: ↑2. 4. 2021, 6:51 Dělá tam i hliníkové Lamborghini (pět dílů) :
https://youtu.be/xbw5YdKfKkI