Fusion 360

seriál článků o fusion 360 a lokalizace
Odpovědět
peteri
Příspěvky: 11
Registrován: 18. 4. 2021, 8:13

2. 5. 2021, 7:54

jednoducho, položky uložiť ako, uložiť niesú aktívne.
Lukas_2
Příspěvky: 318
Registrován: 6. 11. 2017, 3:58
Kontaktovat uživatele:

2. 5. 2021, 8:04

peteri píše: 2. 5. 2021, 7:54 jednoducho, položky uložiť ako, uložiť niesú aktívne.
Výstřižek.PNG
Výstřižek.PNG (7.21 KiB) Zobrazeno 319 x
Save as ani nepoužívám. tohle tlačítko aktivní není ? kdyžtak, ctrl+s neudělá nic ? No, zkusil bych reset PC. Pak kouzelná věc google. Doslova mi zabralo 5 vteřin vygooglovat tohle https://knowledge.autodesk.com/support/ ... n-360.html Zkus se kouknou, já to nečetl, ale mohl bys tam najít odpověď.
BF30 přestavěná, Optimum F100 přestavěná
Kamodel.cz
Mach4
peteri
Příspěvky: 11
Registrován: 18. 4. 2021, 8:13

2. 5. 2021, 8:17

screenshot.png
skúšal som všetko, aj ikonku, aj klavesovu skratku.
Lukas_2
Příspěvky: 318
Registrován: 6. 11. 2017, 3:58
Kontaktovat uživatele:

2. 5. 2021, 8:24

peteri píše: 2. 5. 2021, 8:17 screenshot.png

skúšal som všetko, aj ikonku, aj klavesovu skratku.
Tak zkus z toho odkazu co jsem poslal něco zjistit. Máš to ve free use, nevím co tam je za omezení, jestli třeba nemusíš ještě něco aktivovat nebo tak...
BF30 přestavěná, Optimum F100 přestavěná
Kamodel.cz
Mach4
peteri
Příspěvky: 11
Registrován: 18. 4. 2021, 8:13

3. 5. 2021, 6:25

Vyskúšal som F360 odinštalovať a znovu nainštalovať. Problém stále pretrváva, súbory nejdú uložiť. V bublinovej nápovede mi sw vypisuje, že je subor (read only(
Uživatelský avatar
Thomeeque
Příspěvky: 7221
Registrován: 30. 1. 2012, 10:20
Bydliště: Mimo ČR

3. 5. 2021, 6:30

Stane se něco, kdy klikneš na ten žlutý button Basic Access?

A jinak tedy musíš alespoň něco udělat (nějakou změnu, třeba dát zobrazit origin, vedle názvu souboru se ti zobrazí hvězdička), jinak se ukládat nedá..

EDIT: Nemusíš, kecám.. zkus ten button.
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
kiko01
Příspěvky: 945
Registrován: 27. 10. 2008, 9:06
Bydliště: Martin,Slovakia
Kontaktovat uživatele:

3. 5. 2021, 6:43

peteri píše: 2. 5. 2021, 7:54 jednoducho, položky uložiť ako, uložiť niesú aktívne.
A mas platenu verziu???
Uživatelský avatar
Thomeeque
Příspěvky: 7221
Registrován: 30. 1. 2012, 10:20
Bydliště: Mimo ČR

3. 5. 2021, 6:45

Má "Personal - Not for Commercial Use", což je free verze.

K tomu Basic Access je vysvětlení tady - zajímavé, jak se ti to povedlo? :) Jsi nainstaloval nějakou teamovou verzi nebo něco takového?
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
peteri
Příspěvky: 11
Registrován: 18. 4. 2021, 8:13

3. 5. 2021, 7:06

No, môže byť. Dám sa s tým niečo urobiť?
Uživatelský avatar
Thomeeque
Příspěvky: 7221
Registrován: 30. 1. 2012, 10:20
Bydliště: Mimo ČR

3. 5. 2021, 7:41

Odinstalovat a zkusit pečlivě stáhnout a nainstalovat verzi Free - for qualified hobbyist users. Jestli ani to nepomůže, tak přeinstalovat Windows :D
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
kiko01
Příspěvky: 945
Registrován: 27. 10. 2008, 9:06
Bydliště: Martin,Slovakia
Kontaktovat uživatele:

3. 5. 2021, 9:06

Niekde v nastaveni uctu v autodesku by si este mohol skusit pohladat co mas blbo nastavene, alebo rovno napis na support, odpovedaju celkom rychlo...

Pochybujem ze reinstall pomoze kedze nejde o soft, ale to ktory ucet je prihlaseny...
peteri
Příspěvky: 11
Registrován: 18. 4. 2021, 8:13

3. 5. 2021, 9:09

vyskusam, dik
peteri
Příspěvky: 11
Registrován: 18. 4. 2021, 8:13

4. 5. 2021, 6:33

Tak mi chlapík zo supportu Autodesku odpísal:
"What you are seeing is the result of having a free personal license and being a member of a paid commercial hub. Right now you are a member of a commercial team and need to switch away from that hub."

Čiže som v skupine :) mcsko. (ani neviem ako). Lenže ako sa odtiaľ odhlásiť. Je tam len možnosť vytvoriť daľší HUB. Keď sa prepnem do účtu tak tam som tiež nenašiel možnosť ako ten účet zrušiť.

Tiež som na supporte našiel cleaner na vyprášenie F360.
https://knowledge.autodesk.com/support/ ... n-360.html
Ale nič nepomohlo. Aj som naištaloval inú verziu produktu tak aj tak som si našiel tu svoju BASIC ACCESS :(
Přílohy
screenf360.png
peteri
Příspěvky: 11
Registrován: 18. 4. 2021, 8:13

4. 5. 2021, 8:25

Už to mám funkčné. Dakujem za rady.
Uživatelský avatar
Mrosconi
Příspěvky: 1427
Registrován: 22. 2. 2015, 6:30
Bydliště: Netřebská 47, Praha 6 Ruzyně
Kontaktovat uživatele:

5. 5. 2021, 10:44

Ciao,

mám problém se sekáním se Fusion. Nevím, zda je to velkým počtem těles, nebo co dělám špatně, ale nejsem téměř schopný zkopírovat součástku. Nevíte kde je problém?
Win10, i7 4Ghz, 64GB RAM, disky SSD, GT1060 6GB DirectX 11.

Díky
Odpovědět

Zpět na „Učíme se Fusion 360“