To mi hlava nebere toto

jak na ebayi kupovat a prodavat, odkazy na zajimave veci obchodniky
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Odpovědět
Aris
Příspěvky: 775
Registrován: 15. 11. 2012, 8:21

23. 5. 2021, 7:31

Mex píše: 22. 5. 2021, 5:02 Na koruny a watty by to asi pořád vyšlo slušně.
Ale horší to bude při výpočtu na tuny potřebných baterek.
Takže buď natahat nad vozovky troleje, navíc ještě 2-drátové.
Nebo jednodušší řešení - nechat Evropský parlament odhlasovat úpravy ve fyzikálních zákonech.
Zajímalo by mne, co má s tématem společného unie nebo evropský parlament? Když čtu tohle vlákno tak mám pocit, že snad unie vnucuje elektromobilitu celému světu.
Já jen, že v Evropě není žádný velký výrobce e-mobilů a země, kde jsou nejvíce rozšířené také nejsou členy EU.
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10216
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

23. 5. 2021, 9:42

Aris píše: 23. 5. 2021, 7:31
Mex píše: 22. 5. 2021, 5:02 Na koruny a watty by to asi pořád vyšlo slušně.
Ale horší to bude při výpočtu na tuny potřebných baterek.
Takže buď natahat nad vozovky troleje, navíc ještě 2-drátové.
Nebo jednodušší řešení - nechat Evropský parlament odhlasovat úpravy ve fyzikálních zákonech.
Zajímalo by mne, co má s tématem společného unie nebo evropský parlament? Když čtu tohle vlákno tak mám pocit, že snad unie vnucuje elektromobilitu celému světu.
Já jen, že v Evropě není žádný velký výrobce e-mobilů a země, kde jsou nejvíce rozšířené také nejsou členy EU.
Třeba to že od roku 2040 si nekoupíš nové auto se spalovacím motorem !
Navíc bez přerozdělování a dotací by elektrohrůza neměla šanci na přežití .Jsem zvědavej jak bude ekologicky fungovat trh s ojetou elektrohrůzou.
Naposledy upravil(a) fmodel dne 23. 5. 2021, 9:47, celkem upraveno 1 x.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 7039
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

23. 5. 2021, 9:45

dneska si pár nadšenců přestavuje auta se spalovacím motorem na elektromobily , za deset let si budou fandové přestavovat elektromobily na spalováky-to bude prdel.
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10216
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

23. 5. 2021, 9:48

packa píše: 23. 5. 2021, 9:45 dneska si pár nadšenců přestavuje auta se spalovacím motorem na elektromobily , za deset let si budou fandové přestavovat elektromobily na spalováky-to bude prdel.
No budeš si muset spalovák hejčkat a pak přihlásit jako veterána :wink:
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 7039
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

23. 5. 2021, 9:50

no ono jestly to takhle pujde dál tak nám zakážou s veteránama normálně jezdit , už teď je chtěj honit na normální technickou .
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10216
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

23. 5. 2021, 9:56

Problém je že nemají mustr na emise když tam přijedeš s poválečným autem.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Mex
Příspěvky: 10287
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

23. 5. 2021, 1:20

Aris píše: 23. 5. 2021, 7:31 Zajímalo by mne, co má s tématem společného unie nebo evropský parlament? Když čtu tohle vlákno tak mám pocit, že snad unie vnucuje elektromobilitu celému světu.
Já jen, že v Evropě není žádný velký výrobce e-mobilů a země, kde jsou nejvíce rozšířené také nejsou členy EU.
Myslím, že se celkem snadno dá vypozorovat linka, že levičáci mají neobytnou potřebu zachraňovat planetu.
Čím větší sílu má levota v dané zemi, tím víc se zachraňuje planeta, řeší gender, kvóty na ženské a černochy ve vedení firem atd.

No a donedávna byla význačným centrem téhle neolevice Evropa. Jestli je nějaká evropská země členem EU nebo jenom přidruženým členem (jako třeba Norsko) je v podstatě fuk. Stejně se řídí evropským zákonodárstvím, jen si zachovávají pocit zdánlivé částečné svobody.
No a EU prostřednictvím Evropské komise a jejích návrhů, které když jsou dostatečně zelené tak je pak bez řečí odkýve Evropský parlament, tlačí na "elektromobilitu za každou cenu". Tak by pak prostě měl ten parlament přijmout i potřebné úpravy fyzikálních zákonů.

Ale situace se průběžně mění. Takže USA pod láskyplným vedením Demokratické strany (s jejím hodně hlasitým ultra-neo-levičáckým křídlem) se také hlásí o své místo na slunci.
Takže promptně zpětně přistoupili k Pařížské dohodě, otevřeli svou jižní hranici, zvýšili podporu raketových a tunelářských odborníků v Gaze atd.
No a taky vyhlásili, že spalováky brzo zaříznou. Takže pak ty úpravy fyzikálních zákonů by měli schválit i oni.
Aris
Příspěvky: 775
Registrován: 15. 11. 2012, 8:21

23. 5. 2021, 2:28

Jenže ono daně téma nemá jednotného jmenovatele, kterého ty označuje za neolevici. Vystiznejsi název jsou post-modernisté, kteří ovšem měli něco společného s Evropou naposledy někdy v 60.letech min. století, kdy se jejich elity a filosofové přesunuli do severní Ameriky. Proto tam jaksi nevidím tu evropskou linku.

Stejně je irelevantní označit Norsko za pridruzeneho člena unie, což jednak neodpovídá realitě a nese to jistý pejorativni nádech. Měl jsem na mysli zejména Čínu a USA, kde prodeje el. mobilů vedou, oproti Evropě která je v tomto na chvostu. Jen jsem tím narážel na v naší společnosti rozšířený narativ, že za elektromobily může zlá EU, která je vnucuje celému světu.) Přitom unii můžeš oprávněně grilovat za tisíc dalších věcí, ale ne za toto. Kdo má o světě trochu prehled, tak ví. A například Čínu těžko narknout ze zeleného šílenství, Green deelu atd... Tam vliv unie nesahá. A ani do USA nesahá.
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3523
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

23. 5. 2021, 2:55

tak v tom musi byt neco jineho, treba se cina snazi zachranit planetu a dale jiz misto ryzovych poli nestavet fabriky, nebo usa, ti mozna zacnou v texasu pestovat rajcata, ty prej pujdou na burze casem nahoru
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Mex
Příspěvky: 10287
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

23. 5. 2021, 3:14

Aris píše: 23. 5. 2021, 2:28 Jenže ono daně téma nemá jednotného jmenovatele, kterého ty označuje za neolevici. Vystiznejsi název jsou post-modernisté, kteří ovšem měli něco společného s Evropou naposledy někdy v 60.letech min. století, kdy se jejich elity a filosofové přesunuli do severní Ameriky. Proto tam jaksi nevidím tu evropskou linku.

Stejně je irelevantní označit Norsko za pridruzeneho člena unie, což jednak neodpovídá realitě a nese to jistý pejorativni nádech. Měl jsem na mysli zejména Čínu a USA, kde prodeje el. mobilů vedou, oproti Evropě která je v tomto na chvostu. Jen jsem tím narážel na v naší společnosti rozšířený narativ, že za elektromobily může zlá EU, která je vnucuje celému světu.) Přitom unii můžeš oprávněně grilovat za tisíc dalších věcí, ale ne za toto. Kdo má o světě trochu prehled, tak ví. A například Čínu těžko narknout ze zeleného šílenství, Green deelu atd... Tam vliv unie nesahá. A ani do USA nesahá.
Když píšeš o USA - opravdu myslíš USA nebo hyperlevičáckou Kalifornii?
Když píšeš o Číně - opravdu myslíš Čínu nebo jen několik neskutečně přelidněných velkoměst, kde objektivně mají velké problémy s ovzduším a kde ty elektromobily skutečně význam mají?
Aris
Příspěvky: 775
Registrován: 15. 11. 2012, 8:21

23. 5. 2021, 4:25

Dle skupiny ACEA se prodá v Kalifornii 52% všech e. mobilu ve státech, takže celá půlka se pak prodá v jiných státech. Ty jsou také hyper levičácké?

V Evropě je největší trh elektro aut Německo a Velká Británie. Otázka dtto. Je Anglie hyperlevičácká?

Čínská velkoměsta jsou stále Čína. Ve všech státech na světě je lidstvo, majetek i finance soustředěn ve velkých sídlech - ve městech. Tedy žádné překvapení, že se prodejcům vozitek daří ve městě a ne na vesnici. Ostatně elektroauta byla dělané pro příměstský a městský provoz. Ideální modus operandi je doprava ze satelitu do města a zpět. Doma v garáži nabít a pořád do kola. Řeší to urbanistický problém nedostupnosti bydlení v centrech, vznik satelitních měst a nutnosti dojíždět za práci.
Naposledy upravil(a) Aris dne 23. 5. 2021, 4:26, celkem upraveno 1 x.
chb
Příspěvky: 3858
Registrován: 12. 3. 2013, 7:24
Bydliště: Havl. Brod

23. 5. 2021, 4:26

Aris píše: 23. 5. 2021, 2:28 Stejně je irelevantní označit Norsko za pridruzeneho člena unie, což jednak neodpovídá realitě a nese to jistý pejorativni nádech. Měl jsem na mysli zejména Čínu a USA, kde prodeje el. mobilů vedou, oproti Evropě která je v tomto na chvostu. Jen jsem tím narážel na v naší společnosti rozšířený narativ, že za elektromobily může zlá EU, která je vnucuje celému světu.) Přitom unii můžeš oprávněně grilovat za tisíc dalších věcí, ale ne za toto. Kdo má o světě trochu prehled, tak ví. A například Čínu těžko narknout ze zeleného šílenství, Green deelu atd... Tam vliv unie nesahá. A ani do USA nesahá.
to jako myslíš vážně ?
rychlý náhled přes google - sice nesrovnatelné roky, ale pro hrubou představu jistě dost vypovídající
(druhý graf v tisících)
.
Přílohy
auto2.jpg
auto1.jpg
Víťa - BF20 - upraveno na CNC + Mach3 + SS, soustruh CJM250, MK3 Průša, ostřička nástrojů
Aris
Příspěvky: 775
Registrován: 15. 11. 2012, 8:21

23. 5. 2021, 4:35

Ano, myslím to vážně. To co dáváš jsou starší data a navíc tam máš namíchane i hybridy a plug in hybridy.
V Evropě máš namíchane i Norsko. A Anglii. Které jako na potvoru vedou tabulku a v prodejích v Evropě je s přehledem Norsko první... A Anglie třetí. Ale my se tu celou dobu bavíme jen o evropské unii, a to není totéž co Evropa.)

Pokud chceš lepší zdroj, tak prosím tady. To potvrzuje co říkám.
By the way, jaká že známá automobilka v unii vede světové prodeje EV?

https://www.weforum.org/agenda/2021/01/ ... sla-china/
Naposledy upravil(a) Aris dne 23. 5. 2021, 5:06, celkem upraveno 1 x.
Mex
Příspěvky: 10287
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

23. 5. 2021, 4:50

Aris píše: 23. 5. 2021, 4:25 Dle skupiny ACEA se prodá v Kalifornii 52% všech e. mobilu ve státech, takže celá půlka se pak prodá v jiných státech. Ty jsou také hyper levičácké?
Nevím, co se mi snažíš dokázat.
Tobě nepřijde signifikantní, že v jednom státě se prodá tolik e-aut jako ve zbytku země?
Ty ostatní státy nejsou hyperlevičácké, protože je v nich poměr svazáků vůči normálním lidem příznivější. To ale neznamená, že tam žádní svazáci nejsou.

Nebo zpochybňuješ to, že kde je u moci neolevice tam je velká podpora černých inženýrů na gumových člunech, kvót pro všechny možné skupiny a úchylky, tlak na možnost uzavřít manželství i se svým psem nebo lustrem a také na zákaz spalováků a prosazování e-mobility?
Aris
Příspěvky: 775
Registrován: 15. 11. 2012, 8:21

23. 5. 2021, 4:56

No, já spíš nevím, co se tím snažíš dokázat ty.) Ukazatele GDP jednotlivých států USA přisuzuje jedno z největších právě Kalifornii. Tak jestli to nebude spíš tím, že tam mají velkou kupní sílu. Ale třeba se pletu a k nákupu zboží nejsou peníze potřeba.
EDIT: a v Kalifornii velkoměsta se špatným ovzduší nejsou? Není tam takové, podle kterého se dokonce jmenuje druh smogu?.)

Ale dle druhé části tvého prospevku směřuješ úplně jinam, off topic. Toho se účastnit nebudu.
Odpovědět

Zpět na „Ebay, aukro, a jine“