Ještě poznámku k té Honzově patálii.
Docela mi to nešlo do hlavy. Pár bouraček jsem absolvoval // zavinil // a vždycky to ložiska přežily.
Ovšem ostrý kovový ťukanec á la kladívko je zabít dokáže.
Pak mne napadlo jak k tomu
asi došlo.
Honza to tam málo zasunul a kuličky zůstaly viset na vnějším průměru upínacího hříbku.
zvětšil jsem výřez :
// v hotní půlce řezu je stav upnuto v dolní uvolněno //
Jakmile pneuválec uvolnil, kuličky se vzpříčily v drážce. Honza zatlačil, kuličky sklouzly do zápichu v hříbku a CVAK.
Takže si myslím :
a) tohle škrticí ventil nemůže odstranit
b) máš blbě seřízené táhlo
Je příliš dlouhé. Pokud by bylo kratší, tak by tahle situace nemohla nastat. Kdybys to tam zasunul málo tak se ti kuličky nerozjedou do té odlehčovací drážky a při povolení pneuválce by nástroj vypadl.
To táhlo vypadá takhle :
To co je vpravo, je v motoru nahoře // dále od upínací dutiny //. Ta hlavice s kuličkami bohužel na žádné fotce není. Je ale našroubovaná na tom táhle a zalepená Loctite. Myslím, že jsi se zmiňoval, že jsi ložiska nechával měnit. Možná // !!! //to blbě zalepili a povoluje se to. Možná neočistili zbytky starého lepidla a málo to dotáhli. A možná jenom plácám blbosti

.
edit : Stoupa to mezitím popsal přesně a jednodušeji.