převodovka typu harmonic drive
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Běžně Lipolky trápím na 90% kapacity s tím že je nabíjím jen na 4,1V článek což výrazně přispívá k životnosti. K tomu paku je to jak píše ledvinap. Baterky budu řešit nakonec, ted sem koukal na letošní ceny LIFEPO4 a za 200Ah pak bych se dostal na cca 223-152Eur za článek a potřeboval bych jich 16. Pokud to udělám z lipolek bude tam 5 accu paků 14s8p což je pro mě lepší protože je budu mít i do padáku cena však ja 1s40p vychází na 7000Kč
Tím že Lipol nabíjíte na 90 % jim moc nepomůžete, všeobecně baterkám nejvíce vadí když je vybíjíte co nejvíc je to povoleno.
Pro informaci údaje typu pokles kapacity na 70 procent při 8000 cyklech je také nesmysl i u LiFePO4 je to špatně chápano.
Znamená to že když baterku budete vybíjet jen na 70 procent tak vydrží 8000 cyklů.
Lipol si hlavně do auta moc nedávejte z bezpečnostních důvodů, poměrně jedoduše se dají zapálit, obsahují velké množství Li. LiFePO4 je pouze železitý oxid Li a jsou mnohem bezpečnější pro tyto věci.
V příštím vysílání Port na ČT2 se můžete podívat jak se LiFePO4 vyrábějí.
http://www.evbattery.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pro informaci údaje typu pokles kapacity na 70 procent při 8000 cyklech je také nesmysl i u LiFePO4 je to špatně chápano.
Znamená to že když baterku budete vybíjet jen na 70 procent tak vydrží 8000 cyklů.
Lipol si hlavně do auta moc nedávejte z bezpečnostních důvodů, poměrně jedoduše se dají zapálit, obsahují velké množství Li. LiFePO4 je pouze železitý oxid Li a jsou mnohem bezpečnější pro tyto věci.
V příštím vysílání Port na ČT2 se můžete podívat jak se LiFePO4 vyrábějí.
http://www.evbattery.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lipolky se dají zapálit daleko hůř než benzín, to že jsou lidi a hlavně modeláři kreténi který jsou schopný zkurvit co se jim dostane do ruky je věc jiná ,lipolek mi rukama prošlo přes 5000 a tak vím o čem mluvím. Obecně pokud lipolku nepřebiju nebo nepodbiju tak se jí nic nestane ( zkoušel jsem normálně používanou lipolku probodnout deformovat a žádný plamen). Bohužel poměr hmotnost/energetická hustota / vybijení mají lipolky nejlepší. Osobně používám lifepo4 od thundersky a zatím nemají konkurenci. Lipolky používám jen do elektrického padáku a pracujem i na ul letadle ( baterie Kokam).
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Problém u Li baterek je separátor, je to plast a když se nedodrží teplota tak se přehřeje zkratnou se desky a je vystaráno. Takových NiCd 100 Ah mám z auta hromadu zničených, je to jak od svářečky.
V poměru energetické hustoty jsou Lipol nejlepší ze sériově vyráběných baterek, ale LiFePO4 má lepší proudovou stabilitu dá se z nich tahat i 100C, je to jen otázka složení.
V posledním čísle Technického týdeníku zrovna byl článe o UL s elektrickým pohonem co je vyrobeno v ČR .
V poměru energetické hustoty jsou Lipol nejlepší ze sériově vyráběných baterek, ale LiFePO4 má lepší proudovou stabilitu dá se z nich tahat i 100C, je to jen otázka složení.
V posledním čísle Technického týdeníku zrovna byl článe o UL s elektrickým pohonem co je vyrobeno v ČR .
To bude asi to éro které jsem viděl, zatím byli na 18-25Kw, náš současný elektromotor má špičkově 60Kw a hmotnost 14Kg 

XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz