Co jste dneska bastlili?
Kabely nemám, ale pokud bys ho potřeboval vyrobit, tak schémata kontroléru (pokud jde o IRC5) včetně zapojení kabelů najdeš pod heslem 3HAC024480-011 . Na konci (posledních cca 60 stran, záleží na revizi dokumentu) je nakreslené vnitřní zapojení propojovacích kabelů.
Konektory jsou pro motor kabel Harting nebo TE, pro SMB Amphenol. Piny je potřeba krimpovat. Kabely by měly být stíněné. Levné to zrovna není, ale často je to levnější, než originál i z druhé ruky.
Pokud bys chtěl vědět detaily, tak něco klidně pohledám, ale bylo by dobré vědět aspoň typ robota.
Poslední dva dny výroba 5 přírub na různé kotouče, perfektně vyvážené...a hlavně trivialně pomocí šroubků...s novejma kotoučema , orovnané i z boku komplet, perfektní povrch, hlavně hliník na mekejch paknách. 
jinak přiruby sem dělal stylem že sem udělal vnitřní kužel....postupně upravoval na otisk na vyvažovací trn...při plném opisu sem ohřál polotovar a narazil na kužel vyvažováku a zbytek dělal už jen mezi hroty až do finále....nakonec na cnc na díry a závity
to je muj postup...nevim jak se dělaj příruby.....použil sem hliník protože sem měl vhodný polotovar, C45 mám taky ale ne takovej průměr...a dělal sem je poprvé tak sem nechtěl níčit matroš

jinak přiruby sem dělal stylem že sem udělal vnitřní kužel....postupně upravoval na otisk na vyvažovací trn...při plném opisu sem ohřál polotovar a narazil na kužel vyvažováku a zbytek dělal už jen mezi hroty až do finále....nakonec na cnc na díry a závity
to je muj postup...nevim jak se dělaj příruby.....použil sem hliník protože sem měl vhodný polotovar, C45 mám taky ale ne takovej průměr...a dělal sem je poprvé tak sem nechtěl níčit matroš
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Pěkná práce, ale nevim nevim ten vyvažovací systém...možná sis práci ulehčil, ale
nedovedu si představit přesný vyvážení pomocí těch šroubků (nebo spíš si dovedu představit situace, kdy to nejde vyvážit pomocí těch šroubků a nebo musím šroubky upravovat na váze) Závažíčka mě připadají stále lepší řešení...tím netvrdím, že to nejde vyvážit.
nedovedu si představit přesný vyvážení pomocí těch šroubků (nebo spíš si dovedu představit situace, kdy to nejde vyvážit pomocí těch šroubků a nebo musím šroubky upravovat na váze) Závažíčka mě připadají stále lepší řešení...tím netvrdím, že to nejde vyvážit.
Modros píše: ↑4. 3. 2022, 2:12 Poslední dva dny výroba 5 přírub na různé kotouče, perfektně vyvážené...a hlavně trivialně pomocí šroubků...s novejma kotoučema , orovnané i z boku komplet, perfektní povrch, hlavně hliník na mekejch paknách.
jinak přiruby sem dělal stylem že sem udělal vnitřní kužel....postupně upravoval na otisk na vyvažovací trn...při plném opisu sem ohřál polotovar a narazil na kužel vyvažováku a zbytek dělal už jen mezi hroty až do finále....nakonec na cnc na díry a závity
to je muj postup...nevim jak se dělaj příruby.....použil sem hliník protože sem měl vhodný polotovar, C45 mám taky ale ne takovej průměr...a dělal sem je poprvé tak sem nechtěl níčit matroš
Bez obav. Kdyby bylo vyvážení příliš hrubé, použije červíky. Tenhle systém používám asi 20 let a spokojenost.ovi-ivo píše: ↑4. 3. 2022, 3:12 Pěkná práce, ale nevim nevim ten vyvažovací systém...možná sis práci ulehčil, ale
nedovedu si představit přesný vyvážení pomocí těch šroubků (nebo spíš si dovedu představit situace, kdy to nejde vyvážit pomocí těch šroubků a nebo musím šroubky upravovat na váze) Závažíčka mě připadají stále lepší řešení...tím netvrdím, že to nejde vyvážit.
potřeboval sem dovážit přesně a použil sem kratší šroubek, stejně dlouhý už byl moc...takže asi tak
a ano...sem línej a nechtelo se mě dělat posuvná telíska...rozpěrná...a mám i ocelovou kde bych to mohl okopčit ale ta lenost je tak strašná
a zrovna tahle na fotce s kotoučem na hliník je natom nejhuř...ostatní maj 2 šroubky a jednu mám dokonce s jedním šroubkem....vyrovnal sem kotouč na házivost než sem ho utáhl
a ano...sem línej a nechtelo se mě dělat posuvná telíska...rozpěrná...a mám i ocelovou kde bych to mohl okopčit ale ta lenost je tak strašná

a zrovna tahle na fotce s kotoučem na hliník je natom nejhuř...ostatní maj 2 šroubky a jednu mám dokonce s jedním šroubkem....vyrovnal sem kotouč na házivost než sem ho utáhl
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
-
- Příspěvky: 1696
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele: