To ani ne, ale je to jednoduché, když vím, že budu točit pomalu, tak si to zapnu kdyby náhodou. Když to poběží ve vyšších, tak to ani zapínat nemusím, uchladí se to vrtulkou motoru samo. Proč pořád plácat eletřinu

Jinak o Tepl. spín. relé jsem taky přemýšlel,ale pro mě , tohle stačí. Už mám i vyzkoušeno, že to dokonale odfukuje špony ze žebrování motoru, které tam spadnou. Takže takový i úklidový tlačítko

Čongové to krytování motoru přes tu mezeru opravdu vyřešenou nemají. Vzhledem k tomu, že tam dojíždí suport, je to tam dost na těsno a nejde tam moc co dát. Tak jsem alespoň zakrytoval ten vent.

Weiss D280x700, Güde GTB 16V, BAD-21S po rekonstrukci, Jihokov SVA V10 před rekonstrukcí, korejka F2-250 rozebraná do šroubku a spousta dalších potřebných krámů...