To mi hlava nebere toto

jak na ebayi kupovat a prodavat, odkazy na zajimave veci obchodniky
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Charon
Sponzor fora
Příspěvky: 6045
Registrován: 27. 7. 2019, 4:31
Bydliště: Praha

14. 4. 2022, 11:35

Tak uz i Klimbik :roll: Výroba něčeho co nedává smysl a ještě štafetou, asi po stejně postižených jako je vidlák a ten kretén s tim soustruzenim prstů :lol: :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=aoKmN_614SI&t=43s
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber.. propagator www.atreon.cz
atlan
Příspěvky: 3382
Registrován: 7. 2. 2011, 9:12

14. 4. 2022, 3:34

Ten stymi prstami je ktory?
V prvom rade je sledovanost az potom peniaze, alebo zeby to bolo opacne?
Onder
Příspěvky: 134
Registrován: 6. 4. 2021, 2:14

14. 4. 2022, 3:54

atlan píše: 14. 4. 2022, 3:34 Ten stymi prstami je ktory?
V prvom rade je sledovanost az potom peniaze, alebo zeby to bolo opacne?
Jednou jsem tu dal odkaz na jeho video a byl smazán :D. Takže budeš muset hledat.
atlan
Příspěvky: 3382
Registrován: 7. 2. 2011, 9:12

14. 4. 2022, 3:55

Nemusim, myslim ze sa nic nestane ked to neuvidim, benzin lacnejsi nebude :D
Uživatelský avatar
Mr. MR
Příspěvky: 809
Registrován: 31. 5. 2020, 10:05

18. 4. 2022, 8:27

https://www.novinky.cz/krimi/clanek/val ... i-40394141


Zaujala mne ta poslední fotka. Vždycky jsem si myslel, že zadek/závaží bývá litina a ta že je křehká, nečekal bych takový zářez :shock:
Připrav se, hrajem...
https://www.youtube.com/watch?v=HzjNAnEfvxc
Modros
Příspěvky: 1965
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

18. 4. 2022, 9:59

Mr. MR píše: 18. 4. 2022, 8:27 https://www.novinky.cz/krimi/clanek/val ... i-40394141


Zaujala mne ta poslední fotka. Vždycky jsem si myslel, že zadek/závaží bývá litina a ta že je křehká, nečekal bych takový zářez :shock:
to je plechovka naplněná betonem
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Mex
Příspěvky: 10287
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

18. 4. 2022, 10:11

Mě spíš zaujalo, jaké kolem toho dělali manévry. Náhradní vlak, evakuace cestujících atd.
Přitom je trochu škráblá mašina, uražená stupačka, a trochu načechraný zadek bagru.
Nikomu se nic nestalo.

Tak mohli udělat pár fotek aby bylo jasné kdo kde stál, a vlak mohl i s lidma odjet do stanice (i když pro sichr třeba pomalu).
Že se z každé drobnosti musí udělat super-mimořádná událost.
Modros
Příspěvky: 1965
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

18. 4. 2022, 10:27

Mex píše: 18. 4. 2022, 10:11 Mě spíš zaujalo, jaké kolem toho dělali manévry. Náhradní vlak, evakuace cestujících atd.
Přitom je trochu škráblá mašina, uražená stupačka, a trochu načechraný zadek bagru.
Nikomu se nic nestalo.

Tak mohli udělat pár fotek aby bylo jasné kdo kde stál, a vlak mohl i s lidma odjet do stanice (i když pro sichr třeba pomalu).
Že se z každé drobnosti musí udělat super-mimořádná událost.
kdo na místě posoudí že nevznikla nějaká životohrožující závada? Každý vlak po nehodě musí projít kontrolou si myslím.....to je jako by si řekl že se stukli letadla ale sou jen poškrábaný......

takže neni to nic co by mělo někoho udivovat že se odstaví vlak co sejmul bagr

autobus po nehodě taky neodváží cestující ale lidi přesedaj


uražená stupačka přesekla vzduchovou hadici a neovladatelný vlak plný cestující vykolejil na nádraží, pětset mrtvejch a první kdo řeve je MEX....jak je možné že ten vlak po nehodě někdo pustil do provozu....prober se
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Mex
Příspěvky: 10287
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

18. 4. 2022, 10:49

Rozuměl by sis s mou neteří.
Ta když ji začne bolet prst nebo párkrát zakašle, tak volá záchranku.
Já si s ní (v tomto) moc nerozumím.

Jojo, drcnutí rožkem mašiny většinou přesekne vzduchovou hadici.
A mimochodem kdyby ji to skutečně přeseklo, tak by byl vlak zabrzděný a neodjel by. ;-)
Josef
Sponzor fora
Příspěvky: 5688
Registrován: 19. 11. 2006, 9:25
Bydliště: Valašsko

18. 4. 2022, 11:12

Tady by se mělo spíše ocenit, že ač se nehoda stala cca 1,5 km od stanice, že ihned přistavili náhradní soupravu a cestujícím pomohli hasiči a policie s výstupem a nástupem v místě, kde je na ty schůdky u vagonů dosti vysoko. A pak už se mohly provádět šetření stavu soupravy a bagru. Nevím, co je na tom nepochopitelného. Ten expres jede až do Prahy a bez posouzení stavu přes to prostě nejede vlak. Může to někoho zaujmout, ale to na předpisech asi nic nezmění.
Mex
Příspěvky: 10287
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

18. 4. 2022, 11:22

Tím spíš, když to bylo jen 1.5 km. To by se tam ten vlak došontal i rychlostí třeba 10 km/h za chvilku.
A neriskovaly by se zlomené nohy, infarkty z vyděšení a další.
O nákladech a prodrbaném čase nemluvě.
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8340
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

18. 4. 2022, 11:38

Já hlasuju pro standardní "záchrannou" operaci :-) Když se vyšetřují různé katastrofy (dopravní, průmyslové), dost často se ukáže efekt kumulace chyb. Něco se pokazí, ale kdyby se postupovalo standardně, dalo se to ještě zachránit. Jenže aktéři se to pokusí nějak zbrkle a nestandardně řešit a podělají něco dalšího. Obvykle tam těch podělaných věcí je celý řetězec, který končí velkým průserem. Nechci tvrdit, že by tady nastal druhý Bhópál, ale spustit nacvičenou proceduru je lepší než improvizovat.
Aleš Procháska
Mex
Příspěvky: 10287
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

19. 4. 2022, 12:01

Tak to já hlasuji pro nerigidní přístup k problému.
Proto bych asi nikdy nemohl být třeba Japonec. Ti si bez příručky a příkazu nadřízeného ani nezajdou na záchod.
Je pro mě docela utrpení se dívat filmy/dokumenty právě třeba z Asie.

Například havárii ve Fukušimě. Kde by velmi pravděpodobně při troše improvizace mohlo dopadnou ledacos jinak. A kde to jen díky nesmírnému štěstí (větry téměř neustále směrem na oceán) nakonec dopadlo docela dobře.

Nebo nedávný díl leteckých katastrof. Taky někde z Asie. Piloti přistáli, ale poté začalo letadlo hořet. A oni odkládali otevření nouzových východů, protože napřed museli projít celý checklist po přistání. Letadlo plné lidí hoří, ale oni podle návodu napřed musí zkontrolovat, jestli jsou přistávací klapky ve správné poloze, aby třeba nebyla další posádka překvapená.
Pokud by přistáli poprvé v životě, tak by se to dalo chápat. Aby nezapomněli třeba zabrzdit. Ale pokud to bylo jejich tisícáté přistání, tak už snad dokážou odhadnout, co je nezbytné udělat (vypnout motory a zabrzdit) a ne se zdržovat kravinami, když mezitím za jejich zády možná hoří lidé.
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22899
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

19. 4. 2022, 12:23

Tak hlavne, ten kdo by porusil zabehnuty postup a pustil by je dal, tak by na vlastni krk riskoval kriminal kdyby se neco stalo. Mezi horicim letadlem a timhle je dost rozdil... Zde ten ppouzity postup proste riskoval pouze spozdeni lidi a dalsi naklady ktere jsou stejne kryte pojistovnou. Nedodrzeni bezneho postupu by ale bylo na te osobe co by to pustila dal bez absolutni jistoty ze je vse zkontrolovane. Byt to nakladni vlak asi by to byla malinko jina situace.
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8340
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

19. 4. 2022, 12:54

Tenhle díl jsem neviděl, ale to co mám na mysli ilustruje ta příhoda se Smartwings jak mu asi před pěti lety nad Egejským mořem vysadil motor. To měli zaděláno na slušný průser, i když se nakonec nic nestalo. Místo toho aby uznal, že má vážnou závadu a že musí co nejdřív přistát, rozhod se kapitán, že nějak dokodrcá na jeden motor 1500 kilometrů domů. Začal to nestandardně řešit, improvizoval, dělal chyby (nevěděl proč motor neběží (takže nevyloučil systematickou závadu, třeba znečištěné palivo), zásobu paliva spočítal odhadem, na oblast hlásil blbosti), to je přesně ten počátek řetězce chyb o kterém jsem mluvil a který dál zvyšuje riziko nad míru danou možností prosté závady druhého motoru.
Aleš Procháska
Odpovědět

Zpět na „Ebay, aukro, a jine“