Co jste dneska bastlili? Vytvareli....
Konečne sa oteplilo tak prebehla generálka prednej nápravy
(Silentbloky, gulové čapy) vrátane nových brzd. Už bolo nacase. Ešte geometriu a bude Sharkan ako znovuzrodený.
Škoda že tie neoriginálne diely vydržia tak krátko. Čo je pôvodne, drží hodne dlho, čo sa mení, vydrží tak 2-3 roky.
A ešte som zistil že niektorí predajcovia si asi dajú natlačiť obaly a krabice a balia do nich polské sračky.
Keby ste videli nové ložisko horného uloženia tlmiča vraj KYB - dve vylisovane krytky z plechu. Neoplatilo sa mi to posielať nazad ale obil by som im to o hlavu.
(Silentbloky, gulové čapy) vrátane nových brzd. Už bolo nacase. Ešte geometriu a bude Sharkan ako znovuzrodený.
Škoda že tie neoriginálne diely vydržia tak krátko. Čo je pôvodne, drží hodne dlho, čo sa mení, vydrží tak 2-3 roky.
A ešte som zistil že niektorí predajcovia si asi dajú natlačiť obaly a krabice a balia do nich polské sračky.
Keby ste videli nové ložisko horného uloženia tlmiča vraj KYB - dve vylisovane krytky z plechu. Neoplatilo sa mi to posielať nazad ale obil by som im to o hlavu.
To že niekto nerozumie tomu čo píšem, neznamená že som troll 

Bral som viackrat od nich G.... z oravy. Pytal som ich to najlepšie. Lemforder silentbloky a gulove čapy, ķyb uloženie a ložisko tlmiča, trw brzdove doštičky....Asi vedia komu si môžu dovoliť poslať šit.
Bohužial švagrovi sa rozsypali zadné doštičky po roku a to mu ich menili v autorizáku.... neviem ako ten system funguje...
Ten čo mi robil vačku a rozvody vraj objednáva diely z rakúska, že sú lepšie, no drahšie... tiež možno ķúpil čosi miestne aby zarobil, taky je dnes divný svet....
Ak mate tip na seriózneho dodávatela, sem s ním.
Bohužial švagrovi sa rozsypali zadné doštičky po roku a to mu ich menili v autorizáku.... neviem ako ten system funguje...
Ten čo mi robil vačku a rozvody vraj objednáva diely z rakúska, že sú lepšie, no drahšie... tiež možno ķúpil čosi miestne aby zarobil, taky je dnes divný svet....
Ak mate tip na seriózneho dodávatela, sem s ním.
To že niekto nerozumie tomu čo píšem, neznamená že som troll 

-
- Příspěvky: 1705
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
To nie je o dodávateľoch, ale o výrobných normách a toleranciach. Dnes sú firmy ktoré pre automobilky vyrábajú diely subdodavatelsky. Napríklad Continental Zvolen robí brzdové prasatá aj pre Ford Fiesta, ale aj pre Porchse Cayenne Turbo S. No a sú výrobné normy a tolerancie pre novovyrobu (teda priamo montážne linky áut), menej prísne normy sú pre značkové servisy, ešte menej prísne pre autorizované servisy a dealerov, no a najmenej prísne pre kadejaké no name internetové obchody. Do týchto tried sa delia výrobky na medzioperacnych a výstupných kontrolách, vďaka tomu výrobný závod prakticky neprodukuje nepodarky. Bežny optimalizacny proces výrobných nákladov. To čo ide do prvovýroby je samozrejme tá topka a za najvyššiu cenu a prakticky sa k tomu nedá už nikde dostať. Preto auto s origo dielmi v pôvodnom stave nabehá najviac a po výmenách to už ide z kopca.
BalazKovo.sk
To dáva logiku. Najhoršie že aj materiálovo sú veci ošidené. Vraj lôžka v guľových čapoch sú z máloodolného plastu a človek do toho ani nevidí a vyklepe sa to do roka.
Snáď raz tento blbý systém produkcie šitov padne.
Snáď raz tento blbý systém produkcie šitov padne.
To že niekto nerozumie tomu čo píšem, neznamená že som troll 

-
- Příspěvky: 1705
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
Mám kamaráta, ktorý menil ložisko v náboji kladivom. Raz som musel dokonca vysvetľovať mechanikovi, že poniektoré silentbloky je treba doťahovať pri zaťaženom podvozku, inak sú do roka vybité. Takže originál diely možno vydržia preto, že ich nemontuje hociaký lojzo z hornej-dolnej pomocou kladiva a majzlíka

Osobne takýmto rozprávkam ohľadom triedenia dielov na rôzne kategórie neverím. Máš toto tvrdenie naozaj overené, alebo to je jedna babka povedala?jergus.balaz píše: ↑14. 4. 2022, 7:58 No a sú výrobné normy a tolerancie pre novovyrobu (teda priamo montážne linky áut), menej prísne normy sú pre značkové servisy, ešte menej prísne pre autorizované servisy a dealerov, no a najmenej prísne pre kadejaké no name internetové obchody. Do týchto tried sa delia výrobky na medzioperacnych a výstupných kontrolách, vďaka tomu výrobný závod prakticky neprodukuje nepodarky.
Tos C45-2000
-
- Příspěvky: 1705
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
Keďže tu až tak anonymne nevystupujem, priamu odpoveď ti napísať nemôžem / nesmiem. Tak nepriamo: v predchádzajúcej robote sme robili nástroje pre Continental, teraz sme robili nástroje pre Mercedes, rok dozadu kalibre pre AMG, koncom minulého roka kalibre pre Bosch na vstrekovanie common rail, rok dozadu kalibre na hlavy pre Porsche. V Ziari máš firmy čo robia pre automotiv hliníkové výrobky všetkých druhov. Tak čo myslíš, je to JPP?
BalazKovo.sk
Připrav se, hrajem...
https://www.youtube.com/watch?v=HzjNAnEfvxc
https://www.youtube.com/watch?v=HzjNAnEfvxc
Odfotil som vám detail nového ložiska KYB horného uloženia predného ložiska ktore mi dodali. Po zložení horného a dolného dielu samo o sebe chodí do strán 5mm. Drži to stabilne v tenkom plastovom puzdre, takže na prvý pohľad je to vpohode. Potom sa niet čo diviť že hornú gumu uloženia tento šit vymláti do roka...
Pôvodné bolo kus seriózneho železa s hlbokými drážkami, tak som len vyčistil guličky, znovu namazal a vrátil späť.
Pôvodné bolo kus seriózneho železa s hlbokými drážkami, tak som len vyčistil guličky, znovu namazal a vrátil späť.
To že niekto nerozumie tomu čo píšem, neznamená že som troll 
