Uplne najjednoduchsie by asi bolo to EI trafo, 1 fazove, 12,5V/200A. Preto len 12,5 aby nevubuchla baterka v aute. Po uzsmerneni staci 10,5V tvrdy zdroj. A tu je problem, ked som skusal trafo 14V/800W, po usmerneni a pripojeni k autu, pri startovani to kleslo na 8V, a to je pre diesel nepouzitelne, nenakopne to. Baterka nieco vykompenzuje, ale ked prestanem startovat tak za minutu zacne baterka vriet

V aute je sice pravda ze ked sa startuje cez kable, tak po nastartovani to masti do baterky max. prud alternatora.
Alebo mam pouzit len jednoduchy operak a pri poklese napätia na baterke o 2 volty (pokles pod 10V) aby sa zopol zdroj, a po znizeni odberu zacal nabijat akumulator desatinovym prudom zdroja (20A)?
Edit: pouzitie: dnes som daval dokopy 1 dieselovy motor, nez to natiahne z nadrze naftu, trva to asi 10-15 startov po 15 sekund. To nevydrzi ziadna baterka. Nasledne prisiel zakaznik s poruchou dobijania a bol som v koncoch. Stava sa to kazdy tyzden, hoci mam 2 rezervne baterky, nestiham ich dobijat
