No, ale pokud se souprava pretrhne, tak se prerusi i napajeci potrubi - zlute spojky. Takze doplnovani napajecim potrubim resi nektere problemy, ale tento zrovna ne.milan.83 píše: ↑19. 4. 2022, 6:55
Taky to nepíšeš moc přesně. Princip brzdění popsuješ samozřejmě správně. I ta teorie o vyčerpání brzdy je správná. Problém je v tom, že ten odkaz, který dáváš, má zhruba přes 20 let staré informace a tudíž není úplně aktuální. Zhruba od roku 2002 český výrobce DAKO vyrábí rozváděče CV1nDxx. Ty zaručují "nevyčerpatelnost" brzdy. Co je nevyčerpatelnost? Nevyčerpatelnost je to, že se pomocný vzduchojem na přírubě rozváděče neustále doplňuje z napájecího potrubí přes doplňovací ventil brzdového rozváděče. Pokud by vůz napájecí potrubí neměl, je doplňovací ventil zazátkovaný a k vyčerpání brzdy dojít může. Taková koncepce brzdy se ale u nových vozů snad už ani nesmí používat.
Rozváděče ostatních výrobců mají nevyčerpatelnost též řešenu.
To je celkem fuk, podstatou meho sdeleni bylo, ze postupovat s ohledem na mozne skryte vady ma smysl.