Kto nevie roztahovat/roztlacat, nech to neskusa. Treba mat cit v nohe pri pustani spojky. Roztacaci moment starteru je ovela nizsi (a obmedzeny max. prudom akumulatoru a vodicov od aku k starteru) nez rozbehnute 2 tonove vozidlo a niekto tam hodi 1. ci 2. stupen a pusti spojku v priebehu desatiny sekundy. Ten remen mozno vydrzi, ale preskoci to o zub, niekedy o dva a problem je na svete.
Ked je dobra baterka a motor proste netoci, tak je nieco zle. V tomto pripade bola zamrznuta vodna pumpa a tu pohana rozvodovy remen. A ejhle 4 borci nestacili roztlacit, ten zetor moc rychly neni, tak sup ho tam jednicku a prask.
Pomahat starterom pri roztlacani je tiez umenie a kto to nevie, tak si narobi zbytocnu skodu. Zhori starter, uvari si baterku, kable... alebo pri nahlom zbrzdeni motora starterom (obcas ta volnobezka nefunguje jak ma

) vznika opacne napnutie remena v zlomku sekundy a zase ten remen preskoci. A dalsi problem u benzinu, ked to nestaci pretocit normalne, tak to pri pomahani starterom nestaci ani na napajanie elektroniky a neodpaluje dostatocne silnu iskru, hodnoty snimacov su skreslene atd.
Takze pred kazdou zimou doliat pol litra vhodneho fridexu (vzdy rovnaky pochopitelne) ,zhavit pre istotu na dvakrat, netankovat sr.cky s obsahom vody, nosit sebou aspon najlacnejsie startkable, pred vypnutim motoru vypnut vsetky spotrebice aspon na minutku, a opravu zverit alebo aspon konzultovat zo *skusenou* osobou. Tie fotky su z auta vyuceneho automechanika, preto tie hviezdicky
