Co jste dneska bastlili?

Odpovědět
Modros
Příspěvky: 1696
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

3. 5. 2023, 11:05

HellGrip píše: 3. 5. 2023, 10:10
Modros píše: 2. 5. 2023, 5:26 asi 15tá verze řadících pádel konečně sedi na mojí ruku... :lol: :lol: :lol:

komplet předělání na karbon a alcantaru která mě dobře vyškolila...už jí nikdy nechci dělat :lol:

asi po roce mám konečně hotovo :D
https://www.facebook.com/reel/660048719 ... e&s=7MtrtK

:D
mě nenasereš
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Uživatelský avatar
tumlik
Sponzor fora
Příspěvky: 3606
Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
Bydliště: já su z Moravskej :-)
Kontaktovat uživatele:

4. 5. 2023, 8:06

Modros píše: 2. 5. 2023, 5:26 asi 15tá verze řadících pádel konečně sedi na mojí ruku... :lol: :lol: :lol:

komplet předělání na karbon a alcantaru která mě dobře vyškolila...už jí nikdy nechci dělat :lol:

asi po roce mám konečně hotovo :D
... jako chápu, že je to sporťák, ale nejde mně pod nos kombinace AT s těmi pádly, za celou dobu, co jsem tohle měl, tak jsem na ty pádla nehrábl, zařadil jsem "D" jako dědka a jenom šlapal na plyn :D
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Modros
Příspěvky: 1696
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

4. 5. 2023, 8:20

tumlik píše: 4. 5. 2023, 8:06
Modros píše: 2. 5. 2023, 5:26 asi 15tá verze řadících pádel konečně sedi na mojí ruku... :lol: :lol: :lol:

komplet předělání na karbon a alcantaru která mě dobře vyškolila...už jí nikdy nechci dělat :lol:

asi po roce mám konečně hotovo :D
... jako chápu, že je to sporťák, ale nejde mně pod nos kombinace AT s těmi pádly, za celou dobu, co jsem tohle měl, tak jsem na ty pádla nehrábl, zařadil jsem "D" jako dědka a jenom šlapal na plyn :D
Ahoj....to je klasická mechanická převodovka s dvojitou spojkou...v podstatě DSG....není to klasickej automat kde je cítit prokluz. Ten mod automat sem použil za 3 roky asi jednou....ono jezdit na 6tku 50km/h mě jde proti srsti.....a ježdění na silnici obsahuje asi 500 km ročně zbytek je okruh....tam by si s automatem na dědka asi nepochodil :lol:
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
servis4sp
Příspěvky: 708
Registrován: 26. 11. 2018, 1:07
Kontaktovat uživatele:

4. 5. 2023, 8:22

tumlik píše: 4. 5. 2023, 8:06
Modros píše: 2. 5. 2023, 5:26 asi 15tá verze řadících pádel konečně sedi na mojí ruku... :lol: :lol: :lol:

komplet předělání na karbon a alcantaru která mě dobře vyškolila...už jí nikdy nechci dělat :lol:

asi po roce mám konečně hotovo :D
... jako chápu, že je to sporťák, ale nejde mně pod nos kombinace AT s těmi pádly, za celou dobu, co jsem tohle měl, tak jsem na ty pádla nehrábl, zařadil jsem "D" jako dědka a jenom šlapal na plyn :D
Ahoj,popros modrose, ať tě vezme do mostu na okruh a po pár kolech to pochopíš😁. GTR není auto do provozu po městě. V provozu s normálním vozem to je asi fakt zbytečný
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63
Modros
Příspěvky: 1696
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

4. 5. 2023, 8:40

Je pravda že ty pádla u superba v Dsg mám...a jednou sem s tim řadil a přišlo mě to celkem vtipný...jako že proč tam vlastně jsou.....takže tam mám stejnej pocit....ale to jsou jablka a hrušky

na druhou stranu si nedokážu představit že by u Gtr byla řadící páka....já nestíhám řadit pádlama, natož sahat po fofrklacku....navíc jedeš třeba na dvojku a trojka už je zařazená a dáš pouze povel pro přehození spojek.....a když začneš brzdit tak slyšíš převodovku jak si to přehodí obráceně a tuší že budeš podřazovat a připraví si o kvalt níž..takže to přeřazení trvá řádově 180 ms
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Modros
Příspěvky: 1696
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

4. 5. 2023, 9:04

Musim ale vypíchnout jeden detail z kterého i když to funguje nemám dobrej pocit dodnes a to je to že se vám pod prdelí točí metr a půl dlouhá karbonová hřídel stejně jako motor a to jest skoro 8 tisíc otáček....ta pohání převodovku, vedle je pak klasickej kardan a ten pohání předek

Ta hřidel je slyšet a víte o ní celou dobu :lol: :lol: :lol:
Přílohy
800px-Nissan_GT-R_Cutmodel_01.jpeg
preview-928x522 (1).jpg
preview-928x522.jpg
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Uživatelský avatar
tumlik
Sponzor fora
Příspěvky: 3606
Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
Bydliště: já su z Moravskej :-)
Kontaktovat uživatele:

4. 5. 2023, 9:16

jo na okruh to chápu, na běžný provoz je to fakt k prdu :wink:

švára dělá v nissanu a tuhle zrůdu si dost často bere na víkend, mají to tam jako zaměstnanecký benefit jakékoli auto z jejich produkce, karta na palivo je v autě zdarma, akorát pokuty neproplácí, a že už jich nasbíral, ono ta maximální 100 na dálnici co tam mají je dost na hovno, ale prý už na určitých úsecích v tokiu zkouší 120 :D
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
HellGrip
Příspěvky: 1282
Registrován: 21. 5. 2019, 10:26

4. 5. 2023, 2:54

Modros píše: 3. 5. 2023, 11:05
HellGrip píše: 3. 5. 2023, 10:10
Modros píše: 2. 5. 2023, 5:26 asi 15tá verze řadících pádel konečně sedi na mojí ruku... :lol: :lol: :lol:

komplet předělání na karbon a alcantaru která mě dobře vyškolila...už jí nikdy nechci dělat :lol:

asi po roce mám konečně hotovo :D
https://www.facebook.com/reel/660048719 ... e&s=7MtrtK

:D
mě nenasereš
Nedáš sem nejaké časomiery???
1. od konca? :twisted:
Modros
Příspěvky: 1696
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

4. 5. 2023, 4:34

HellGrip píše: 4. 5. 2023, 2:54
Modros píše: 3. 5. 2023, 11:05
mě nenasereš
Nedáš sem nejaké časomiery???
1. od konca? :twisted:
mě nenasereš
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
HellGrip
Příspěvky: 1282
Registrován: 21. 5. 2019, 10:26

4. 5. 2023, 5:54

Prečo takto negatívne?
:P :oops:
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8177
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

4. 5. 2023, 5:57

Dneska jsem dělal potápěče. Úplně normální potápěč (muž - 95% kvantil), jenom hadici má zezadu a ne zepředu.
Přílohy
20230504_184202.jpg
Aleš Procháska
Uživatelský avatar
Charon
Sponzor fora
Příspěvky: 5297
Registrován: 27. 7. 2019, 4:31
Bydliště: Praha

5. 5. 2023, 5:06

Začínám se cejtit jako brusič :lol:
Akorát jsem to měl vyfotit než jsem scotchbritem vzal drážky a obvod...
Přílohy
20230505_165513.jpg
Na hobíka to asi jde...
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber a tak
Dawe
Příspěvky: 2558
Registrován: 8. 10. 2013, 6:18

5. 5. 2023, 7:20

Po delsi dobe jsem si neco bastlil tiskem ze Soft PLA. Byva to narocnejsi tisk nez z jinych flexu, treba TPU. Tentokrat to vyslo dobre, chce to nizke teploty, jen jeden perimetr a velmi malo vyplne s kratkym kotvenim k perimetru, aby to zustalo flexibilni... Kdyz se to ale podari, je to pak ve vysledku mozna nejhouzevnatejsi flex.
Jde o nosic UV filtru, ktery se nasouva a drzi trenim na objektivu Mantisu Compact.
Přílohy
Mantis s krytkou objektivu 3D tisk.jpg
TOS S28, DIY CNC, Holzmann ZS-40HS, Prusa Mk3s+MMU2s, Bambu X1C Combo
miv
Příspěvky: 799
Registrován: 17. 9. 2019, 11:55

5. 5. 2023, 9:45

Dawe píše: 5. 5. 2023, 7:20 Po delsi dobe jsem si neco bastlil tiskem ze Soft PLA. Byva to narocnejsi tisk nez z jinych flexu, treba TPU. Tentokrat to vyslo dobre, chce to nizke teploty, jen jeden perimetr a velmi malo vyplne s kratkym kotvenim k perimetru, aby to zustalo flexibilni... Kdyz se to ale podari, je to pak ve vysledku mozna nejhouzevnatejsi flex.
Jde o nosic UV filtru, ktery se nasouva a drzi trenim na objektivu Mantisu Compact.
Co, prosím, znamená krátké kotvení k perimetru? Jak toho v sliceru dosáhnout? Chtěl bych také zkusit pružný materiál, takže se nejprve potřebuji našprtat teorii.
Dawe
Příspěvky: 2558
Registrován: 8. 10. 2013, 6:18

6. 5. 2023, 7:35

miv> kotvenim infillu se mysli jeho napojeni na perimetry. V PS to najdes v nastaveni infillu jako jedny z prvnich nastaveni pojmenovane jako ...anchors..
Kdyz je kotveni delsi, tak je infill lepe spojeny s peromentem, ale zase mu lokalne tvori "druhy perimetr", takze je to v tech mistech tuzsi, obvod se deformuje nerovnomerne, vznikaji tam koncentratory napeti a pri vetsich pretvorenim to brzo praska.
Priklad kratkeho a dlouheho kotveni.
Přílohy
temp.jpg
TOS S28, DIY CNC, Holzmann ZS-40HS, Prusa Mk3s+MMU2s, Bambu X1C Combo
Odpovědět

Zpět na „výrobky a obrobky“