Dnešní reklamace ledek s firmou T-led

Uživatelský avatar
Charon
Sponzor fora
Příspěvky: 6014
Registrován: 27. 7. 2019, 4:31
Bydliště: Praha

28. 2. 2025, 3:53

Ahoj kamarádi
tak o tohle se musím podělit, plácnu to sem jako kopii našeho dopisování, fak to stojí za to.
Jednoduše, položili jsme rgb ledky do dlažby, profil, pojezdový kryt, utěsněno, vyzkoušeno při montáži. Dneska jsem naprogramoval řídící systém a při zkouškácj jeden tří čip uprostřed vadná červená... Průser. Telefonát, nabídka jestli nedorazí jejich technik na posouzení reklamace. No a pak v mailu romám, stojí to za to :mrgreen: Je to samo odspodu, nahoře je konec :wink:
A pak mi kokot ještě napíše mimo, že on by použil jiný pásek IP68 a dá mi odkaz. No napsal jsem mu že je kokot, protože pásek má šížku 12mm a profil 11,2mm a pojezdný jiný nenabízejí. Na to nic chytrého neodepsal...



to děláte pro sebe, ne pro mě

V případě dalších dotazů či nejasností mě neváhejte kontaktovat
S pozdravem
Novotný Josef
T-LED s.r.o.
Žitná 23/610
Praha 1, 110 00
Česká republika
GSM: 604 307 120
www.t-led.cz
reklamace@t-led.cz


------ Původní zpráva ------
Od info@mksystem.cz
Komu "'T-LED s.r.o.'" <reklamace@t-led.cz>
Datum 28.02.2025 16:43:12
Předmět RE: Re[6]: Reklamace RGB pásku

Ano, ale pak to nevyžadujte, že jsme měli…
Howg

MK

From: T-LED s.r.o. <reklamace@t-led.cz>
Sent: Friday, February 28, 2025 4:32 PM
To: info@mksystem.cz
Subject: Re[6]: Reklamace RGB pásku

tím spuštěním na hodinu si kontrolujete jen svoji práci
Konec

V případě dalších dotazů či nejasností mě neváhejte kontaktovat
S pozdravem
Novotný Josef
T-LED s.r.o.
Žitná 23/610
Praha 1, 110 00
Česká republika
GSM: 604 307 120
www.t-led.cz
reklamace@t-led.cz


------ Původní zpráva ------
Od info@mksystem.cz
Komu "'T-LED s.r.o.'" <reklamace@t-led.cz>
Datum 28.02.2025 16:27:21
Předmět RE: Re[4]: Reklamace RGB pásku

Jasně ale na aku to nedáte. A teda já to nikde v datasheetu ani v instalačních pokynech o té hodině nevidím…

A tím tento případ a komunikaci ukončuji, díky
MK



From: T-LED s.r.o. <reklamace@t-led.cz>
Sent: Friday, February 28, 2025 4:24 PM
To: info@mksystem.cz
Subject: Re[4]: Reklamace RGB pásku

vždycky chceme prvně fotky detailní, jak jsem psal, při takovéto montáži jste měli zapnout naplno alespoň na hodinu a pak zakrytovat

V případě dalších dotazů či nejasností mě neváhejte kontaktovat
S pozdravem
Novotný Josef
T-LED s.r.o.
Žitná 23/610
Praha 1, 110 00
Česká republika
GSM: 604 307 120
www.t-led.cz
reklamace@t-led.cz


------ Původní zpráva ------
Od info@mksystem.cz
Komu "'T-LED s.r.o.'" <reklamace@t-led.cz>
Datum 28.02.2025 16:21:25
Předmět RE: Re[2]: Reklamace RGB pásku

Dobrý den
Proto jsem telefonicky nabízel, jestli nechcete prohlídku technikem, odpověď byla že to neděláte…

Viděl jsem spoustu chyb po někom, co jsem zákazníkům opravoval, takže chápu.

MSpolymer mám dlouhodobě vyzkoušený, pevný, pružný, odolný. Akvarisťák je jen nezávadný silikon, aby neotrávil faunu a floru v akvárku,
nic jiného, ale proč ne, je to také ok.

Napadám přístup, zavolám nabídnu posouzení technikem, pošlu fotky, dostane se mi předešlé odpovědi.
Pro mě je to v překladu, chybu jste si udělali vlastní vinou, reklamaci řešit nebudeme, nikdy jsme neviděli že by byl pásek vadný.
Zkouška na baterii ( akumulátor ) znamená že si položený pásek na ní rozsvítím postupně r g b a komplet, jinak když v hale nemáte ještě přívod, to bohužel nejde. Mám na to stabilizovaných 12V ( nebo 24V ) z mojí akumulátorové mikropájky, která chodí na 22V aku hilti, protože na ně mám všechny stroje. Jinak je to můj vývoj a výroba přesně pro pokládku ledek.

Ale neřešte to, čas strávený dokazováním a reklamací dokážu využít smysluplněji a prací pro klienta. Já si už nové na výměnu objednal.

Děkuji Kučera


From: T-LED s.r.o. <reklamace@t-led.cz>
Sent: Friday, February 28, 2025 3:57 PM
To: info@mksystem.cz
Subject: Re[2]: Reklamace RGB pásku

Dobrý den,
nevím jaké máte zkušenosti, znám montážníky co dokážou

tyto kryt se většinou lepí akvaristickým lepidle, je pevné a pružné, pokud Vám to bude teplem pracovat, nevím co udělá polymer transparent, Takže vy jste to položili a nezapli? nerozumím, zkoušce na baterku.
A nenapadejte náš přístup, jaký zase? známe co dokážou montážníci, my potřebujeme doložit, že se provádělo vše podle pravidel, třeba jste dělal vše dobře, nevím, nebyl jsem u toho, jak jsem psal, přejeďte, rozdělám 100 rolí, jediná nebude vadná. Několikrát jsem byl osobně na reklamacích pásků, kde se dušovali kolik toho nalepili a jak jsou dobří, když jsme tam přišel, nestačil jsem se divit, tak proto taková obrana.

V případě dalších dotazů či nejasností mě neváhejte kontaktovat
S pozdravem
Novotný Josef
T-LED s.r.o.
Žitná 23/610
Praha 1, 110 00
Česká republika
GSM: 604 307 120
www.t-led.cz
reklamace@t-led.cz


------ Původní zpráva ------
Od info@mksystem.cz
Komu "'T-LED s.r.o.'" <reklamace@t-led.cz>
Datum 28.02.2025 15:41:58
Předmět RE: Reklamace RGB pásku

Dobrý den
Nalepil jsem asi tak deset kiláků pásků, takže celkem mám ponětí jak se k nim chovat…
Ano čip je ulomený od toho šroubováku kterým jsme to vyndavali, proto tam je fotka před, nevím čím lepíte podlahové profly, ale já zásadně ms polymerem transparent, jelikož profil není kanál a do showromu občas přijede mokré nebo zasněžené auto. A drží to fest.
A voda je celkem prevít, když nepoškodí spoje, tak její dlouhodobá přítomnost odlepí pásek ( i když by mělo dojít k odparu, není moc kudy), který se zvlní. Pokud nechci poškodit sousední kryty, nezbývá než zničit jeden a ten nahradit.

Už jste zkoušel sletovat pásek uprostřed, pokud ho z obou stran nemůžete mít nad profilem? Musíte ho nalepit a pak hliník odvede tolik tepla, že v nejlepším vyrobíte studený spoj a žádná mikropákjka ale trafoška nebo kopyto. A tím si zase riskujete poškození gelové vrstvy nad čipy.
V této zakázce jsem položil cca 120m pásků do podlah, vše ok, tenhle jediný má vadu, netuším proč.

Ano zkoušeli, ale když ještě nemáte kam dát rozvaděč s řídícím systémem, zkusíte to na baterii, bliknete s tím na pár desítek sekund a hotovo. Kdybych si všimnul vady, okamžitě bych vyměnil a neřešil.

Takže bohužel mám zase pocit, že se snažíte chybu hodit na mě…. Narovinu, já se z ceny 2m krytu a pěti metrů pásku nepo…, ale myslel jsem si že máte celkově lepší přístup, nakupuji u vás celkem dost a nikdy jsem reklamaci neměl…

Děkuji Kučera

From: T-LED s.r.o. <reklamace@t-led.cz>
Sent: Friday, February 28, 2025 1:58 PM
To: info@mksystem.cz
Subject: Re: Reklamace RGB pásku

Dobrý den
tak nechápu, proč na to používáte hrubou sílu, čím jste lepili ten kryt?

dále na pásku vidím zlomený čip, což může být příčina , že Vám nesvítila ta červená

Mimo jiné se pásek dá opravit výměnou toho 5cm modulu, nemusíte hned bourat celých 5m.

Všechny pásky procházejí výstupní kontrolou, a že by nesvítil modul jsem nezažil. při montáži se na to nesmí nikdy šlápnout, zlomit.
Než jste dali kryt jste si to rozsvítili? ono pokud je to zlomený to může svítit , až se to zahřeje, tak to může zlobit, musíte si to zapnout, nechat alespoň hodinu svítit a pak zakrytovat.
V případě dalších dotazů či nejasností mě neváhejte kontaktovat
S pozdravem
Novotný Josef
T-LED s.r.o.
Žitná 23/610
Praha 1, 110 00
Česká republika
GSM: 604 307 120
www.t-led.cz
reklamace@t-led.cz


------ Původní zpráva ------
Od info@mksystem.cz
Komu info@t-led.cz
Datum 28.02.2025 13:26:56
Předmět Reklamace RGB pásku

Dobrý den
Dle naší telefonické domluvy posílám fotky vadného segmentu RGB ledek, v třech čipech uprostřed 5 metrového pásku nesvítí červené čipy, druhé dva svítí.
Musím zničit krycí opál v podlahových lištách a odtrhnout 5 m pásku, který už nevrátím.
Děkuji za vyřízení, materiál na opravu si objednávám nový, jelikož v poddělí se musí opravit, domluvili jsme se takhle.


Děkuji
S pozdravem Kučera
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber.. propagator www.atreon.cz
lubbez
Příspěvky: 3339
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

28. 2. 2025, 4:05

Já jsem kvůli podobnému případu opustil dodavatele, od kterého jsem bral věci za cca mio ročně a obrátil se na jinou firmu. Byli o něco málo dražší, ale nevyhodnotil jsem jak jim jinak dát najevo svojí nespokojenost. Od té doby mám na své "černé listině" těch firem víc. Než abych je oslovil, raději půjdu do složitého nákupu v cizině.
Uživatelský avatar
jenicek
Příspěvky: 1743
Registrován: 17. 9. 2018, 9:35
Bydliště: Vedle Trautenberka

28. 2. 2025, 5:53

Já se vyskytuju na obou stranách barikády. A musím říct, že přístup některejch je fakt unikátní. Já to mám nastavený tak, že když je někdo slušnej a rozumnej, tak se dycky dohodneme aby byli spokojení oba. Taky proto mám ve firmě největší obraty a s polovinou zákazníků si tykám. Taky mě vysílaj řešit většinu průserů :lol: :lol: :lol:
miv
Příspěvky: 1135
Registrován: 17. 9. 2019, 11:55

28. 2. 2025, 7:20

Co se divíš. Měl určitě titul MBA (mladý-blbý-arogantní). :D Díky za odkaz. Vím, že od nich již nikdy nic.
zverodoktor
Příspěvky: 3411
Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
Bydliště: Bratislava

1. 3. 2025, 6:32

Ahoj Mirku, tak to je fakt sila. Prepošli tú komunikáciu majiteľovi, pravdepodobne bude rád že zistí potrebu výmeny reklamačného technika skôr, ako mu odíde väčšina zákazníkov.
SU32, MN80, FN25, ISEL4433, Jakobsen SJ25, N1, V20, Anycubic Kossel
Modros
Příspěvky: 1962
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

1. 3. 2025, 10:28

zverodoktor píše: 1. 3. 2025, 6:32 Ahoj Mirku, tak to je fakt sila. Prepošli tú komunikáciu majiteľovi, pravdepodobne bude rád že zistí potrebu výmeny reklamačného technika skôr, ako mu odíde väčšina zákazníkov.
Novotný Josef...majitel

mohl by to přeposlat Liboru Novotnému...druhému majiteli......třeba se nemaj rádi a rozbijou si hubu
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
zverodoktor
Příspěvky: 3411
Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
Bydliště: Bratislava

1. 3. 2025, 10:42

Tak to je už potom posledná možnosť. Samozrejme okrem zlej recenzie na Google. To zabolí, síce sa už recenzie nedajú zobrazovať podľa hviezdičiek (neviem prečo), ale tie najhoršie zase vytrvalo svietia na prvých pozíciach :lol: .
SU32, MN80, FN25, ISEL4433, Jakobsen SJ25, N1, V20, Anycubic Kossel
Uživatelský avatar
Pipik
Příspěvky: 1037
Registrován: 9. 11. 2016, 3:32
Bydliště: České Budějovice

1. 3. 2025, 10:46

Přemejšlim co by se jim asi tak sakra stalo, kdyby se jednoduše koukli kolik odebíráš, a pokud to není jedna cívka za rok, což asi není, tak prostě napsali že se omlouvají (ať už za cokoli) a obratem posílají novou cívku. Stálo by je to prd, ty bys na to nemohl říct nic moc a všichni by byli víceméně spokojení. A tu jednu cívku bys jim ještě mnohonásobně zaplatil v budoucích objednávkách, pokud jsou takoví jelita že nepočítají s vícenákladama na reklamace dopředu.

Opakuju to zas a znova - zlatej číňan. Pošleš fotku, nic neřeší, okamžitě vrací peníze, spíš posílá obratem novej kus. Jen ta vzdálenost je blbá, no...
Kdyby se místní obchodníci alespoň zpoloviny chovali jako oni, jsme zcela někde jinde.
Ten blbec, kterej to vyrobil, pač mu zapoměli říct že to nejde vyrobit :wink:
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 5224
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

1. 3. 2025, 12:05

Naprosto souhlasím. Každej čtvrt rok mi s Yushi instruments píše obchoďačka jestli je s jejich výrobkem všechno v pořádku, jestli nic nepotřebuju, a na závěr se jen lehce zmíní že mají nějaký novinky. A to jsem tam koupil jen jednou za směšných 1000USD.

Tady mě přijde že motem místních šmelinářů, je co nejrychleji zarobit, cestou ještě pár lidí ojebat. Případně obráceně.

Pak když si u spousty věcí přidám že to stejný co koupím tady je v tý Číně 4x levnější a nemám za ten rozdíl vůbec nic navíc, tak nevidím důvod tady místní veksláky podporovat.
H63,GH560,KFD250,HON200,16K20,4C,NK203,SMC8B,OSK36,SH4d,SV4d,BPH20,2UD,SDJ300...
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5214
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

1. 3. 2025, 12:18

... hmm to už mi je asi nedoporučuješ :-) Naštesti moje spotřeba je 10m ročně. Wurth je naštěstí jen usměvný. Včera volala chudák obchodačka, musí volat 2x ročně. Zdvořile říkám .. brandujete šmejdy, které prodáváte 3x dráž než Bosch či Berner, moc rád vás slyším, ale odběry asi nevylepším. Milá paní říká .. hmm jste v obraze, já také nechápu, kdo by to za ty ceny chtěl ...

To Mirek: chce to ideálně hejtit na FB a sítích, které čtou tisíce lidí. Po některých recenzich mi firmy volají 5x, vrátí peníze a pošlou nové zboží s omluvou. To je jediné co na ně platí a to jsem na obou stranách barikády.
Uživatelský avatar
Charon
Sponzor fora
Příspěvky: 6014
Registrován: 27. 7. 2019, 4:31
Bydliště: Praha

1. 3. 2025, 12:45

elbarto píše: 1. 3. 2025, 12:18 ... hmm to už mi je asi nedoporučuješ :-) Naštesti moje spotřeba je 10m ročně. Wurth je naštěstí jen usměvný. Včera volala chudák obchodačka, musí volat 2x ročně. Zdvořile říkám .. brandujete šmejdy, které prodáváte 3x dráž než Bosch či Berner, moc rád vás slyším, ale odběry asi nevylepším. Milá paní říká .. hmm jste v obraze, já také nechápu, kdo by to za ty ceny chtěl ...

To Mirek: chce to ideálně hejtit na FB a sítích, které čtou tisíce lidí. Po některých recenzich mi firmy volají 5x, vrátí peníze a pošlou nové zboží s omluvou. To je jediné co na ně platí a to jsem na obou stranách barikády.
Ahoj samo, jen já z principu nic z toho na svejch peckách nemám a považuju to za viry :wink:
Sem si bez ohledu na gdpr to mužu dovolit plácnout komplet, to jinam asi nejde...

Vono to má už pokrok, někde to probublalo a najednou to jde, dáme slevy, jdou i VO ceny, splatnost... Takže zatím teda nic není na papíře, ale možná je vezmu na milost :mrgreen:
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber.. propagator www.atreon.cz
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 5224
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

1. 3. 2025, 12:56

Někdy na přelomu září/říjen zakoupen polykarbonát na střechu, zaplacen, vše skladem, zavážíme... v únoru se povedlo dostat peníze zpátky, CZ.

Zakoupen generator funkcí cca 9k, prodejce Číňan. Došel stejný model, ale jiné výrobní číslo + škrábance na deklu. Obratem jsem si měl určit jakou jsem ochotný přijmout kompenzaci.... něco jsem si řekl abych nebyl úplně za blba, ale ani za vyžírku. Obratem přišla zpět částka vyšší než jsem chtěl. Nakonec mě ta mašinka vyšla na necelé 4 tis. S omluvou a poděkováním za dobré hodnocení, PRC.
H63,GH560,KFD250,HON200,16K20,4C,NK203,SMC8B,OSK36,SH4d,SV4d,BPH20,2UD,SDJ300...
miv
Příspěvky: 1135
Registrován: 17. 9. 2019, 11:55

1. 3. 2025, 3:32

DwPetr píše: 1. 3. 2025, 12:56 Někdy na přelomu září/říjen zakoupen polykarbonát na střechu, zaplacen, vše skladem, zavážíme... v únoru se povedlo dostat peníze zpátky, CZ.

Zakoupen generator funkcí cca 9k, prodejce Číňan. Došel stejný model, ale jiné výrobní číslo + škrábance na deklu. Obratem jsem si měl určit jakou jsem ochotný přijmout kompenzaci.... něco jsem si řekl abych nebyl úplně za blba, ale ani za vyžírku. Obratem přišla zpět částka vyšší než jsem chtěl. Nakonec mě ta mašinka vyšla na necelé 4 tis. S omluvou a poděkováním za dobré hodnocení, PRC.
Nedávno jsem kupoval DRO a Číňan (tedy spíš Polák ze skladu) poslal špatnou délku jednoho pravítka. Přišel jsem na to až za tři týdny, ale přesto Číňan (HYMSEAN DRO) bez řečí posílá nové i když mu to původní nemohu vrátit, protože jsem již ustřihl konektor. Jen se zeptal, zda může poslat jen těleso bez snímače, což jsem mu odsouhlasil, protože vyměnit snímač je snadné.

Takže když se chce, jde to.
Uživatelský avatar
pafik
Příspěvky: 2907
Registrován: 10. 2. 2013, 5:07
Bydliště: Praha 4

2. 3. 2025, 8:03

To vypadá jako terestriární specifikum :) - místní x zahraniční. Objednáš mimo republiku, obchod funguje, jak má. Objednáš v ČR, obchod funguje velmi specificky. Můj příklad:
Objednal jsem v Kovonástrojích protlačovací trn na drážku 5 mm. Přišel obratem; až potud OK. Na stránce je i video, jak se to má dělat (ne že bych to neviděl už dřív na trubce u různých trubkotvůrců). Materiál trnu HSS, čili použití jak u vrtáků HSS. Takže ocel 11523, nic moc. Řádně zaplavené olejem. Hned při prvním běhu se vylomil třetí zub, pak další. Při druhém běhu se jich zase vylomilo pár, takže trn je dobrej tak na vypíchnutí oka. I napsal jsem hodnocení. Asi za dvě hodiny mi volal starý pan Čejka. Hezky jsme si pokecali. Nejdřív mě zkoušel, jestli jsem to dělal dobře, pak se přiznal, že už se jim to stalo. Ale že by mě nabídnul vrácení peněz, nebo aspoň výměnu, to ho nenapadlo. I výměnu bych býval bral; zkusil bych protlačování omezit na měkčí materiály, hliník, mosaz. Třeba by to fungovalo. Ale jestli by to fungovalo, to už se nedozvím .... :?
Uživatelský avatar
tumlik
Sponzor fora
Příspěvky: 3734
Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
Bydliště: já su z Moravskej :-)
Kontaktovat uživatele:

2. 3. 2025, 9:54

pafik píše: 2. 3. 2025, 8:03 To vypadá jako terestriární specifikum :) - místní x zahraniční. Objednáš mimo republiku, obchod funguje, jak má. Objednáš v ČR, obchod funguje velmi specificky. Můj příklad:
Objednal jsem v Kovonástrojích protlačovací trn na drážku 5 mm. Přišel obratem; až potud OK. Na stránce je i video, jak se to má dělat (ne že bych to neviděl už dřív na trubce u různých trubkotvůrců). Materiál trnu HSS, čili použití jak u vrtáků HSS. Takže ocel 11523, nic moc. Řádně zaplavené olejem. Hned při prvním běhu se vylomil třetí zub, pak další. Při druhém běhu se jich zase vylomilo pár, takže trn je dobrej tak na vypíchnutí oka. I napsal jsem hodnocení. Asi za dvě hodiny mi volal starý pan Čejka. Hezky jsme si pokecali. Nejdřív mě zkoušel, jestli jsem to dělal dobře, pak se přiznal, že už se jim to stalo. Ale že by mě nabídnul vrácení peněz, nebo aspoň výměnu, to ho nenapadlo. I výměnu bych býval bral; zkusil bych protlačování omezit na měkčí materiály, hliník, mosaz. Třeba by to fungovalo. Ale jestli by to fungovalo, to už se nedozvím .... :?
máš nějaký ty odkazy na trubce? já teda všechno co viděl s "protlačováním" tak to byl děs běs, ono problém bude hlavně v tom protlačování vs protahování, já bych to teda určitě radši protáhnul, to protlačení na domácím lisu si s principu nedovedu představit, když je tam jednostraný řezný odpor na zuby to podle mého soudu nemůže dopadnout dobře nikdy, jestli se teda bavíme o takových těch trnech, planžetách, vodících pouzdrech atp.
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Odpovědět

Zpět na „Ostatní elektronika“