PVA EXPO Letňany E-salon výstava elektroauta

lubbez
Příspěvky: 3392
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

23. 11. 2025, 11:52

Tak přátelé, samozřejmě je to T6,1 žádnej Ford. Na tom co mám teď mám nalítáno 300T a kromě běžné údržby nic. Za 50 let co jezdím autama je vw + stará škoda 105 nejspolehlivější možné řešení. Ale samozřejmě proti gustu není dišputátu. On i ten prcek na baterky není špatnej, pokud máš možnost nabíjet doma.
Sancho Panza
Příspěvky: 1060
Registrován: 6. 3. 2021, 12:50

23. 11. 2025, 1:52

Modros píše: 23. 11. 2025, 10:25 všichni nemaj tak ohromný štěstí jako ty :)
Multipíp (zejména T5, T6 o to víc) je skvělý - když chodím do hospody s jeho majitelem, tak se vždy těším na jeho provozní zážitky .
Největší výhodou T5 je bezesporu ten konstrukční zázrak - vodní čerpadlo - protože se nexxxx a když se náhodou :lol: nexxxxxx úplně, tak voda v oleji je (když se to nezjistí hned)dokáže zdánlivě nemožné. Výtečný je taky nezničitelný nikasil, jednoduchá a spolehlivá převodovka, turbodmychadla co neodchází, předimenzovaná přední náprava a levné a snadno vyměnitelné vstřikovače. Oprava takové spínací skříňky (když se rozpadne na atomy 200km daleko od domova) je skutečné potěšení. Hlava včetně ventilů a celohliníkový (viz ten nikasil) tuhý a stabilní blok motoru je už jenom radostí. Obvykle levný :lol: servis (při periodické výměně výše uvedených položek) je pak už jenom třešničkou na dortu spokojeného uživatele.
A takové to kdysi bylo legendární (v předchozích verzích) auto.
Uživatelský avatar
Charon
Sponzor fora
Příspěvky: 6213
Registrován: 27. 7. 2019, 4:31
Bydliště: Praha

23. 11. 2025, 2:17

Sancho Panza píše: 23. 11. 2025, 1:52
Modros píše: 23. 11. 2025, 10:25 všichni nemaj tak ohromný štěstí jako ty :)
Multipíp (zejména T5, T6 o to víc) je skvělý - když chodím do hospody s jeho majitelem, tak se vždy těším na jeho provozní zážitky .
Největší výhodou T5 je bezesporu ten konstrukční zázrak - vodní čerpadlo - protože se nexxxx a když se náhodou :lol: nexxxxxx úplně, tak voda v oleji je (když se to nezjistí hned)dokáže zdánlivě nemožné. Výtečný je taky nezničitelný nikasil, jednoduchá a spolehlivá převodovka, turbodmychadla co neodchází, předimenzovaná přední náprava a levné a snadno vyměnitelné vstřikovače. Oprava takové spínací skříňky (když se rozpadne na atomy 200km daleko od domova) je skutečné potěšení. Hlava včetně ventilů a celohliníkový (viz ten nikasil) tuhý a stabilní blok motoru je už jenom radostí. Obvykle levný :lol: servis (při periodické výměně výše uvedených položek) je pak už jenom třešničkou na dortu spokojeného uživatele.
A takové to kdysi bylo legendární (v předchozích verzích) auto.
No a tohle se dá povídat o jakémkoli novějším autu libovolné značky, takže asi jezdíte v T4 nebo jedničkové oktávce :lol: nebo na koni :mrgreen:
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber.. propagator www.atreon.cz
Modros
Příspěvky: 2016
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

23. 11. 2025, 2:41

Sancho Panza píše: 23. 11. 2025, 1:52
Modros píše: 23. 11. 2025, 10:25 všichni nemaj tak ohromný štěstí jako ty :)
Multipíp (zejména T5, T6 o to víc) je skvělý - když chodím do hospody s jeho majitelem, tak se vždy těším na jeho provozní zážitky .
Největší výhodou T5 je bezesporu ten konstrukční zázrak - vodní čerpadlo - protože se nexxxx a když se náhodou :lol: nexxxxxx úplně, tak voda v oleji je (když se to nezjistí hned)dokáže zdánlivě nemožné. Výtečný je taky nezničitelný nikasil, jednoduchá a spolehlivá převodovka, turbodmychadla co neodchází, předimenzovaná přední náprava a levné a snadno vyměnitelné vstřikovače. Oprava takové spínací skříňky (když se rozpadne na atomy 200km daleko od domova) je skutečné potěšení. Hlava včetně ventilů a celohliníkový (viz ten nikasil) tuhý a stabilní blok motoru je už jenom radostí. Obvykle levný :lol: servis (při periodické výměně výše uvedených položek) je pak už jenom třešničkou na dortu spokojeného uživatele.
A takové to kdysi bylo legendární (v předchozích verzích) auto.
Já nechtěl bejt tak sprostej jako ty :D
ještě bych dodal krásu a lesk rozvodových nesehnatelných kol, servočerpadlo to je kapitola pro sebe....... štělovací vehement kol když se zbrousí hlava, u T6 praskle intercolery a egr.....kdy z výfuku teče voda, olej a snad i ostřikovače....a ten nikasil mám někde oloupanej v mističce jako kuriozitu :lol: :lol: :lol: :lol:
a příznivci Adblue jistě ocení nádrž na jedno použití
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Sancho Panza
Příspěvky: 1060
Registrován: 6. 3. 2021, 12:50

23. 11. 2025, 3:18

Charon píše: 23. 11. 2025, 2:17
Sancho Panza píše: 23. 11. 2025, 1:52
Modros píše: 23. 11. 2025, 10:25 všichni nemaj tak ohromný štěstí jako ty :)
Multipíp (zejména T5, T6 o to víc) je skvělý - když chodím do hospody s jeho majitelem, tak se vždy těším na jeho provozní zážitky .
Největší výhodou T5 je bezesporu ten konstrukční zázrak - vodní čerpadlo - protože se nexxxx a když se náhodou :lol: nexxxxxx úplně, tak voda v oleji je (když se to nezjistí hned)dokáže zdánlivě nemožné. Výtečný je taky nezničitelný nikasil, jednoduchá a spolehlivá převodovka, turbodmychadla co neodchází, předimenzovaná přední náprava a levné a snadno vyměnitelné vstřikovače. Oprava takové spínací skříňky (když se rozpadne na atomy 200km daleko od domova) je skutečné potěšení. Hlava včetně ventilů a celohliníkový (viz ten nikasil) tuhý a stabilní blok motoru je už jenom radostí. Obvykle levný :lol: servis (při periodické výměně výše uvedených položek) je pak už jenom třešničkou na dortu spokojeného uživatele.
A takové to kdysi bylo legendární (v předchozích verzích) auto.
No a tohle se dá povídat o jakémkoli novějším autu libovolné značky, takže asi jezdíte v T4 nebo jedničkové oktávce :lol: nebo na koni :mrgreen:
Pokud kdokoli i jenom naznačí :lol: že provozní spolehlivost a náklady T4 a T5 (nemluvě T6) mají cokoli společného, nemám potřebu s ním o tom ani diskutovat.
T4 bylo (a paradoxně pořád je) spousta a byla radost je provozovat. Pokud uživatel nebyl úplný xxxxx a dodržoval elementární servisní intervaly, tak mydlil statisíce kilometrů a do pixly akorát lil provozní kapaliny.
U novějšího naopak neznám jediného člověka, co by se mu to nexxxx jako na běžícím páse.
Uživatelský avatar
Charon
Sponzor fora
Příspěvky: 6213
Registrován: 27. 7. 2019, 4:31
Bydliště: Praha

23. 11. 2025, 3:30

Sancho Panza píše: 23. 11. 2025, 3:18
Charon píše: 23. 11. 2025, 2:17
Sancho Panza píše: 23. 11. 2025, 1:52
Multipíp (zejména T5, T6 o to víc) je skvělý - když chodím do hospody s jeho majitelem, tak se vždy těším na jeho provozní zážitky .
Největší výhodou T5 je bezesporu ten konstrukční zázrak - vodní čerpadlo - protože se nexxxx a když se náhodou :lol: nexxxxxx úplně, tak voda v oleji je (když se to nezjistí hned)dokáže zdánlivě nemožné. Výtečný je taky nezničitelný nikasil, jednoduchá a spolehlivá převodovka, turbodmychadla co neodchází, předimenzovaná přední náprava a levné a snadno vyměnitelné vstřikovače. Oprava takové spínací skříňky (když se rozpadne na atomy 200km daleko od domova) je skutečné potěšení. Hlava včetně ventilů a celohliníkový (viz ten nikasil) tuhý a stabilní blok motoru je už jenom radostí. Obvykle levný :lol: servis (při periodické výměně výše uvedených položek) je pak už jenom třešničkou na dortu spokojeného uživatele.
A takové to kdysi bylo legendární (v předchozích verzích) auto.
No a tohle se dá povídat o jakémkoli novějším autu libovolné značky, takže asi jezdíte v T4 nebo jedničkové oktávce :lol: nebo na koni :mrgreen:
Pokud kdokoli i jenom naznačí :lol: že provozní spolehlivost a náklady T4 a T5 (nemluvě T6) mají cokoli společného, nemám potřebu s ním o tom ani diskutovat.
T4 bylo (a paradoxně pořád je) spousta a byla radost je provozovat. Pokud uživatel nebyl úplný xxxxx a dodržoval elementární servisní intervaly, tak mydlil statisíce kilometrů a do pixly akorát lil provozní kapaliny.
U novějšího naopak neznám jediného člověka, co by se mu to nexxxx jako na běžícím páse.
T4ku jsem měl taky, ale to bohužel mluvíme o autě rok výroby 98
A ano jezdí do dneška, potkal jsem ji před nedávnem, ale už bych ji fakt nechtěl
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber.. propagator www.atreon.cz
Sancho Panza
Příspěvky: 1060
Registrován: 6. 3. 2021, 12:50

23. 11. 2025, 3:32

Modros píše: 23. 11. 2025, 2:41
Sancho Panza píše: 23. 11. 2025, 1:52
Modros píše: 23. 11. 2025, 10:25 všichni nemaj tak ohromný štěstí jako ty :)
Multipíp (zejména T5, T6 o to víc) je skvělý - když chodím do hospody s jeho majitelem, tak se vždy těším na jeho provozní zážitky .
Největší výhodou T5 je bezesporu ten konstrukční zázrak - vodní čerpadlo - protože se nexxxx a když se náhodou :lol: nexxxxxx úplně, tak voda v oleji je (když se to nezjistí hned)dokáže zdánlivě nemožné. Výtečný je taky nezničitelný nikasil, jednoduchá a spolehlivá převodovka, turbodmychadla co neodchází, předimenzovaná přední náprava a levné a snadno vyměnitelné vstřikovače. Oprava takové spínací skříňky (když se rozpadne na atomy 200km daleko od domova) je skutečné potěšení. Hlava včetně ventilů a celohliníkový (viz ten nikasil) tuhý a stabilní blok motoru je už jenom radostí. Obvykle levný :lol: servis (při periodické výměně výše uvedených položek) je pak už jenom třešničkou na dortu spokojeného uživatele.
A takové to kdysi bylo legendární (v předchozích verzích) auto.
Já nechtěl bejt tak sprostej jako ty :D
ještě bych dodal krásu a lesk rozvodových nesehnatelných kol, servočerpadlo to je kapitola pro sebe....... štělovací vehement kol když se zbrousí hlava, u T6 praskle intercolery a egr.....kdy z výfuku teče voda, olej a snad i ostřikovače....a ten nikasil mám někde oloupanej v mističce jako kuriozitu :lol: :lol: :lol: :lol:
a příznivci Adblue jistě ocení nádrž na jedno použití
Sem nechtěl vyjmenovávat úplně celý auto kromě ventilku na rezervě. Servo má buď druhý a nebo třetí, motor druhý, převodovku třetí :lol: , s turbama to (podle posledného pohovoru cca před 14 dny) vyřešil celkem asi elegantně - už ho má připravený :lol: v dílně dopředu jako rezervní - až mu ho zase to geniální EGR zkxxxx tak ho akorát vymění.
A to ho znám třicet let, na auta je jak pěstitel hedvábí na moruše - i blbej olej radši vyměňuje o půlku dřív, když zastaví, tak v pixle sedí s běžícím motorem 15 :lol: minut aby se mu bezpečně dochladilo turbo.
Jinak pro ty co netuší jak funguje takový mezichladič u moderního spolehlivého :lol: motoru - no opisovat to nebudu.
https://cfca.cz/vymena-modulu-egr
lubbez
Příspěvky: 3392
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

23. 11. 2025, 8:09

Nemyslíš Mirku že to spíš vypadá jako závist? :mrgreen: :mrgreen:
Krom toho je na auto záruka, budu se muset optat jestli je i na ten rezervovej ventilek. :?:
Modros
Příspěvky: 2016
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

23. 11. 2025, 8:43

lubbez píše: 23. 11. 2025, 8:09 Nemyslíš Mirku že to spíš vypadá jako závist? :mrgreen: :mrgreen:
Krom toho je na auto záruka, budu se muset optat jestli je i na ten rezervovej ventilek. :?:
ne to je reakce na to že sis místo čínskýho šuntu koupil naftovou kvalitku z evropy a ještě to tu píšeš jak si nad tím vychcal.....tak bych ti chtěl pouze říct že ti to fakt nezávidim.
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Milan199
Příspěvky: 3450
Registrován: 18. 8. 2010, 9:04

23. 11. 2025, 9:06

Když mu řekneš "Já ti to nezávidím, já ti to přeju." Tak to může vyznít i pěkně zlomyslně.
Uživatelský avatar
martasg1
Sponzor fora
Příspěvky: 2207
Registrován: 17. 12. 2010, 3:42

23. 11. 2025, 10:03

robokop píše: 22. 11. 2025, 7:36 Problem neni v tom jestli to je nebo neni kvalitni. Jestli to uplne funguje nebo ne. Ta cina vypada dobre. Nejak funguje a je sakra levna. A to bohate staci k tomu aby zcela opanovala trh...
...kam prijdes tam nenajdes evropsky vercajk a komponenty. Jen nabrandovane cinske vyrobky...
Bohužel svatá pravda, zatím se mi nepodařilo v myšlenkách analyzovat kam až to zajde (asi nemám tu rozlišovací schopnost :lol: ) a jak to s námi dopadne... ale tak nějak trochu mlhavou představu mám - politici po čase zakouzlí (jako s ostatními věcmi) tak aby bohatí přežili, chudí ostrouhají a střední třída to oddře a zaplatí daněma (dotacema a pobídkama atd.) a to kde se co bude kupovat a vyrábět a na čem bohatí v evropě budou vydělávat bude asi jaksi jedno :twisted:

A s ubývajícími zásobami v peněžence bude rozmazlený schoulostivělý evropan ochoten snížit standard jen proto aby se mohl vozit (i když nekvalitně). Ostatně mnoho mladých už dle mého názoru ani kvalitu nepozná, stačí že se to leskne a vypadá to designově skvěle, má to dotykáč a to bohatě stačí k tomu, aby se mu to zdálo dost peckovní a bombastické :lol: (nebo jak jsou dnes ty slova v kurzu).
CNC obrábění :shock:
lubbez
Příspěvky: 3392
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

24. 11. 2025, 9:16

Syn si koupil před rokem BMW i3. Je to moc pěkná nákupní taška, koupil to ojeté 28T kilometrů od spřátelené firmy. Za ten rok je nesmírně spokojenej a tím, že nabíjí doma ze zásuvky stojí ho kilák pod korunu. Jak píše Milan199 na popojíždění okolo baráku naprostá bomba. U těch malejch aut mám trochu strach z pasívní bezpečnosti. (vlastní zkušenost) Zrovna čínský auta můžou mít ty parametry nevyvážené, byť kvalitu zvyšují mílovými kroky.
Odpovědět

Zpět na „Srazy, akce, výstavy, burzy“