Zdravim,
uvodem velke uznani za toto forum. Skoda jen, ze jsem o nem nevedel drive, nez jsem zacal na kolene stloukat svoji kapesni masinku, vyvaroval bych se mnoha chyb.
Resim nasledujici problem :
Do MACH3 naimportuji DXF a vesele strouham.
Material (v tomto pripade kuchynske prkenko) je vsak obcas nerovny (v tomto pripade je ohnute do luku). Vrchol luku je cca 1,5mm, vzhledem k tomu, ze chci gravirovat jen asi 0,5mm, je to problem.
Ma otazka je tedy nasledujici :
Existuje moznost otukat si par bodu na obrobku a nechat "necim" G kod prepocitat?
Pocitam, ze by se to dalo resit 3D modelem, ale do techto vod se hodlam ponorit az pozdeji (a hlavne mi to prijde jako ztrata casu, modelovat kvuli prkenku:).
Nebo existuje jiny zpusob, ktery me, jako nestrojare, nenapada?
Diky vsem
Korekce Z - nerovnost obrobku
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8404
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Jednou jsem to dělal a byla to spíš taková ruční práce - nejdřív jsem si musel vyboulení popsat rovnicí (aproximace polynomem) a pak jsem napsal program který přepočítal korekci v Z u každé cílové souřadnice. Fungovalo to ale jen díky tomu, že dráhy byly krátké a nebyla tam žádná kruhová interpolace.
Aleš Procháska