Zítra to zkusím, to není špatný nápad. Pokud je to startér z VSky tak je cívka asi na 12V, ale silovka je 24V. Pod řidičovou sedačkou byl takový šílený stykač, který to přepínal. tak nějak matně si to vybavuju.Mad_BOXs píše:No ta 315 úplně v pohodě. Začneš na A-1, odklapneš přítlačnou rolnu, zmačkneš rukojeť a už můžeš startovat. Jen potřebuješ 12V na cívku startéru, aspoň pokud si vzpomínám tak je na 12V. Musel bych se podívat do nějakého starého schéma jak je zapojen ten přepínač na baterkách - 12-24V. Aby ti ta cívka nečoudila po chvilce startování.
Tenhle startér je ale na 24V celý, na 12V mi nevysune pastorek.
Jinak v práci máme ZU315 a UTA200-1, obě toto umí a je k nim i dálkový ovladač na startování.
Pak je tam ještě elektrický nahazovák přímo na startování, ale ten bez baterií nejde použít.
Taky se zíta podívám do velké KJ na to startovací trafo, co to tam mají za zázrak.
Motor už se dnes rozběhnul, jde zatím jen na jeden válec. Druhý se nějak fláká. Jede jen na vyšší dávku paliva. Chce to projít předvstřiky a sladit ovládání dávky paliva pro obě čerpadla. Pak to má ještě další chybu, teče sběrací vodní potrubí na hlavě. Je litinové a prasklé. Budu je muset vyrobit nové, už je to od předchozích majitelů tak posmrkané, že zavařit asi nepřipadá v úvahu.
odkaz na video http://www.youtube.com/watch?v=E8duB-2Udmo
fotky nástrčného klíče vel. 70mm