portalka od Prota
postavil jsem si novou frezku. tentokrat portalku na drevo a plast. je z plechu 3mm, dily palene laserem, rozjezdy jsou 600x440x60.
pohon 4X 1.9nM. na ose Y jsou srouby spojeny ozubenym remenem. pojezdy: loziska jezdi po 16kach podeprenych hlazenych tycich.
pohon 4X 1.9nM. na ose Y jsou srouby spojeny ozubenym remenem. pojezdy: loziska jezdi po 16kach podeprenych hlazenych tycich.
Naposledy upravil(a) Prot dne 3. 12. 2011, 9:36, celkem upraveno 8 x.
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9. 1. 2008, 11:39
- Bydliště: Veleň
- Kontaktovat uživatele:
http://aukro.cz/napajeci-zdroj-36v-350w ... 66840.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jo to je od stejneho prodejce, snad by ho mohl prohodit, za ten 24V s nejakym cenovym vyrovnanimMirek-Gravos píše:http://aukro.cz/napajeci-zdroj-36v-350w ... 66840.html
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9. 1. 2008, 11:39
- Bydliště: Veleň
- Kontaktovat uživatele:
Ty dva motory by jsi mel stejne spojit remen. A pokud jsou v dodavce, nemas co resit. Ty trapezy neco zbasti, tak ten zdvojeny pohon asi nebude na skodu.
Rád bych věděl, jestli existuje nějaký strojařský důvod proč ty motory spojovat řemenem.
- Martinhora
- Příspěvky: 993
- Registrován: 17. 2. 2009, 11:19
- Bydliště: Rokycany
Tak se pak budou přetahovat mezi sebou? Neumím si představit, že by ten druhý motor dokázal srovnat ten první motor (se ztrátou kroků) a to ještě pomocí dlouhého řemenu Já bych použil jen jeden motor ....garulus píše:Skúsim Ťa iba nakopnúť...čo ak jeden motor vypadne, stratí krok...?P.S. píše:Rád bych věděl, jestli existuje nějaký strojařský důvod proč ty motory spojovat řemenem.
nasel jsem si remenici http://www.tyma.cz/eshop/produkty/22-05m-09-6f-9768/" onclick="window.open(this.href);return false;
i remen http://www.tyma.cz/eshop/produkty/05m-1350-09-46954/" onclick="window.open(this.href);return false;
i remen http://www.tyma.cz/eshop/produkty/05m-1350-09-46954/" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Prot dne 23. 5. 2011, 3:22, celkem upraveno 3 x.
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9. 1. 2008, 11:39
- Bydliště: Veleň
- Kontaktovat uživatele:
Pochopitelne, jen muj nazor, kdyz je "dvousroubak," je lepsi jeden motor, silnejsi. HTD 3M 9 by to na maly masine vpohode dal.
5M, jetsli ma delku, vyhovi. Ted jde o to, jestli uvazujes jen o synchronizaci 2 KM, jak tam dostanes ty remenice a pripadne spojky.
A s tim 0,5mm delky minus nevim, treba se vende .
A proc synchronizovat? treba jen proto, abych to neznicil (zkrizeni) pri pripadne ztrate pohubu jednoho z motoru, nebo pouhym zatlacenim
na portal, ktery si bez "synchronizace" muze popojet.
Jinak se i moc libi dvojtyc X na rozporce i ty paradni ohyby na sasi... Dobra prace .
5M, jetsli ma delku, vyhovi. Ted jde o to, jestli uvazujes jen o synchronizaci 2 KM, jak tam dostanes ty remenice a pripadne spojky.
A s tim 0,5mm delky minus nevim, treba se vende .
A proc synchronizovat? treba jen proto, abych to neznicil (zkrizeni) pri pripadne ztrate pohubu jednoho z motoru, nebo pouhym zatlacenim
na portal, ktery si bez "synchronizace" muze popojet.
Jinak se i moc libi dvojtyc X na rozporce i ty paradni ohyby na sasi... Dobra prace .
ten remen chci jen kvuli sladeni do kolmosti, ale jestli pouziju, jen jeden motor bude prenaset i vykon. ty dve tyce jsem nekde videl, ale meli je dal od sebe, jako to mam na X a Z.
Naposledy upravil(a) Prot dne 10. 7. 2011, 4:43, celkem upraveno 1 x.
takhle se to hybe http://www.youtube.com/watch?v=vvLO2rdE_HM" onclick="window.open(this.href);return false;
na zkousku tam dam zavitovky M10 a pak se uvidi s tema trapezama
na zkousku tam dam zavitovky M10 a pak se uvidi s tema trapezama