Ahojte.
Postavil jsem si 3-osu frézku a zkouším frézovat.
Mimo jiného jsem skoušel i foto,jako gravirovní jako také
výsledky mám,ale mne by zajímalo jak by se dalo
vytvořit něco jako 2,5D.
Dík.
Foto
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22887
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jestli si nepletes 2.5D a 3D
2.5D znamena XY + nekolik malo vrstev v Z
3D znamena plne spojity pohyb v prostoru
jestli jsi mel namysli nizky relief tak to uz je pak 3D
gravirovani je 2.5D (budto gravirujes v materialu - jedna vrstva nebo jedes nad nim - druha vrstva
2.5D znamena XY + nekolik malo vrstev v Z
3D znamena plne spojity pohyb v prostoru
jestli jsi mel namysli nizky relief tak to uz je pak 3D
gravirovani je 2.5D (budto gravirujes v materialu - jedna vrstva nebo jedes nad nim - druha vrstva
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Mam na mysli klasická fotografie ( obličej) a
dostat z toho něco jako 3d obrabaní ale jen
z jedné strany.Skoušel jsem to klasicky jako
stupně šedi,dal jsem hloubku ryti 5mm.
Výsledek byl takový,že se to podobalo,akorát
vlasy,kedže byli černé,nevystupovali nahoru,
ale opačně,samozřejme i jine detaily.
dostat z toho něco jako 3d obrabaní ale jen
z jedné strany.Skoušel jsem to klasicky jako
stupně šedi,dal jsem hloubku ryti 5mm.
Výsledek byl takový,že se to podobalo,akorát
vlasy,kedže byli černé,nevystupovali nahoru,
ale opačně,samozřejme i jine detaily.
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22887
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak tomu se rika 3D obrabeni viz popis vyse
problem ktery ams je zpusobeny tim ze fotka je dvourozmerna a tmavost v danem bode neni treti rozmer v prostoru ale proste jen tmavost
takze po tom nemuzes chtit prostorovou vernost to ten pocitac proste domyslet neumi i kdyz ruzne pokusy jsou
v praxi se tomu pomaha tak ze mu rucne pomuzes s pochopenim hloubek a fotku pouzijes jako vzor pro tvorici krivky
dal ji pouzijes jako texturu na vyslednou plochu viz:
http://www.youtube.com/watch?v=i74WCwKUhJ0" onclick="window.open(this.href);return false;
je to dost piplacka
problem ktery ams je zpusobeny tim ze fotka je dvourozmerna a tmavost v danem bode neni treti rozmer v prostoru ale proste jen tmavost
takze po tom nemuzes chtit prostorovou vernost to ten pocitac proste domyslet neumi i kdyz ruzne pokusy jsou
v praxi se tomu pomaha tak ze mu rucne pomuzes s pochopenim hloubek a fotku pouzijes jako vzor pro tvorici krivky
dal ji pouzijes jako texturu na vyslednou plochu viz:
http://www.youtube.com/watch?v=i74WCwKUhJ0" onclick="window.open(this.href);return false;
je to dost piplacka
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Co takhle 2x foto ze stativu - jednou s bleskem, podruhé bez.robokop píše: problem ktery ams je zpusobeny tim ze fotka je dvourozmerna a tmavost v danem bode neni treti rozmer v prostoru ale proste jen tmavost
takze po tom nemuzes chtit prostorovou vernost to ten pocitac proste domyslet neumi i kdyz ruzne pokusy jsou
Převést na černobílou, dát na dvě vrstvy photoshopu a v blending options u druhé vrstvy hodit "subtract".
Mělo by tak být snadné získat hloubku. Teoreticky. Nezkoušel jsem to...
zkus na začátek otevřít fotku v EMC, má na to jednoduchý dialog na vytvoření reliéfu
SABLE-2015
- 2Dto3D Studio
- Příspěvky: 34
- Registrován: 22. 4. 2010, 7:00
Ahoj, dokoncil jsem na svem webu kratky "tutorial" kterak vytvorit organicky model v Artcamu. Je to anglicky a predpoklada se, ze uz se software nejakou zkusenost uzivatel ma, ale snad i tak to nekomu pomuze.