Foto

ruzne programy,konverze dat, digitalizace, atd...
Odpovědět
eifel691
Příspěvky: 11
Registrován: 10. 2. 2011, 9:21

20. 11. 2011, 3:33

Ahojte.
Postavil jsem si 3-osu frézku a zkouším frézovat.
Mimo jiného jsem skoušel i foto,jako gravirovní jako také
výsledky mám,ale mne by zajímalo jak by se dalo
vytvořit něco jako 2,5D.
Dík.
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22887
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

20. 11. 2011, 3:49

jestli si nepletes 2.5D a 3D

2.5D znamena XY + nekolik malo vrstev v Z

3D znamena plne spojity pohyb v prostoru

jestli jsi mel namysli nizky relief tak to uz je pak 3D
gravirovani je 2.5D (budto gravirujes v materialu - jedna vrstva nebo jedes nad nim - druha vrstva
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
eifel691
Příspěvky: 11
Registrován: 10. 2. 2011, 9:21

20. 11. 2011, 4:26

Mne by stačilo těch 2,5D,aby to vypadalo jako plastika.
Na 3D zatím ani nepremýšlim.
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22887
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

20. 11. 2011, 4:29

cemu rikas plastika?
hod sem obrazek neceho co to ma byt

z ceho chces vychazet?
mas nejakou predlouhu nejaka data?
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
eifel691
Příspěvky: 11
Registrován: 10. 2. 2011, 9:21

20. 11. 2011, 5:21

Mam na mysli klasická fotografie ( obličej) a
dostat z toho něco jako 3d obrabaní ale jen
z jedné strany.Skoušel jsem to klasicky jako
stupně šedi,dal jsem hloubku ryti 5mm.
Výsledek byl takový,že se to podobalo,akorát
vlasy,kedže byli černé,nevystupovali nahoru,
ale opačně,samozřejme i jine detaily.
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22887
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

20. 11. 2011, 5:47

tak tomu se rika 3D obrabeni viz popis vyse
problem ktery ams je zpusobeny tim ze fotka je dvourozmerna a tmavost v danem bode neni treti rozmer v prostoru ale proste jen tmavost
takze po tom nemuzes chtit prostorovou vernost to ten pocitac proste domyslet neumi i kdyz ruzne pokusy jsou

v praxi se tomu pomaha tak ze mu rucne pomuzes s pochopenim hloubek a fotku pouzijes jako vzor pro tvorici krivky
dal ji pouzijes jako texturu na vyslednou plochu viz:

http://www.youtube.com/watch?v=i74WCwKUhJ0" onclick="window.open(this.href);return false;

je to dost piplacka
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
eifel691
Příspěvky: 11
Registrován: 10. 2. 2011, 9:21

20. 11. 2011, 5:59

Dík za pomoc,již to začínám,
chápat,kouknu i na další ukázky na youtube,
jen škoda,že to nejde jednodušeji.
Ještě jednou dík.
Aro
Příspěvky: 7
Registrován: 4. 2. 2012, 6:45

4. 2. 2012, 7:15

robokop píše: problem ktery ams je zpusobeny tim ze fotka je dvourozmerna a tmavost v danem bode neni treti rozmer v prostoru ale proste jen tmavost
takze po tom nemuzes chtit prostorovou vernost to ten pocitac proste domyslet neumi i kdyz ruzne pokusy jsou
Co takhle 2x foto ze stativu - jednou s bleskem, podruhé bez.
Převést na černobílou, dát na dvě vrstvy photoshopu a v blending options u druhé vrstvy hodit "subtract".
Mělo by tak být snadné získat hloubku. Teoreticky. Nezkoušel jsem to...
gnat
Příspěvky: 985
Registrován: 24. 2. 2009, 9:14
Bydliště: doma
Kontaktovat uživatele:

5. 2. 2012, 12:21

zkus na začátek otevřít fotku v EMC, má na to jednoduchý dialog na vytvoření reliéfu
SABLE-2015
Uživatelský avatar
2Dto3D Studio
Příspěvky: 34
Registrován: 22. 4. 2010, 7:00

7. 2. 2012, 7:25

Ahoj, dokoncil jsem na svem webu kratky "tutorial" kterak vytvorit organicky model v Artcamu. Je to anglicky a predpoklada se, ze uz se software nejakou zkusenost uzivatel ma, ale snad i tak to nekomu pomuze.
Odpovědět

Zpět na „Ostatní software“