reprap a podobne
třeba zde :
http://rc.xf.cz/uprava_pc_zdroje.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a
Vývody zdroje:
Žlutá - 12V
Červená - 5V
Černá - 0V(Společný pól, zem)
Zelená - zapnutí - u ATX zdroje nutno spojit s černým vodičem, aby zdroj naběhl
výce méně je nutné zatížit 5V větev třeba 10W žárovkou z auta a máš hotovo
http://rc.xf.cz/uprava_pc_zdroje.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a
Vývody zdroje:
Žlutá - 12V
Červená - 5V
Černá - 0V(Společný pól, zem)
Zelená - zapnutí - u ATX zdroje nutno spojit s černým vodičem, aby zdroj naběhl
výce méně je nutné zatížit 5V větev třeba 10W žárovkou z auta a máš hotovo
Já mám normální pc zdroj za 400Kč. Speciální zdroje s podobným výkonem stály 3x tolik. Jinak spojit ty dva vývody na velkém konektoru aby se zdroj zapínal se spínačem + zatížit 5V větev, já tam mám zapojené dva větráčky, jeden na hlavě původně 12v a jeden u elektroniky. Výhoda je taky v hromadě drátů, které z toho vedou a stačí je upravit a dát do čokolády, či konektoru k reprapu a vyhřívanému stolu...
odpověd je jednoduchá když máš zapojen jen jeden drát tak to je signál step pro reverz potřebuješ ještě signál dir , pak ti to bude choditpaskedav píše:Super moc děkuji zdroj je hotov ale ted je tu jiný problem po zapojení mi motor na Z ose běhá jen jedním směrem ( do plusu do minusu to nejede) nevíte čím to je předem děkuji . Ps mám zatím zapojen jen jeden dr a motor
asi tím myslel jeden driver a motor ne jen jeden drát, resp nepředpokládám že by pisatel byl tak hloupý a myslel si že po jednom drátu mu to bude chodit..
zkontroluj dir jestli tam skutečně dochází ke změně pokud ano přeháze drivery a uvidíš.. metodou postupného vyřazování bys na to měl přijít..
zkontroluj dir jestli tam skutečně dochází ke změně pokud ano přeháze drivery a uvidíš.. metodou postupného vyřazování bys na to měl přijít..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Nazdar.
Často čtu o nahrazení vytištěných řemeniček (u Mendel - Průša) duralovými. Ale informace o typu a počtu zubů se různí. Můžete mi prosím poradit, jaký typ a s kolika zuby vzít? (Např. od TYMY T2.5 12zubů...)
Díky, Radek
Často čtu o nahrazení vytištěných řemeniček (u Mendel - Průša) duralovými. Ale informace o typu a počtu zubů se různí. Můžete mi prosím poradit, jaký typ a s kolika zuby vzít? (Např. od TYMY T2.5 12zubů...)
Díky, Radek
soustruh Bernardo 500, frézka Proxxon
(CNC Tron, CNC Proxxon MF70)
(CNC Tron, CNC Proxxon MF70)
Takové, jaký máš řemen, průměr pak má vliv na konstantu, kterou nastavíš ve FW arduina. Já mám třeba řemenny T2.5 široké 10mm a řemeničky se 14 zuby vyrobené z polotovaru od "týmy". Obecně jemnější ozubení na řemenu, u takto malých průměrů řemenice, je lepší a jemnější než 2.5 jsem u tohoto profilu neviděl prodávat.rawen píše:Nazdar.
Často čtu o nahrazení vytištěných řemeniček (u Mendel - Průša) duralovými. Ale informace o typu a počtu zubů se různí. Můžete mi prosím poradit, jaký typ a s kolika zuby vzít? (Např. od TYMY T2.5 12zubů...)
Díky, Radek
Já si pořídil toto:
http://www.ebay.com/itm/T2-5-Timing-Bel ... 19d2ca6552" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/T2-5-Timing-Bel ... 19d2ca6552" onclick="window.open(this.href);return false;
Podle eshopu tyma.cz by to u nich vyslo na podobne penize jako to z ebay a kvalita nejspis bude nekde jinde ...
Pocet zubu pouzit co nejmensi, ale drzet se doporuceni u remenu (nosna vlakna se jinak celkem rychle rozlamou)
Pokud by clovek kupoval i motory, tak bych asi zkusil Prusu, ma motory s odlevanou remenici.
Pocet zubu pouzit co nejmensi, ale drzet se doporuceni u remenu (nosna vlakna se jinak celkem rychle rozlamou)
Pokud by clovek kupoval i motory, tak bych asi zkusil Prusu, ma motory s odlevanou remenici.
Této větě nerozumím. Můžeš to prosím vysvětlit?ledvinap píše:...
Pokud by clovek kupoval i motory, tak bych asi zkusil Prusu, ma motory s odlevanou remenici.
Radek
P.S.: S tištěnou řemenicí jsou problémy - praská - proto chci kovovou. Průša prodává motory s odlévanou řemenicí??
soustruh Bernardo 500, frézka Proxxon
(CNC Tron, CNC Proxxon MF70)
(CNC Tron, CNC Proxxon MF70)
Proste motor, na kterem je seriznuta hridel a na ni je odlita remenice z polyuretanu(velmi precizne). Vypada to levne a spolehlive. Prusa to ted pouziva na workshopech, takze by se snad slo domluvit.rawen píše:Této větě nerozumím. Můžeš to prosím vysvětlit?ledvinap píše:...
Pokud by clovek kupoval i motory, tak bych asi zkusil Prusu, ma motory s odlevanou remenici.
Radek
P.S.: S tištěnou řemenicí jsou problémy - praská - proto chci kovovou. Průša prodává motory s odlévanou řemenicí??
To bych si tedy raději pořídil duralovou... Mimochodem praskají jen řemenice z některého materiálu, tpřeba ty z čínského ABS mi nepraskaly, ale z ABS pro s přídavkem skleněného prášku ano. Osobně to řeším tak, že mám navržené vlastní řemeničky s otvorem pro matičku, respektive symetricky dvě matičky, které tam pak zamáčknu a nic nepraská :0) Ale jak říkám dural to řeší.