Stránka 10 z 273

Napsal: 5. 11. 2010, 6:59
od magi
Technické údaje dvouválcové Slavie

Napsal: 8. 11. 2010, 7:33
od magi
Poradí mi někdo z čeho něco takového vypreparovat?
http://www.backer-elektro.cz/cz/patrony-2.shtml
Je to jakási topná patrona, potřebuju aby to nemělo v žádném případě víc než 50W a bylo to na 230V.

Napsal: 8. 11. 2010, 8:18
od QNX
Pokud to může být bez závitu tak co třeba z páječky?

Napsal: 8. 11. 2010, 8:22
od PetrNC
Jestli sháníš topné patrony na míru, tak zkus tuto firmu:

http://www.bamas-elektro.cz/kontakt.htm

Kupuji od nich topná tělesa i patrony do firmy. Určitě Ti poradí.

Napsal: 8. 11. 2010, 9:11
od magi
Zatím ještě pořád váhám co tam použít. Rozebírám doma po večerech ruzné kulmy na vlasy, tavné pistole a podobné krámy :D
Chce to něco, co bude řízeně ohřívat měděnou tubku pr. 8-10mm v délce cca 120mm na teplotu cca 120st.C. Průtok nafty je velmi malý, takže i příkon topné patrony stačí velmi nízký.
Teoreticky by možná stačilo topné těleso s kulmy (20-40W) nebo zmíněné pájky.
Chládnutí média v trubkách od čerpadel ke vstřikům by mělo dostatečně zabránit jejich zaizolování.

Napsal: 9. 11. 2010, 5:53
od ferguson
ved ta tavna pistol by bola idealna pre teba, nie? mam doma jednu a ma tusim 20-30W. odrezes ten hrot a len prevlecies trubku skrz a mas hotove. aspon tolko moja myslienka.

Napsal: 9. 11. 2010, 6:38
od Mad_BOXs
A 85stC ti nestačí?

Napsal: 9. 11. 2010, 7:20
od magi
85st. by stačilo v pohodě, ale mám strach aby to na vstřikách mělo dostatečnou teplotu. Lepší je to "přehnat" a mít pořád rezervu. Ano nad tavnou pistolí uvažuju též.

Napsal: 9. 11. 2010, 7:36
od Mad_BOXs
85st máš provozní teplotu chl. kapaliny a olej bude ještě výš.

Napsal: 9. 11. 2010, 8:32
od magi
Ano já vím. U dieselů přestavěných na rostlinný olej, se používá deskový výměník, ohřívaný od chladící vody motoru. Z toho mám ale obavy, protože přece jen sádlo není olej a pokud ztuhne v tom deskáči, tak je problém. Motor by měl mít provozní teplotu vody kolem 85st. Ale to předpokládá osadit jej 3cestnou armaturou se servem a ovládanou PIDckem od teploty vratné vody do motoru. Stejný systém bývá u kotlů na tuhá paliva kvůli minimalizaci dehtování. I velká KJ má tento systém a striktně vyžaduje na vratce mít 65st. Dokud tam tahle armatura nebude, motor jede prakticky stále podchlazený.

Napsal: 9. 11. 2010, 8:45
od Mad_BOXs
Teplotu motoru ti přece dokáže udržet normální termostat, jako v klasickém spalovacím motoru. Čerpadlo ti zajistí pohyb kapaliny v malém okruhu a dál je to stejné jak u normálního spalováku.
Vštřikovací čerpadlo je montnuté v bloku motoru, takže svou teplotu mít bude, stejně tak vstřiky. Jediné místo kde může dojít k prochladnutí media je ta vstřik. trubka. A samozřejmě přívod do čerpadla. Má tohle čerpadlo přepad do nádrže přes zpětný přetlakový ventil? Pak máš zajištěnou cirkulaci materiálu mezi nádrží - ohřátou a čerpadlem. To snad má každý diesel.

Napsal: 9. 11. 2010, 9:20
od magi
Pávě v tomto je rozdíl, tohle čerpadlo má nátok paliva samospádem. Klasická řadová nebo rotační čerpadla mají přepad tak jak to známe, ale od podávací pumpy, nikoliv od vysokotlakých elementů. Na tomto čerpadle ale podávací pumpa není. Přepady jsou jen ze vstřiků, ale to jsou jen tzv. úkapy z přetlakového ventilu, tzn. tam nejde v podstatě nic.

Pán mi poslal fotky toho velikého trafa 3 x 24V. Co to může mít za výkon?
Dá to těch 3,5kW co si bere ten V3Skovej startér?

Napsal: 9. 11. 2010, 10:38
od QNX
magi: něco kolem 3kW by to dát mohlo. Zrovna dnes jsem přinesl z půdy podobně velké trafo (bude z něj zdroj pro obloukovou pícku) a má na sobě štítek. Zítra ho změřím a podívám se na uvedené hodnoty. Pokud je to stejné jádro, tak výkon bude asi dost podobný. Snad to pomůže.

Napsal: 9. 11. 2010, 11:05
od magi
Výtečně, díky.

Napsal: 10. 11. 2010, 5:52
od QNX
Moje jádro má 250x250x50mm a na trafu je napsáno 3,17 kVA