magi píše:
Chladič je účinný dostatečně, dolní větev chladiče je úplně studená.
to, že spodní hadice chladiče je studená, je jednoznačný důkaz toho, že v systému necirkuluje voda
při normálním provozu má voda do chladiče dejme tomu 85 st, voda z chladiče do motoru dejme tomu 75 st. tj, spád 10 st.
na omak jsou obě horké !!!!!!!!!!
má to nějaký jednoznačný důvod - např.
hydraulický zkrat díky nevhodnému temostatu viz můj předchozí příspěvek, tady má termostat dva pohybující se prvky - destičky, jedna je nahoře v nepohyblivé části, držáku, druhá na spodním konci, jedna otvírá, druha zavírá
termostat z Š120 vypadá téměř shodně ale nemá tu spodní destičku
vrtulka vodní pumpy protáčející se na hřídeli
chybějící lopatky vodní pumpy - koroze, kavitace = jeden z důsledků provozu na samotnou vodu
uvolněná vnitřní vrstva hadice
neprůchozí chladič
atd