Stránka 2 z 2
Re: Motokolo
Napsal: 2. 10. 2016, 7:17
od obráběč
Já jsem to vyřešil takto: třírychlostní převodovka vlastní konstrukce ozubené kola jsou z pionýra, pohon od motoru mikroklínovým řemenem, rozeta má volnoběžku a kolečko pro jízdu bez motoru taky. Na jedničku vyjedu každej kopec bez šlapání a na trojku to dá 45 km/h.
Re: Motokolo
Napsal: 2. 10. 2016, 7:28
od K_73
Hezký, ale asi bych měl strach že mě ty nezakrytý převody svlíknou z kalhot

Re: Motokolo
Napsal: 2. 10. 2016, 7:59
od obráběč
Párkrát mě ten řemen chytil nohavici, jen to proběhlo po té veké řemenici a jelo se dál, chtělo by to zaktytovat ale asi se k tomu už nedostanu.
Re: Motokolo
Napsal: 2. 10. 2016, 8:45
od packa
je vidět že jsi se na tom vyřádil , převodník na druhé straně a pod . jenbych asi vyměnil ten klíňák za mikrořemen , ale to je detail akryty to je jasný . Pěkný

Re: Motokolo
Napsal: 3. 10. 2016, 9:55
od Francotirador
obráběč píše:Já jsem to vyřešil takto: třírychlostní převodovka vlastní konstrukce ozubené kola jsou z pionýra …
Hezké!
Ta převodovka by mě zajímala. Můžeš jí popsat detailněji prosím (nezbyly šmíráky, výkresy nebo alespoň fotky z výroby)?
Re: Motokolo
Napsal: 3. 10. 2016, 1:18
od obráběč
Mněl jsem něco jen ručně načmárané ale je to pryč, vyráběl jsem to před šesti lety. Ono to není nic složitého, rozdělal jsem motor pionýra, kartery proměřil a podle toho vyrobil z dvou kostek duralu na sebe zkolíkovaných jen řazení jsem vymýšlel.