Stránka 2 z 2

Re: Plynulý pohyb

Napsal: 8. 11. 2014, 2:12
od prochaska
Teď už program vypadá líp, sice trochu kostrbaté ale v prostoru to už objede tvar "křesla s područkou vlevo" :-) Mach ani EMC neznám, takže víc k tomu neřeknu.

Re: Plynulý pohyb

Napsal: 8. 11. 2014, 2:15
od dendy
Zkus sem nahrát ten projekt z aspire. Tedy jetli můžeš. Aby jsem se mohl kouknout jak to maš vymodelovaný.

Re: Plynulý pohyb

Napsal: 8. 11. 2014, 3:32
od RaS
já si myslím že by jsi měl začít u nějakého tutoriálu k Aspire.. pokud nakreslíš něco ve 2D nemůžeš čekat že to bude jezdit ve 3D, ručně dopisovat Zko je nesmysl u tolika bodů to nejsi schopen udělat..
řešení je samozřejmě i jiné třeba konverzí tohohle na něco co bude o 53stupňu nakloněné, jenže nemá smysl ti radit druhej level když neznáš absolutní základy..

Re: Plynulý pohyb

Napsal: 8. 11. 2014, 3:35
od dendy
Tak jsem na to kouknul a pokusil se něco vytvořit.Z tvého návrhu se toho moc vyčíst nedá. Nevím jak moc se to podobá tomu co požaduješ nebo jaké jsou přesné koty obrobku.
Výstřižek1.PNG
Výstřižek.PNG
Tady máš projekt a můžeš doladit už sám.
pokus107.crv3d.zip
(132.5 KiB) Staženo 244 x