Stránka 2 z 2

Re: Opracovanie linearneho vedenia

Napsal: 16. 7. 2015, 10:13
od Kvako1
přesně tak, je to o nástroji, nevím jake ma tady tazatel možnosti, ale pokud ma šikovné kamarady z vybavenou dílnou tak to půjde.
zavit bych dělal spíš sadovým postupně. idealní závit frezovat..
to zakladní zdroušení jak píše RAS by hodně pomohlo. to mě nenapadlo.
to odlehčení tam chceš taky ? těch 100gramu navíc uvezeš ne ?? :lol: to tam nedělej :lol:

Re: Opracovanie linearneho vedenia

Napsal: 16. 7. 2015, 10:25
od RaS
tak ještě může místo frézovaných kapes nasázet jen sadu děr.. to se bude obrábět levněji a těch pár gramů navíc by snad snesl..

Re: Opracovanie linearneho vedenia

Napsal: 16. 7. 2015, 10:41
od michal.c
100g je vcelku dost. Ak sa to bude dat obrobit tak zoberiem z materialu co najviac - v ramci moznosti :)

No a este k tej poslednej otazke - zvaranie. To ma zaujima len okrajovo, nehodlam to zatial nikde praktikovat. Kolajnica je priblizne z akej triedy ocele resp. nerez? Skusil by som ju privarit tig-om , len neviem aky pridavny material zvolit.

Re: Opracovanie linearneho vedenia

Napsal: 17. 7. 2015, 6:43
od echt
*tahle kolejnice bude na 100% v nerezovém provedení a vozík jako atyp určitě taky

* to odlehčení kolejnice se podepíše na životnosti vedení

ps. mělo by tě zajímat jak kvalitní mají ty vozíky těsnění + bych se koukal po provedení s olejovým zásobníkem za stěrkama na obou stranách
ps.2 kdyby ten závit do vozíku byl problém, tak je tu ještě možnost do čisté díry nacvaknou zespoda závitovou "mufnu" (pouzdro)

Re: Opracovanie linearneho vedenia

Napsal: 17. 7. 2015, 9:45
od michal.c
Co sa tyka tesneni, bude tam verzia vozika ktora ma gumene stieratka z kazdej strany a na tom este plechove stieratka. To je najviac co sa da u THK objednat. Bavil som sa aj s Hwinom a ti su na tom omnoho lepsie co sa tyka tesneni ale tam mi zase nepasuje skoro ziaden vonkajsi rozmer. To odlahcenie, si myslim ,bude mat na zivotnost minimalny dopad kedze najviac tomu skodi bordel.

Re: Opracovanie linearneho vedenia

Napsal: 17. 7. 2015, 1:41
od echt
*odlehčená kolejnice se bude při zátěži více "kroutit" což má vliv na životnost těsnění... prach co se pak dostane dovnitř pojezd zničí, ale to už znáš