Kvalita autoservisu.

aneb pokec o vsem co se netyka CNC
takova nase CNC hospudka

Moderátor: sysel

Uživatelský avatar
Hades
Příspěvky: 1196
Registrován: 11. 10. 2012, 10:59
Bydliště: Praha; Mimoň

22. 7. 2015, 2:28

To: bobik

ser na autorizáky...
A pokud máš v autě konektor, nech si někde do PC "natočit" to . co ti funguje (fungovalo)....
(na Kladně je jedna super firma, nedávám odkaz, dohledej si...)
Kdykoliv jsem strčil auto do "autorizáku", vrátili (přepsali) mi nastavení default, ale pak to nejelo...

kdepak "autorizák", budeš se muset naučit si do "tvého miláška" sáhnout ty sám....

mně "autorizovaný servis"dojebal auto k nepoznání...
dnes už zase "lítám" někde kolem 210km/h, ale ještě to bude chtít doladit... umělo to mé autíko cca 260km/h, ale autorizák a EU-KSČ...

p.s.
ne, nejem šílenec, jsem už "starej fotr", ale pokud potřebuji někoho předjet, tak se výkon vždy hodí...
konec konců, 109kW by mělo ze sebe něco vydat :D

ale "autorizák" ti auto zkurví.... vlastní zkušenost...

tedy, pokud nejsi ještě v záruce....
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 23042
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

22. 7. 2015, 2:35

Jj jinak hw diagnostika s origo fabrickym softem se da poridit za cenu tak 4 napichnuti auta v servisu

Diagnostiku zavad sobe a kamosum taky resim sam
umim obcas nektere dily za zlomkove ceny
pak u kamose v servise necham udelat vymenu
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Uživatelský avatar
bobik
Příspěvky: 4556
Registrován: 11. 12. 2007, 7:48
Bydliště: Okres Klatovy

22. 7. 2015, 2:36

Já to svoje auto potřebuji jen na kratší cesty. Udělám si z toho maskovaný elektroauto. Zvuk motoru budu pouštět z repráků, pro emise si připravím tlakovou nádobu se stlačeným vzduchem do vejfuku a budu vesele jezdit. Než mi chytnou :D
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7419
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

22. 7. 2015, 3:12

Hades: A jel jsi někdy za podobně vytunětým autem?
Koukals co mu leze z výfuku?
kdyby to nebyla pitomost, zeptal bych se: Viděls někdy co ti při akceleraci leze z výfuku?
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 23042
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

22. 7. 2015, 3:23

kdyz se to udela slusne tak to ani nehuli
https://www.youtube.com/watch?v=8q3y80r-cR0" onclick="window.open(this.href);return false;
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
SO 545
Příspěvky: 722
Registrován: 6. 1. 2013, 6:30

22. 7. 2015, 5:09

Hades : ake auto a aky motor ak sa mozem opytat ?

v motorke mam cez 110kw
auto bohate staci na 80kw :wink:
Uživatelský avatar
Kilovolt
Sponzor fora
Příspěvky: 828
Registrován: 21. 10. 2009, 9:59
Bydliště: Podřipák jak vyšitej!

22. 7. 2015, 7:59

Mám P406 kombi 81kW a je to málo- jak říká Hades- když je potřeba předjet třebas kamion, je potřeba výkon a na mý auto (1,5t váhy) je fakt 80kW málo.

PS: před tejdnem jsem jel za tdi ochcávkou (mokrý sen české rodiny :lol: ) a čadil, jak lokomotiva-asi nějakej tunzingovej model :x
Elektrika je potvora-nejni vidět a kope jak divoká mula.
"Učíme se po celý život. Až na školní léta" - Gabriel Laub
RaS
Příspěvky: 8632
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

22. 7. 2015, 8:08

měl jsem 85kw v Dieslovým focusu málo, teď mám 110kw zase v dieslu ve focusu taky málo.. měl jsem vectru 2,0 benzín 150kw taky málo :D
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Uživatelský avatar
Pavka
Příspěvky: 908
Registrován: 10. 3. 2008, 8:40
Bydliště: Ronov

22. 7. 2015, 8:20

Tak potom už jenom tryskový motor.
Proč tak rychle do toho hrobu spěcháte. Měl jsem kamoše a už nemám, taky si pořád stěžoval na výkon motoru.
Až ho vezl funebrák, tak mu těch pár kW v pohřebním autě stačilo.
SO 545
Příspěvky: 722
Registrován: 6. 1. 2013, 6:30

22. 7. 2015, 8:31

Slusne zvezenie a vobec dynamika je na moto... aj v rezime rozumnom.
Potom je clovek viac akov pohode a nepotrebuje zavodit autom.

U mna to funguje dokonale.

Nedavno sa poniektori z vas /myslim vekovu kategoriu/a aj ja spokojne vozili v 120ckach a teraz vam je malo :wink:
RaS
Příspěvky: 8632
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

22. 7. 2015, 8:54

rozdíl je ten že s autem co má 50kw jedeš pořád na 100% výkonu motoru a stejně je to nebezpečné s autem co má 150kw jedeš na 100% třeba jen 5%času.. nemusím jet 250km/hodině
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 23042
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

22. 7. 2015, 9:03

RaS píše:rozdíl je ten že s autem co má 50kw jedeš pořád na 100% výkonu motoru a stejně je to nebezpečné s autem co má 150kw jedeš na 100% třeba jen 5%času.. nemusím jet 250km/hodině

jo a podle toho i vypada spotreba
jel jsem s 1.2TSI strasnej strep
proti tomu 2.4 D5 polovicni spotreba hadam 2x takovej vykon, rozhodne zatah nesrovnatelnej
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
RaS
Příspěvky: 8632
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

22. 7. 2015, 9:14

to je věc druhá.. dneska dělaj "kvůli emisím " malé motory.. měřej to uplně idiotsky a v reálném provozu ty malý motory žerou víc jak něco co má objem třeba i o polovinu větší.. já jezdím s tím 2l za 5,4-6,5 víc jsem v průměru nedal, méně jen pokud jedu že nejedu výrobce udává myslím 4,2.. s benzínovou fábií která má spotřebu uváděnou taky někde kolem 4,5l běžně jezdím za 8 až 8,5 a rychlostně to odpovídá té mé spotřebě 5,5l .. samozřejmě znám lidi co říkají že s tím jezděj za 4, ale já to prostě neumím.. resp nehodlám jezdit takovým stylem.. prostě je potřeba výkon na to takové auta předjet..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Uživatelský avatar
Hades
Příspěvky: 1196
Registrován: 11. 10. 2012, 10:59
Bydliště: Praha; Mimoň

22. 7. 2015, 9:31

testone píše:Hades: A jel jsi někdy za podobně vytunětým autem?
Koukals co mu leze z výfuku?
kdyby to nebyla pitomost, zeptal bych se: Viděls někdy co ti při akceleraci leze z výfuku?
neboj se, z vejfuku nic neleze, a technickou procházím naprosto OK.
Když si totiž necháš udělat auto u profíků, tak to udělaj pořádně... ono to není jen o zvednutí výkonu, ono je to i o tom, že ti poladí i ostatní související prvky.
Jenže pak se zase nesmí dát auto do autorizáku, bo ti ho tam totálně dokurví

nemám nic moc, 1.9 TDI, jen trochu přeštelovaný od chlapů z Kladna... no a taky sem tam něco na motoru vyměněnýho...
jen musím najít čas ještě doštelovat turbo, bo začíná na 1850/ot., což je zbytečně dole, kde ho nepotřebuju, protože zdechne na 4200/ot.
proto to jede jen 210km/h

Ale jak jsem už napsal, nejezdím nijak rychle, ale když potřebuju výkon, tak ho tam musím mít, ne aby to zdechlo...
Jo a spotřeba je někde 5,6l/100km při normální klidné jízdě, když do toho šlápnu, tak si to vezme klidně i 11l/100km.

Ale upřímně, u nás se s tím takhle stejně nikde jezdit nedá...

p.s.
tak snad jsem odpověděl na všechny dotazy

ještě dodatek...

je to přesně tak, jak tu napsal RaS....
nemusím jezdit 250, ale vím, že to z auta v případě podřeby prostě dostanu...
CZJirka1
Příspěvky: 320
Registrován: 14. 12. 2011, 9:19
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

19. 8. 2015, 8:13

Tak si tady procitam vlakno, co tu je o autoservisech a zatim tady ctu jak se predjizdi a komu to rychlejs jede :D Ja mam Fabii SDI 47Kw, turbo tam neni, je to kombik, plne nalozenej jezdime ve dvou lidech(sklopeny zadni sedadla a nacpany auto po strechu)z Anglie do Cech a zpet, jezdim v Nemecku misty 140 nebo 150 na dalnici, i kamiony predjizdim :D

Delam bezmala 9let v Anglii v servisu, delame vsechno, tak se ptejte co vas zajima, ze diagnostika napise co vymenit neni pravda a nekdy jina moznost nez proste neco zkusit vymenit opravdu neni. Ale ne vzdy, da se na dost veci prijit dostatecnym zkousenim, urciteho prvku a podobne, ale musi na to byt taky cas. Treba stravim na aute hodinu promerovanim a cvakanim konektoru vsude mozne a tu hodinu taky musi nekdo zapaltit...a kdyz na nic neprijdu, tak stejne neco vymenim.

Je ale pravda, ze nejsem zastance toho, ze to co napise diagnostika je treba menit, typicky priklad chyba lambda sonda, tak ji vymenim, ale ona diagnostika to myslela tak ze je smes mimo limity a proc to uz nam nerekne, nebo treba auto skube, nejde, spatne startuje a v pameti zavad nic, diagnostika nesviti, nic nepise...v 50ti procentech spatna vaha vzduchu pokud ji auto ma, je treba jit do aktualnich hodnot a podivat se kolik je prutok vzduchu a vedet kolik ma byt pro ten urcity motor v urcite situaci, zysene otacky napriklad a podobne

Pak jsou zavady typu blbne tachometr u Mondea, tak hledame, cidlo nove, kabelaz, konektory, kdo vi co, nakonec najdeme na netu ze mame vymenit inducku... :roll: no tak vymenime a ouha ono to funguje

to ze servis nemuze prijit, nebo neprijde na nejakou zavadu neznamena ze je spatny, taky to nemame lehke
Odpovědět

Zpět na „Prevazne nevazne“