No a teď dělají to ti servisáci schválně? Že takovou věc neví, že by napřed měli zkontrolovat zoxidované spoje na pojistkách a v konektorech? To jim fakt není blbé, měnit zdravé součástky v autě jen aby měli větší vejvar? Nebo opravy probíhají stylem, tohle je taková závada, pravděpodobně jí způsobuje tahle vadná součástka, tak jí vyměníme, ups, ono to není ono, ale tu výměnu tomu troubovi naúčtujeme. Tak pokračujeme dál. Ups, zase vedle, to se chudák prohne.
Kvalita autoservisu.
Moderátor: sysel
Mám Renault Kango 1.2 se zážehovým motorem. Před lety mi tam zlobila elektronika, prostě rozsvítila se kontrolka žhavení (převzatá z diesel verze) a počítač v tomto případě sníží uměle výkon motoru. Nejspíše, aby se zvýšila pravděpodobnost dojezdu do servisu. V autorizovaném servisu mi vyměnili plynový pedál za 7000Kč, ale nepomohlo to. Když jsem tam byl už po několikáté, a bylo na mě vidět, jak už jsem nasranej, tak mi v nastavení počítače tohle kurvítko vypnuli a auto jezdilo jako drak až do teď. Začala mi cukat spojka, tak jsem to do toho servisu dal spravit, což udělali, ale nejspíš se mi taky hrabali v nastavení toho počítače, protože kontrolka žhavení zase začala fungovat a auto jelo zase pomálu. A hned, že to dělá nějaká sonda teploty, za další 3000Kč mi jí vymění. Což jsem odmítnul. Sednul jsem k internetu a tam se dozvěděl, že tohle způsobuje třeba studený spoj v konektoru plynového pedálu. Šel jsem ten konektor rozpohybovat a světe div se, kontrolka žhavení hned zhasla a auto jezdí jako fík.
No a teď dělají to ti servisáci schválně? Že takovou věc neví, že by napřed měli zkontrolovat zoxidované spoje na pojistkách a v konektorech? To jim fakt není blbé, měnit zdravé součástky v autě jen aby měli větší vejvar? Nebo opravy probíhají stylem, tohle je taková závada, pravděpodobně jí způsobuje tahle vadná součástka, tak jí vyměníme, ups, ono to není ono, ale tu výměnu tomu troubovi naúčtujeme. Tak pokračujeme dál. Ups, zase vedle, to se chudák prohne.
No a teď dělají to ti servisáci schválně? Že takovou věc neví, že by napřed měli zkontrolovat zoxidované spoje na pojistkách a v konektorech? To jim fakt není blbé, měnit zdravé součástky v autě jen aby měli větší vejvar? Nebo opravy probíhají stylem, tohle je taková závada, pravděpodobně jí způsobuje tahle vadná součástka, tak jí vyměníme, ups, ono to není ono, ale tu výměnu tomu troubovi naúčtujeme. Tak pokračujeme dál. Ups, zase vedle, to se chudák prohne.
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 23097
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
je to vymenarna prakticky vsude
diagnostika identifikuje vadny dil
slusny servis vycisti prostrikne konektory a pak kdyz to pretrva jde menit vadny dil
ale je beznou praxi na zacatku kontrolovat ty spoje a kostreni
jestli to neudelali, vymen servis
spousta dilu ma velmi krute planovanou zivotnost
treba naftove vstriky pri zdejsi nafte tak 100-150 000 pak jsou vyslehany a zapeceny trysky
egr ventil ma v sobe linearni potenciometr ktery se osoupe jinak to cele chodi
ruzne snimace se ochodi
proste je to 2 tuny kurvitek
diagnostika identifikuje vadny dil
slusny servis vycisti prostrikne konektory a pak kdyz to pretrva jde menit vadny dil
ale je beznou praxi na zacatku kontrolovat ty spoje a kostreni
jestli to neudelali, vymen servis
spousta dilu ma velmi krute planovanou zivotnost
treba naftove vstriky pri zdejsi nafte tak 100-150 000 pak jsou vyslehany a zapeceny trysky
egr ventil ma v sobe linearni potenciometr ktery se osoupe jinak to cele chodi
ruzne snimace se ochodi
proste je to 2 tuny kurvitek
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
pár sezon jsem po práci chodil dělat ke kamarádovi do servisu . Stavěli jsme tam vrchařské a okruhové speciály .Dělá hondy . Ze značkového Auto Jarov tam neustále někoho posílali. Ve značkových servisman spadne do letargie vyměňovače dílů , jeho diagnostické schopnosti přejdou z "jak bych to měl opravit" do "co by se mělo vyměnit" aby to fungovalo .
https://www.facebook.com/pages/Volman-% ... =bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 23097
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
navis je mnohdy potiz se dnes dostat k slusnym informacim co tomu je
je to plne elektroniky ktera ovsem neni prilis zdokumentovana pripadne nejake detailnejsi informace stoji neumerne moc penez
jsou i znackove servisy ktere za ty informace museli tech par milionu vysolit a tam zase vetsinou maji uplne blbe lidi
je to plne elektroniky ktera ovsem neni prilis zdokumentovana pripadne nejake detailnejsi informace stoji neumerne moc penez
jsou i znackove servisy ktere za ty informace museli tech par milionu vysolit a tam zase vetsinou maji uplne blbe lidi
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
S1203
i kdyby jsi takove sehnal, tak za par roku ti na na nej stat uvali dane a pojistovaci nohsledi takovy pojistky, ze si to rozmyslis, dnes mame eko dan, coz je v podstate pokuta za chudobu, protoze nemas na nove auto, jen slunickovy ekofasista si mysli, ze to snizi emise a zachrani planetu
berte to chlapci tak, na novych autech je hodne mala marze, tak se to dorovnava servisem
berte to chlapci tak, na novych autech je hodne mala marze, tak se to dorovnava servisem
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
jakou eko daň máš na mysli? těch 3 nebo 5000 když si koupíš staré auto a chceš ho přihlásit (a zaplatíš to jen jednou) nebo je potom ještě něco dalšího?
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Ta nase "eko" dan 3, 5 nebo 10 tisic za prihlaseni nebo prvni prevod je sranda castka ... oproti tomu co se plati v Nemecku kazdy rok - doporucuji vyhledat Kfz-Steuer. Je jen otazka casu nez se to dostane k nam jako prikrm pro hydru statni byrokracie. Podobne jako nizkoemisni zony ve mestech.
jsem před měsícem prodával focuse kombíka v dieslu za 35 protiúčtem do bazaru.. prodali ho za 65 to jen tak pro nasrání 
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
no měl 214000 nicméně já to auto kupoval roční a těch 214 tam bylo poctivejch narozdíl od naprosté většiny Fordů v dieslu v kombíku z bazarů, které se prodávají jako 10ti leté a mají třeba 75 -130000km.. nicméně teď už je to fuk..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
ale ne.. já ho kupoval roční a mělo cca 50 (čemuž se dá asi i věřit) a pak jsem ho měl já a za těch 8let jsem najel na celkovejch 214000 (najedu soukromým autem cca 20-25 ročně).. ne že by těch 214 tam bylo po roce..
ale když jsem ho prodával tvrdili mi jakje to strašně moc že tam maj auta co maj 130-150 a že je nikdo nechce a takový ty kecy autobazarů.. já si radši koupím auto s 300 poctivejma než se 150ti a historkou jak to pořád stálo a nejezdilo atd..
ale když jsem ho prodával tvrdili mi jakje to strašně moc že tam maj auta co maj 130-150 a že je nikdo nechce a takový ty kecy autobazarů.. já si radši koupím auto s 300 poctivejma než se 150ti a historkou jak to pořád stálo a nejezdilo atd..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
on ten najezd je nekdy docela rychlej, jen pro predstavu: jen! 2x tydne praha-brno to je za 5 let 240000, pokud se jedna o sen ceskych rodin, tak jim to na sedmiletym smotame na 180000 a vohnout s manou mi urvou ruce 
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 23097
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
hlavne posledni rocniky aut pekne pritvrdili s rizenou zivotnosti
takze pocitat s tim ze auto neprezije 5 let a kdyz ano tak za silenou cenu
hlavne ten downsizing motoru znamena ze 5ti letej motor je uplne oddelanej (kdyz se 5ti let vubec dozije), prevodovky po 150 000km neradej atd....
takze pocitat s tim ze auto neprezije 5 let a kdyz ano tak za silenou cenu
hlavne ten downsizing motoru znamena ze 5ti letej motor je uplne oddelanej (kdyz se 5ti let vubec dozije), prevodovky po 150 000km neradej atd....
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)