Stránka 2 z 2

Re: Výroba vlakového kolesa

Napsal: 26. 10. 2020, 8:03
od milan.83
jo, tak do dolů.. A ještě do Ruska.. To by odpovídalo. Tam jedou podle norem GOST, které požadují trochu jiný profil, než jaký musí být u nás

Re: Výroba vlakového kolesa

Napsal: 27. 10. 2020, 6:41
od pavel6
Trochu odbočím - renovace kol.
Pár let po revoluci jsme oživovali stroj na soukolí. Rafamet. Dvě univerzálky, dva motory, docela respekt budící stroj. Dva systémy H-645. Na kolech jsou někdy nápeče a plátkům se do jetého kola moc nechce.
http://tti-eshop.cz/files/files/PD/Kata ... %C3%AD.pdf

Re: Výroba vlakového kolesa

Napsal: 27. 10. 2020, 6:01
od milan.83
na kola se běžně používá tento drobeček https://industry-pilot.com/en/Wheel-Lat ... 125/p90163
Jen něco málo o něm:
- 8 stupňů rychlosti - 7,2 - 35,4 otˇmin
- 2 hnací motory, každý 50 kW
- celkový příkon 125 kW
- hmotnost 65 t
- délka náprav, které lze upnout: - 1640 - 2660 mm
- průměr soustružených kol 700 - 1250 mm
Celkem zajímavá hračička. Z tohohle už jde strach :)

Re: Výroba vlakového kolesa

Napsal: 27. 10. 2020, 7:01
od Zdenek Valter
milan.83 píše: 27. 10. 2020, 6:01 ......
- průměr soustružených kol 700 - 1250 mm
......
To může být i málo.
1250 maj třeba škodovácký elektriky.
Páry páry u nás maji až 2000 mm - u nás jen litevka 399.0.

Re: Výroba vlakového kolesa

Napsal: 27. 10. 2020, 11:40
od milan.83
Zdenek Valter píše: 27. 10. 2020, 7:01
milan.83 píše: 27. 10. 2020, 6:01 ......
- průměr soustružených kol 700 - 1250 mm
......
To může být i málo.
1250 maj třeba škodovácký elektriky.
Páry páry u nás maji až 2000 mm - u nás jen litevka 399.0.
Kola do 1250 mm má v ČR 99% železničních vozidel. Troufnu si říct, že co se týká lokomotiv, nejčastěji jsou k vidění metrová kola - většina dieselů z ČKD jak na trati, tak na posunu.
Jinak ta větší kola se při opravách většinou točí na podúrovňových soustruzích, tam se dá stočit prakticky libovolný průměr

Re: Výroba vlakového kolesa

Napsal: 28. 10. 2020, 8:55
od Zdenek Valter
milan.83 píše: 27. 10. 2020, 11:40 ......
Kola do 1250 mm má v ČR 99% železničních vozidel. Troufnu si říct, že co se týká lokomotiv, nejčastěji jsou k vidění metrová kola - většina dieselů z ČKD jak na trati, tak na posunu.
Jinak ta větší kola se při opravách většinou točí na podúrovňových soustruzích, tam se dá stočit prakticky libovolný průměr
Souhlas a díky za vysvětlení.