Stránka 2 z 2
Re: Vrtulka - optimální gcode
Napsal: 4. 4. 2021, 8:08
od robokop
na tebe
Thomeeque píše: ↑4. 4. 2021, 3:41
Ahoj oscare, díky! Jak to dopadlo s tvojí první DIY tiskárnou (imho první 3D tiskárna, kterou jsem viděl na vlastní oči

)?
robocop - to bylo na mne nebo na oscara?
Re: Vrtulka - optimální gcode
Napsal: 5. 4. 2021, 10:11
od Thomeeque
OK, mrknu na to, dík.
Modros - slušné, to bych nečekal! PETG mám také, zatím neotevřené balení, asi by stálo za to udělat to z něj, až vyladím tvar (a stroj). Dá se to opracovat šmirglem?
Díky, T.
Re: Vrtulka - optimální gcode
Napsal: 5. 4. 2021, 10:57
od fmodel
Rozumně šmirglem obrousíš ASA jiné jsou docela utrpení.
Re: Vrtulka - optimální gcode
Napsal: 5. 4. 2021, 11:02
od Modros
fmodel píše: ↑5. 4. 2021, 10:57
Rozumně šmirglem obrousíš ASA jiné jsou docela utrpení.
Petg brousim nahrubo pod vodou...co se da strojne...zbytek rucne...ale vzdy voda...vysledek super
Re: Vrtulka - optimální gcode
Napsal: 5. 4. 2021, 12:56
od robokop
Vlhke pet-g na 80mm/s
Mohlo by to byt lepsi
Suche pla na 100 vypada lepe
Re: Vrtulka - optimální gcode
Napsal: 5. 4. 2021, 2:33
od kiko01
Mne sa zda ze niektore farby a verzie petg su viac nachylne na vlhkost a ine menej...
Re: Vrtulka - optimální gcode
Napsal: 5. 4. 2021, 4:13
od HellGrip
filla píše: ↑4. 4. 2021, 7:40
u sikmych sten, je zasadni parametr "perimetr" u slic3eru, "stena" u cury, ten udava, kolik linii bude tvorit stenu, takze po nakrajeni si prohledni nahled, jestli se ti na sikmine linie prekrvaji
Netušíš ako je to na simplifáj?
Re: Vrtulka - optimální gcode
Napsal: 5. 4. 2021, 4:46
od Cjuz
Tak jsem to taky prubnul.
PETG - už je nějakou dobu rozbalené
vrstva 0,2 tryska 0,4, čas 1h, tiskárna MK3
Ten černý mi tahá vlákna víc třeba takové béžové, nebo šedé barvy jsou mnohem vizuálně hezčí.
Re: Vrtulka - optimální gcode
Napsal: 5. 4. 2021, 4:51
od Milan199
kiko01 píše: ↑5. 4. 2021, 2:33
Mne sa zda ze niektore farby a verzie petg su viac nachylne na vlhkost a ine menej...
U ABS desek zhruba platí, že čím více pigmentu - tím náchylnější na "zvlhnutí".
Re: Vrtulka - optimální gcode
Napsal: 5. 4. 2021, 5:19
od Cjuz
Mimochodem použít na tohle PLA je trochu odvaha.
Je to křehké a praská, proti PETG které se "jen" ohýbá.
Re: Vrtulka - optimální gcode
Napsal: 5. 4. 2021, 5:33
od filla
HellGrip píše: ↑5. 4. 2021, 4:13
filla píše: ↑4. 4. 2021, 7:40
u sikmych sten, je zasadni parametr "perimetr" u slic3eru, "stena" u cury, ten udava, kolik linii bude tvorit stenu, takze po nakrajeni si prohledni nahled, jestli se ti na sikmine linie prekrvaji
Netušíš ako je to na simplifáj?
no, vzhledem k tomu, ze symplify3d je pro ty, co neumi nastavit Curu,(mmj. stejny engine) tak netusim

Re: Vrtulka - optimální gcode
Napsal: 5. 4. 2021, 5:45
od HellGrip
nekecáš? ale len trošken.
Neviete niekto o slajceri ktorý vyrába infil v podobe penovitej kosti?
Re: Vrtulka - optimální gcode
Napsal: 5. 4. 2021, 6:42
od packa
HellGrip píše: ↑5. 4. 2021, 4:13
filla píše: ↑4. 4. 2021, 7:40
u sikmych sten, je zasadni parametr "perimetr" u slic3eru, "stena" u cury, ten udava, kolik linii bude tvorit stenu, takze po nakrajeni si prohledni nahled, jestli se ti na sikmine linie prekrvaji
Netušíš ako je to na simplifáj?
záložka : layer
outline perimeter sheels