robokop píše: ↑15. 1. 2023, 9:09
Za me:
1. Pokrok nezastavis. A predchozi veci budou muset stranou komercnim nebo jinak uzitecnym pozadavkum. Doted to pasmo bylo vpodstate volne. Ale ted je k nemu vyuziti. Logicky uz volne nebude.
2. Zajmove skupiny si mohou prolobovat prava a vyjimky. Jednotlivci nejsou pro stat partnerem k vyjednavani. Je treba se sjednotit a koordinovane vyjednat podminky. Nejenom pro kluby na "jejich pude" ale globalni. Proste treba tak aby zbyla volna mista mimo vymezene dopravni a jine koridory zustala volna. Nebo aby se vymezily prostory ktere budou volne a nebudou nikomu patrit. A aby jich bylo dost v rozumne dojezdove vzdalenosti.
3. Je treba sestavit nejaky organ ktery by vzesel z klubu a resil tu hnusnou politiku ve prospech modelaru atd...
4. Je tu jeste pohled mimo modelare a to obecna pripravujici se ztrata svobody a prava na soukromi. Lidi se toho do jiste miry vzdaji i dobrovolne. Melo by se to osetrit s durazem na jednotlivce bez ohledu na vetsinu ktera se mozna vzdat chce nebo jednoho dne bude chtit.
Ahoj
Za mě pokrok nezastavíš do nových aut se zavádí elektronická ruční brzda , takže když selžou všechny podpůrné el. systémy v zimě tak si auto co jede v zatáčce rovně nesrovnáme do směru do kterého potřebujete ručkou a zkratka se vybouráte, či horší vjedete do protisměru.
Dále jsem si všiml že lidé díky různým el. systémům v autech jezdí daleko rychleji a počítají že jim to elektronika pomůže korigovat.
Toto naráží na lidský faktor(blbost) kdy všechny el. novinky se podřizují lidské hlouposti kdy třeba snížení maximální rychlosti sníží radikálně nehodovost , ale to "člověk" přece nedopustí !!
Snížení výkonu EV je stejný problém, naopak přechod na EV se řeší i navýšením výkonu aby "HČ"- (dále jen hloupý člověk) měl uspokojené potřeby zisku nějaké přidané hodnoty EV a měl důvod přejít ze spalovacího motoru na EV.
S tím souvisí dojez EV kdy se montují šíleně velké baterie kdy HČ má potřebu velkého dojezdu i přesto že denně většina lidí najede cestou do práce do 50km .
Bezpečnost :
HČ pokud je úspěšný a bohatý si koupí velké EV SUV pro svoji bezpečnost která se tímto samozřejmě navýší , bohužel na úkor ostatních , kde jsme to dotáhly na bezpečnost na malou pro chudé (příklad stará Felicie r.v.2000) a vyšší pro bohaté Hamer a podobně .
Otrokařina co je tu ukrytá je špatná hlavně proto že se tu namísto dorovnávání životní úrovně rozevírají nůžky a teprve na konci čekám zlepšení až systém EU který mě přijde jako starý podvod "Letadlo" kdy se přijímají nové a nové státy a hlavní důvod je získání levné pracovní síly až teprve po té to ostatní , například boj s korupcí je naprostá hloupost která se mění v lobby která se naopak rozvíjí v EU na totální průšvih a to snad všude.
Konec modelářů první krok k degradaci lidí na ještě hloupější (elektronika to za nás dožene?)
Jako modelář jsem přešel ze starého rádia na rádio s telemetrií a v modelu mám kopilota s funkcí návratu RTH , takže pokrok mám rád , ale s rozumem a mimochodem moje snaha pro bezpečné létání je dle EU legislativy v podstatě ilegální činnost pokutovaná od 50 000kč výše

Sám jsem to povýšil od starého "standardu" páčkového řízení na řízení plnohodnotným kniplem , nechápu proč modeláři zamrzli na páčkách

Ale jak vidíte určitý pokrok se brzdí .(myslím kopilot s návratem do 50m nad start )
Dnešní přijímač s telemetrií by mohl klidně vysílat i jako lokátor a drony by se modelům mohly vyhnout .(stačí dohoda a následně aktualizace FW)
V aplikaci si můžeme teoreticky uzamknou část vzdušného prostoru který by byl volný v každé obci, městě pro modeláře i do 300m výšky, bohužel toto zadarmo nikdy nebude
A teď do mě
