Stránka 2 z 2

Napsal: 17. 10. 2010, 4:01
od peter1
300 korun za kus? no hej mi tu na vychode pri ukrajine mi sme lacnejši..

Napsal: 17. 10. 2010, 5:08
od golansk

Napsal: 18. 10. 2010, 9:36
od magi
Nevím co s tím zase děláte za bramboračku :D . Když chce někdo přetočit kotouče a chce to za kafe nebo cigarety tak ho vyrazím. Když to zaplati a da 150,- za kus tak to udělám a nevidím v tom problém. Min síla je buď vyražená a nebo se dá najít v Autodatech. Za namontování nebo nenamontování kotouče který je příliš tenký zodpovídá automechanik.
A takový nesmysl, že je přetáčení kotoučů a bubnů přežitek z minulých dob, to si můžete vykládat v hospodě u piva. Je vidět že ještě nikdy nikdo nekupoval nové kotouče na X5, Touareg, Jeep a nebo bubny na T815, Liaz atd.
Pak by jste jeden vedle druhého soustružili, jen by se prášilo od nožíku :lol: :lol:
Jedna věc je daná, musí bežet obě čela spolu + čelo, kterým kotouč sedí na náboji.

Napsal: 18. 10. 2010, 5:49
od 613ziza
magi píše:Nevím co s tím zase děláte za bramboračku :D
My neee! Jenom Gamas je asi z kraje, kde se disky sbírají v lese jak václavky. Nezbývá mi, než mu tiše závidět! A já už se málem těšil na nové kotouče. :cry:

Napsal: 18. 10. 2010, 8:28
od magi
Mě tohle rychlé rozhodování o výměnně dílců na autě dovede vytočit.
To je totiž přesně politika drahých značkových servisů. Zákazník přijede že mu blbě brzdí auto, popřípadě svítí kontrolka od výměny obložení brzd.
Mechanik to rozdělá vyhází úplně vše a nasadí úplně vše nové. O nic přece nejde, platí to přece zákazník. Přitom kotouč by stačil jen "postrašit" nožem v soustruhu, aby nové desky jely po rovné ploše. Samosřejmě že tohle rozhodování nemůže dělat úplný dement a pokud vidí že kotouč už je tenký a zralý na vyhození tak pak není o čem.

,

Napsal: 18. 10. 2010, 8:43
od Pavelono
Většinou to nemá cenu, když si nechám stočit kotouč tak stejně za chvilku je zralý na výměnu a nebo se teplem s křivý. Ještě se mi nestalo že by po sjetí na soustruhu kotouč vydržel aspoň rok na autě. Soustružník odvedl vždy dobrou práci ale kotouč už to nevydrží. podle mě to nemá cenu. Možná tak pro někoho kdo najezdí za rok 2000km.

Napsal: 18. 10. 2010, 8:48
od prochaska
To nebude jen tím, že to platí zákazník :-) Občas jsou dost líný vůbec se zamyslet. U auta v záruce radši 2x vymění komplet celou klimatizaci než by si prohlídli potrubí a zjistili, že byla blbě přitažená svorka na hadici a opravili to za 30 vteřin jen šroubovákem... (dle skutečné události)

Re: ,

Napsal: 18. 10. 2010, 9:04
od magi
Pavelono píše:Většinou to nemá cenu, když si nechám stočit kotouč tak stejně za chvilku je zralý na výměnu a nebo se teplem s křivý. Ještě se mi nestalo že by po sjetí na soustruhu kotouč vydržel aspoň rok na autě. Soustružník odvedl vždy dobrou práci ale kotouč už to nevydrží. podle mě to nemá cenu. Možná tak pro někoho kdo najezdí za rok 2000km.
O tomto samosřejmě vím, ale řekl bych že to takto "nevyjde" v 1 z 10ti případů. U bubnů na náklaďáky nepamatuju, že by se někdy kupoval nový. Většina lidí jenom přenýtuje obložení a buben se vůbec neprotáčí. To už musí být extra křivý aby se protočil na soustruhu do roviny.

.

Napsal: 19. 10. 2010, 5:59
od Pavelono
Tak kotouče a bubny na těžkou techniku ano tam bych to točil taky :lol: je to dost předimenzované. Zase kotouč co stojí 1000kč nebudu po pár letech srovnávat.

Re: pretačanie brzdovych kotúčov na auto

Napsal: 27. 12. 2010, 9:58
od golansk

Re: pretačanie brzdovych kotúčov na auto

Napsal: 27. 12. 2010, 12:08
od magi
No prosím. A mě se vždycky každej mechanik směje jak debil, když čelo kotouče čistím dráťákem nebo i šábrem abych jej pěkně rovně upnul a čelně neházel.

Re: pretačanie brzdovych kotúčov na auto

Napsal: 27. 12. 2010, 1:57
od Josef
Buď klidný, nechej je tak, málokterý automechanik je skutečně strojař (myslím citem), většinou jsou to klempíři a měniči. Co nepasuje na poprvé, dobouchá kladivem, když to nejde, vezme si větší.